Szukaj

Renault Megane II Coupe 1.9 dCi 120KM 88kW 2002-2008

Informacje o Renault Megane II Coupe 1.9 dCi 120KM 88kW 2002-2008

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2002, druga generacja modelu (tak jak Megane I, najpierw jako hatchback). Sukces Renault Megane I popchnął szefów francuskiego koncernu, by wykorzystać tę nazwę przy wyprodukowaniu nowego kompaktowego modelu. Mimo że nowa, awangardowa stylistka Megane II generacji, która wzorowana była na modelu Avantime, wzbudziła spore kontrowersje, to auto otrzymało nagrodę „Samochodu Roku” (w roku 2003) i do dnia dzisiejszego jest jeszcze bardziej popularne niż jego poprzednik. Model poddano lekkiemu faceliftingowi w roku 2006. Na tej samej płycie podłogowej co Renault Megane II powstaje także nowy Nissan Sentra.
czytaj więcej
Powagosław

Już facelifting poprzedniej generacji Megane zwiastował nową jakość stylistyki Renault. Ale Megane w wydaniu numer 4 to poezja kompaktowego designu. Renault idzie po władzę w tym segmencie.

~Powagosław
Luzacjusz

Zdążyłem przyzwyczaić się, że Megane to auto tak brzydkie, że jak twarz Dartha Vadera bez hełmu. Dziś oswajam się z myślą, że oto Megane jest najładniejsze w swojej historii. Francuzi chyba tak muszą – ze skrajności w skrajność.

~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1870 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 19,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Renault Megane II Coupe 1.9 dCi 120KM 88kW 2002-2008
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Renault Megane II
Coupe 1.9 dCi 120KM 88kW
teraz pali 7 litrów srednio,ale latem 6,5 cykl mieszany (cięzka noga) jakbym jechal 100-ką na autostradzie to pewnie do 5,5 by zeszło ale nie mam takiej cierpliwości i daje buta do końca i pali mi 6-7. serwis uważam za drogi (czujnik od gasniecia silnika jakieś gówienko 450zł) ostatnio byłem na serwisie w Bydgoszczy na pieknej i powiem wam ze przeżylem szok a zarazem koszmar.zapaliła mi sie kontrolka serwis podłączyli do kompa i wykazało ze swieca do wymiany to powiedział ze kpl.okaząło się ze mają tylko 2 szt no to kazałem wymienić tylko jedną tą przepaloną podszedłem do auta i patrze a gościu siedzi w aucie odłancza komputer fajka w ryju w brudnych spodniach na siedzeniu bez folii i czorne łapy oparte na kierownicy,myślałem ze zawału dostane.Kazałem temu brudasowi wymienić żarówke postojową to klenczał pół godziny,aż nie wytrzymałem i mu powiedziałem ze zaraz nagram to na komórkę i wysle do renaulta siedziby bo jak oni to gówno zrobili jak w serwisie mechanik lezy na posadce i meczy sie z wymiana postojówki-to ja na trasie jakbym miał to zmienić.Doszło do zaplaty facet podliczył i powiedziąłem mu ze ma odliczyc za pranie samochodu bo to jest niedopuszczalne co zobaczyłem. Miałem w życiu i fiaty i fordy,citroeny i to była w mojej ocenie najgorsza wizyta w serwisie. No i oczywiście zapłaciłem mniej bo musze oddac auto do prania bo mam wstręt ale naszczęscie moja żona jeździ nim na codzień. Więc autko będe sprzedawał i kupuje inne napewno nie renaulta i nie ze względu na jakość tego autka tylko nie chce jechać już do serwisu renaulta bo to nic przyjemnego. mam nowego forda i przy najbliższej wizycie w serwisie to chyba ten serwis wycałuju,a uraz jaki mi zostal po widoku tego mechanika w moim aucie obecnie przy wizycie nawet w fordzie nikt mnie nie zatrzyma jak niespodziewanie będe chciał iść zobaczyc co sie dzieje w aucie.i myślę ze każdy z nas powinien to robić bo widzicie co robią mechanicy bez naszej kontroli.
Dodane 18 lat temu
6,1
Renault Megane II
Coupe 1.9 dCi 120KM 88kW
Autko jest ultra ekonomiczne. Jeżdżę normalnie, głównie po Krakowie (ok 7 pali), czasem w trasie (4,5 - 5) w zależności od jazdy. Autko z 2003 a tylko wymieniam oleje, filtry no i raz żarówkę wymieniłem. Spalanie super. 120KM po chip tuningu na 128 bodajże, ale dynamika auta się zmieniła, moment obrotowy niżej. Jedno z najlepszych aut jakie miałem. Stawiam tuż pod bmw 2.0 177KM
Dodane 13 lat temu
7,1
Renault Megane II
Coupe 1.9 dCi 120KM 88kW
Na trasie przy delikatnej jeździe jest bardzo oszczedny, w mieście jak chce sie przycisnąć (w końcu ma te 120 koni) już nie jest tak kolorowo, rzekł bym nawet jest dość wysokie, ale tylko podczas zabawy:)
Dodane 14 lat temu

