Szukaj

Informacje o Rover 200 III 1.6 Si 112KM 82kW 1995-2000

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1995 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1589 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 112 KM (82 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 145 Nm przy 3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Rover 200 III 1.6 Si 112KM 82kW 1995-2000
7,9
l/100 km
9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Rover 200 III
Hatchback 1.6 Si 112KM 82kW
Kupując każde auto należy wziąć pod uwagę do czego będzie nam ono potrzebne. Jeżeli szukamy samochodu do przemieszczania się z miasta do miasta i na zakupy proponuję kupić jednostkę poniżej 1.6. Jeżeli decydujemy się już na jakieś lepsze osiągi to silnik 112KM jest już w sam raz. Spalanie w granicach 7.5 - 9l na 100km. Cena przeglądu nie odbiega od standardów jako, że jest to silnik Hondo podobny łatwo potwierdzić to co mówię. Auto o które się dba przechodzi przegląd bez najmniejszych problemów. Naprawy nie są kosztowne.
10,4
Rover 200 III
Hatchback 1.6 Si 112KM 82kW
Auto posiadam ok 2 miesiące. spalanie 10.5L LPG, bez względu na to czy jezdze nim ekonomicznie (trasa 100km/h) czy po miescie czy w trasie z predkoscia 140km/h. przy włączonej klimie z 5 osobami na pokładzie pędząc w niektorych momentak po 150, tak to srednio ok 120 spalił mi 10.4 jak jezdziłęm ekonomicznie bez przyspieszen tak zeby oscylowało w okolicach 100 to i tak mi spalił 10.5. także auto bardzo przewidywalne. jezdze na kółeczkach 15" rovera oryginalne. nie wiem czy to duzo czy mało dobre jest to ze zawsze pali tyle samo :D takze teraz nie załuję mu ciężaru stopy.. jezdze dynamicznie a auto pali tak jak przy jezdzie emeryckiej. denerwujący jest hałas podczas jazdy.. auto jest cholernie głośne. części kosztują tyle co do hondy Civic. także nie są one powalające. ja wymieniełem tylko uszczelke pod głowica (150zł uszczelka, 40 planowanie głowicy, 230 robocizna). auto dynamiczne żwawe. nie jest to demon predkosci. 170 to jest wszystko co z niego wydusiłem jadac na LPG. mankamenty: HAŁAS. to by było tyle.. słabe wyciszenie wnętrza. jak jakies pytania to piszcie res01@o2.pl
9,6
Rover 200 III
Hatchback 1.6 Si 112KM 82kW
Autko posiadam od okolo 3 latek wiec nie jedno juz zdazylem zauwazyc. W roverku posiadam automat CVT z ktorym niestety jest sporo problemow, a do tego do spalania nalezy doliczyc ten 1 litr wiecej. Jesli ktos planuje zakup to nie polecam auta z ta skrzynia. Poza tym spisuje sie swietnie, nigdy mnie nie zawiodlo. Zawsze dojezdzam do celu. Koszty utrzymania tez znosne, klocki przod- 110zl klocki tyl- 70zl, oleje, filtry itp.- 370zl. wiecej jak na razie nie musialem robic. Ogolnie polecam.

Usterki Rover 200 III

Liczba wpisów: 29
Stukanie podczas powolnego ruszania do przodu...
  • Rover 200 III 2.0 SDi 105KM 77kW 1995-2000
  • zawieszenie
Witam wymieniałem ostatnio w moim Roverku wahacze, końcówki drążków, drążki, łączniki stabilizatorów i osłonę przegubu z lewej strony, ustawiłem zbieżność i teraz pojawił się następujący problem: Podczas powolnego ruszania z miejsca pojawia się stukanie (wydaje mi się) z okolic lewego koła które czuć na kierownicy i na pedałach. Nie jest to mocne lecz lekkie stukanie. Byłem na stacji diagnostycznej ale nic nie wykryli. A to dalej stuka. Podczas dynamicznego ruszania ten problem nie występuje. Może raz stuknie i to wszystko. Co to może być, bo nie chciałbym się znowu pakować w jakieś wielkie koszta? Dzięki z góry i pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
Brak mocy w moim dieselku.
  • Rover 200 III 2.0 SD 86KM 63kW 1995-2000
  • silnik
Właśnie wróciłem z pracy, a podczas tego powrotu, natknąłem się na zastanawiające zachowanie mojego auta, a raczej jego silnika. Jest mróz -20 stopni. W baku paliwa powyżej 10 litrów. Trasa 30km. Silnik prawidłowo uruchomiony: Trzy razy grzane świece, odczekanie paru chwil na jałowym biegu i zrównoważona jazda w pierwszych kilometrach. W połowie trasy, przy wyprzedzaniu na 4 biegu, przy obrotach 2700, silnik dziwnie przerwał (jakby brak mocy), ale nic wrzuciłem 5 i jadę dalej. Pare km dalej przy rozpędzaniu na trójce i czwórce przy obrotach 2200 to samo i tak do samego domu. Po tych przerwaniach nie zbliżałem się do tych obrotów po raz kolejny w obawie o silnik. Czy takie zachowanie silnika diesla jest normalne przy takich temperaturach? Mam się martwić? Coś z tym zrobić? Proszę o podpowiedź
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nawiew.
  • Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000
  • układ chłodzenia
Nawiew nie reaguje. Gdy włączam na pozycję 1,2... i kolejne, nic się nie dzieje. Dodatkowo nie działają dwa ostatnie ustawienia nawiewu(szyba i coś jeszcze), nie działają w sensie, że nie da się na nie włączyć.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Rover 200 III