Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Skoda Fabia I Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW 2003-2007

Skoda Fabia I Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW 2003-2007
Lata produkcji: 2003 - 2007
Segment: Auta małe
Wprowadzona na rynek w roku 1999 pierwsza generacja Skody Fabia w gamie czeskiej marki stała się następcą mocno już wyeksploatowanego (aczkolwiek udanego) modelu Felicia. Fabia powstało na platformie podłogowej VW A04, podobnie jak m.in. Volkswagen Polo czy Seat Ibiza. Mimo że sylwetka Skody Fabii nie była fascynująca, w niedługim czasie model ten zyskał dużą popularność na europejskim rynku. Skoda Fabia I, do chwili zamknięcia produkcji w roku 2017, znalazła ponad 1,6 mln klientów. Auto poddano modernizacji w roku 2004, która objęła m.in. modyfikacje atrapy chłodnicy, zderzaka oraz tylnych lamp.
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Skoda Fabia I

Liczba wpisów: 57
Szarpanie na niskich biegach
dodał: soldierek, ponad rok temu
Auto szarpie przy zmianie biegów, największe występuje na 1 i 2 biegu, nawet przy bardzo wolnym puszczaniu sprzęgła, im wyższy bieg tym mniejsze szarpnięcie, przy 5tym biegu prawie nieodczuwalne, nierówny wzrost obrotów przy przyspieszaniu, żabkowanie na jeździe na 1 biegu bez gazu (toczenie się) Wie ktoś jak to naprawić?
Migająca kontrolka świec żarowych, po długim postoju auto nie wkręca się powyżej 2000 o/m.
dodał: mwg_drivefan, 4 lata temu
Po dłuższym postoju (2-3 dni) natychmiast po odpaleniu silnika, zaczyna migać kontrolka świec żarowych. Auto nie wkręca się powyżej 2000 ob/min. Po wygaszeniu silnika i ponowynym odpaleniu problem ustępuje. Potem, podczas jazdy ponownie zaczyna migać kontrolka swiec żarowych. Auto również nie pracuje równo na obrotach raz ok 900 ob/min potem ponad 1100 ob/min. Dodam, że nie jest to problem czujnika świateł STOP. Proszę o pomoc.
Gaśnie silnik i pojawiają sie wszystkie kontrolki , cały czas świeci się kontrolka sygnalizacji błedu lub uszkodzenia poduszki powietrznej
dodał: ~Krystyna, 2 lata temu
sygnalizacja uszkodzenia lub błędu poduszki powietrznej , po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów auto gaśnie i świecą wszystkie kontrolki , trzeba wyłączyć silnik i powtórnie włączyć ale ta jedna kontrolka nie gaśnie auto diagnozowane już co najmniej 5 razy i mechanicy nie znają przyczyny , mówią brak komunikacji coś tam poszperaja oddają auto niby sprawne a po paru dniach to samo

Dane techniczne Skoda Fabia I Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW 2003-2007

Podstawowe parametry Skoda Fabia I Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Produkowany od 2003 do 2007 roku
Pojemność skokowa 1422 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 195 Nm przy 2200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 6
Stopień sprężania 19,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 79,5 x 95,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Przeniesienie napędu Skoda Fabia I Hatchback 1.4 TDI 75KM 55kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Publikacje o Skoda Fabia

Newsy o Skoda Fabia

Skoda Fabia I Hatchback
Aktualnie przeglądasz Skoda Fabia I Hatchback