Szukaj

Renault Twingo II Hatchback 3d 1.2 60KM 44kW 2009-2012

Informacje o Renault Twingo II Hatchback 3d 1.2 60KM 44kW 2009-2012

Lata produkcji: 2009 – 2012
Segment: Auta małe
No cóż, podstawowy 1.2l 60KM nie jest niczym nadzwyczajnym, ale przynajmniej można go mieć za w miarę rozsądne pieniądze. Do miasta jest w sam raz – po co komu więcej koni do stania w korkach. Jednak na trasie motor po prostu się buntuje – wyje przy większych prędkościach, a od około 130km/h już w ogóle nie chce współpracować. 65-konny diesel 1.5dCi zachowuje się podobnie, ale dzięki większemu momentowi obrotowemu jest zwinniejszy. Niestety – również sporo droższy i głośny. Złotym środkiem jest benzynowy silnik 1.2l 75KM. Nie pali dużo, przy niskich obrotach jest spokojny, przy wysokich dość żwawy – warto nad nim pomyśleć. Jeśli to za mało – jest też wersja 100-konna. Nieźle wkręca się na obroty a to, plus niska masa auta to gwarancja niezłej zabawy.
czytaj więcej
Powagosław
Drugie Twingo było zakładnikiem sukcesu pierwszej generacji tego modelu: oczekiwano, że też będzie w jakimś stopniu wyjątkowym, charakternym maluchem. A wyszła z niego cała ówczesna nijakość Renault. Ale teraz dzięki niej (bo na jej tle) nowe Twingo znów wygląda dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
Myślę sobie, że to duża sztuka stworzyć retro-malucha, szczególnie jeśli Renault nawiązuje nim do Fiata 500 (albo lepiej: do Fiata 126p). Tyle złośliwości. Z sympatią mogę powiedzieć natomiast: dobrze się stało, że Twingo II już nie ma z nami. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1149 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 60 KM (44 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 2500 obr/min
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 69 x 76,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~Zachar
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 60KM 44kW
Silnik elastyczny, bardzo ekonomiczny, zrywny, nadaje się zarówno w miasto jak i w trasę - oczywiście jeśli ktoś lubi spokojną jazdę. Skrzynia biegów bardzo precyzyjna, przełożenia idealne zgrane, ewenement w tej klasie aut. Przełożenia właściwie dobrane a skok lewarka króciutki. Tym samochodem jeździ się tak jak w samochodzie o dwie klasy wyżej, poprzednio miałem auto kompaktowe i nie widzę różnicy w prowadzeniu, a w mieście dodatkowo wszędzie mogę zaparkować.Miejsca ja na tak mały samochód jest naprawdę dużo, kierowca i pasażer podróżują wygodnie, z tyłu również wygoda dla dwóch osób, do tego duży bagażnik, największy w klasie aut małych miejskich i miejskich.W środku cichutko przy jeździe miejskiej, głośno robi się w trasie ale tylko po przekroczeniu 120 km/h przy mniejszych prędkościach ok. Co dziwne silni hałasuje od 120 do 149 km/h przy 150 do 160 jest znowu cichy.Spalanie w granicach 5,2 w mieście i 4,1 na trasie to ewenement na skalę światową. Spalanie jest rewelacyjne, na autostradzie przy prędkościach 150-170 km/h spalanie wyniosło 6,1 l/km.
Dodane 14 lat temu
2,7
~michał_szczesny
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 60KM 44kW
Generalnie bardzo wrażliwe auto.
Dodane 7 lat temu
4,2
~AL
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 60KM 44kW
Kolor wanilia z szarymi dodatkami,przyciemniany tył, wersja \"collection\" na rynek holenderski 1.2 16V Jest efektowny,oglądają się na ulicy.Auto uzytkuje zona. Główne spostrzeżenia MINUSY -słaba dynamika,ważne -nie do wyścigów-ale żeby \"uciec\" -komputer nie ma opcji wyświetlenia średniego spalania (?) -brak wskażnika temp. oleju/cieczy chłodzącej,przy przegrzaniu pewnie zapali się czerwone STOP ale pewnie chcielibyśmy wiedzieć czy silnik osiągnął już optymalną temp. -koło zapasowe za dopłatą,jest zestaw naprawczy ponoć nie łatwy w obsłudze, PLUSY -wygląd i prezencja -spalanie rzeczywiście będzie 4.5-5 litrów/100km -miejsca z tyłu ,jak na malutkie auteczko w miarę fajnie (2 osoby z tyłu) ,wysoko -konserwacja, kupiłem 2 spraje bitexu i myślę zabezpieczę na nowym-niepotrzebnie,całe podwozie fabrycznie zakonserwowane,natryśnięty gruby baran i na to lakier ,czarne belki,drążki pokryte też materiałem konserwującym.Podobno ocynk.To ważne bo teraz we wszystkich autach blacha ma niemal grubość gazety. Ogólnie jesteśmy zadowoleni.Nawet bardzo (Silnik)
Dodane 13 lat temu

Usterki Renault Twingo II

Liczba wpisów: 4
Renault Twingo II Hatchback 3d

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów