Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A4 B5 Sedan

Podsumowanie 1148 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A4 B5 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
54,97 zł
198
9,2
60,89 zł
139
9,0
59,77 zł
7
10,1
66,79 zł
49
10,5
69,73 zł
6
9,9
65,82 zł
14
10,6
70,17 zł
2
11,1
73,35 zł
34
11,3
74,59 zł
3
11,6
76,79 zł
4
11,8
77,83 zł
7
11,4
75,47 zł
1
9,8
64,55 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Audi A4 B5 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
27,46 zł
72
10,6
29,67 zł
92
10,8
30,33 zł
6
10,8
30,29 zł
21
9,2
25,77 zł
4
13,7
38,39 zł
3
11,0
30,90 zł
1
13,6
38,06 zł
14
13,1
36,85 zł
5
12,8
35,81 zł
4
12,8
36,02 zł
4
10,5
29,58 zł
3
15,4
43,37 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A4 B5 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
37,66 zł
15
5,8
38,94 zł
167
5,9
39,18 zł
172
6,2
41,18 zł
8
5,9
39,60 zł
34
5,8
38,46 zł
3
7,6
50,69 zł
19
8,9
59,62 zł
5
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (1148)

8,7
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Koszty utrzymania naprawdę na przyzwoitym poziomie, w silniku się nic nie psuje, jazda na gazie też robi swoje także wielki plus
5,2
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
8,2
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
9,4
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Niema jakiegoś drogiego utrzymania w kosztach naprawy to zależy tez jakie autko kupimy w jakim stanie ja nie narzekam gożej ze spalaniem gdyż dużo podróżuje a mam Bp
5,8
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
10,5
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Samochód mam od lipca 2015, gaz od 2010 i na nim nakręcone ok 70tkm. W tym czasie sam zrobiłem już 6tkm. Jeżdżę codziennie do pracy (ok 18 km w jedną stronę) po trójmiejskiej obwodnicy z prędkościami około 100-120km/h. Rzadziej po samym 3mieście. I co jakiś czas lokalne wypady poza miasto. Zbiornika gazu (~34 litry) wystarcza na ok. 300-320 km. W trasie najmniej udało mi się zejść do 9,5 litra przy jeździe w granicach 80-100 km/h. Na autostradzie przy ciągłej jeździe 130-150km/h wciągnął ok 12 litrów więc nie jest źle. Co do części to jest bdb dostęp używanych i ich cena też jakoś nie boli po kieszeni. Plastiki w środku czasem trzeszczą zwłaszcza przy szybszej jeździe (140+), ale jakoś to nie przeszkadza. W końcu autko ma 20 lat i nie wymagajmy by był to "salonowy" stan. Prędkość max to udało mi się moim na lpg 175km/h a na benzynie 170km/h i nie wiem czemu już więcej nie miał siły. Jednak jak bym miał polecać to wersję 1,8T bo bardziej elastyczna i żywsza.
9,2
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
W zimę prawie 12L W lato do prędkości 90 km/h mniej niż 7L
11,8
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V 125KM 92kW
Jeżdżę głownie 10 km w tą i z powrotem, głownie po mieście.
5,3
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
ogólnie pali ok 6l, przy prędkości ok 150km/h ok 7l-7,5l jadąc spokojnie ok 80km/h poniżej 4litrów v max 215
5,5
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 116KM 85kW
Witam, jestem posiadaczem audi a4 b5 fl z silnikiem ajm od półtora roku, zrobiłem ponad 36 tysięcy kilometrów, więc uważam, że mogę coś już o nim napisać, minimalne spalanie jamie udało mi się uzyskać, uwaga to 4.3 litra, 70 % trasa 30 % miasto z zachowaniem wszystkich zasad ekonomicznej jazdy, nie przekraczając 100 km/h w trasie, z łagodnymi przyśpieszeniami, a jestem przekonany, że można jeszcze niżej. przy dynamicznej jeździe w mieście 8 L trzeba liczyć, zimą przy mrozach spala 1 -1,5 litra więcej. Średnio liczyłbym 5 litrów przy spokojnej jeździe. Dużym problemem tego silnika jest fakt, iż po bardzo długim czasie łapie temp. 90 stopni. przy temp. 10 stopni na zewnątrz potrzebuje przejechać ponad 10 km. a przy - 10 przy włączony ogrzewaniu przedniej szyby 20 km może nie starczyć. AJM to silnik z pompo-wtryskiwaczami, jest znacznie głośniejszy od zwykłych TDI-ków, ale za to ma bardzo wysoki moment obrotowy, po przejściu z passata b5 tdi 90 km, przy mocnym wciśnięciu gazu szyje urywa. niestety mając pompowtryskiwacze należy liczyć się z tym aby tankować jak najlepszej jakości paliwo, raz zaniedbałem o to i miałem problem z zapalaniem, Auto dosyć drogie w utrzymaniu, tj. drogie części oraz koszty napraw, a przede wszystkim wahacze, pompowtryskiwacze, turbina koło dwu masowe, bolączką tego silnika jest zawór egr, koszt zakupu i wymiany to 500 zł. Podsumowując auto godne z uwagi, porządna niemiecka maszyna za przyzwoite pieniądze, dobrze utrzymany bardzo długo posłuży, jednakże nie polecam zakupu osobą u których wiatr hula w portfelu. bo na tym samochodzie się nie oszczędza, to nie tico, tu trzeba płacić,
Audi A4 B5 Sedan