Usterki Renault Megane II

Liczba wpisów: 80
Duszenie się przy mocniejszym wciśnięciu gazu
  • Renault Megane II Sedan 2.0 i 16V 135KM 99kW 2003-2008
  • silnik
  • 182 tys. km
Witam mam problem bo po odpaleniu auto gaśnie , Po kilku minutach jak się rozgrzeje jak przypilnuje żeby było na obrotach to działa normalnie , Ale gry dodam nagle gazu to jak by miał zgasnąć i słychać jak by świat powietrza . Jak by lewe powietrze łapał i po tym się normalizuje Ale to jeszcze kilka mam problemów ale to już mniejsze typu elektronic error czy jakoś tak nie mam swojego kompa z by podłączyć auto Macie jakieś pomysły bo jak nie chciałem nigdy renówki tak w tej. Się zakochałem i jest mega wygodna zdrowa blacharsko i myślę że silnik też mocny tak mi mechanik powiedział przy kupnie znajomy ... Niestety nie mam jak się go teraz poradzić bo wyjechał do Austrii na 2 lata i nie ma bardzo czasu narazie . Proszę o konkrety. Nie potrzebuję żeby się tu klucic czy wyśmiewać nie jestem mechanikiem a coś tam sam po ślubie zawsze
Dodane 4 miesiące temu
Oczekuje na rozwiązanie
Sprawdz wtryski
  • Renault Megane II Sedan 1.5 dCi 85KM 63kW 2003-2008
  • układ wtryskowy
  • 160 tys. km
Witam. Podczas jazdy zapala minsir kontrolka awarii silnika (pomaranczowy kluczyk) i wyskakuje komunikat "sprawdz wtryski". Auto traci calkowicie moc (ktorej i tak nie mialo wczesniej). Kontrolka zapala mi sie najczesciej podczas podjazdow pod gorke lub przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu. Po wylaczeniu silnika kontrolka znika, ale pojawia sie na nowo po spelnieniu warunkow z poprzedniego zdania. Probowalem wymiany swiec i wydaje mi sie,ze zawor egr tez byl "regenerowany". Podobno cos moze byc nie tak z jakims modulem, ale nie wiem czy to jest to. Ktos mial taki problem i spobie z nim poradzil?
Dodane 3 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
komunikat : sprawdź wtrysk - ma jakiś związek z klimą ?
  • Renault Megane II Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW 2005-2008
  • silnik
  • 230 tys. km
Witam , pojechałem dziś do mechanika by nabił klime do meganki . po całej robocie , na włączonej klimie dojechałem do domu , po około 3 godzinach odpaliłem auto włączyłem klimę i po około 10 min kiedy chodził na postoju załączył się wentylator , silnik był strasznie rozgrzany , dodatkowo pojawił się komunikat sprawdź wtrysk ... zgasiłem auto , i po 10 min znów odpaliłem już bez włączonej klimy i komunikat zgasł , czy wie ktoś o co może chodzić ? czy klima ma jakiś związek z komunikatem jak w temacie ? prosze o odpowiedź
Dodane 7 lat temu
Problem rozwiązany
3 komentarze
Renault Megane II Coupe

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów