Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A4 B6 Avant

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 102KM 75kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,4
Deklaracja producenta
7,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.4
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 102KM 75kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.5

Lista raportów zużycia paliwa (9)

9,0
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
Opony 235 45 17 i 10 litrów w mieście musi być chociaż nie mam ciężkiej nogi
9,0
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
Opony 235 45 17 i 10 litrów w mieście musi być chociaż nie mam ciężkiej nogi
9,0
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
Opony 235 45 17 i 10 litrów w mieście musi być chociaż nie mam ciężkiej nogi
9,0
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
Opony 235 45 17 i 10 litrów w mieście musi być chociaż nie mam ciężkiej nogi
9,2
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
ZALETA: najważniejszą zaletą tego silnika to niskie koszty za przejechanie 100km na LPG (najczęściej średnio wychodzi mi spalanie LPG 8,7 litra, a niekiedy wychodzi ok 9,3 litra - jazda w umiarkowanym tempie 70% trasa, 30% miasto). Zbiornik gazu zamontowany w miejscu koła zapasowego o wielkości nominalnej 72 litry, a fizycznie wchodzi 64 litry LPG - zasięg auta na pełnym zbiorniku LPG ponad 700 km. Przed przerobieniem auta na LPG spalanie wychodziło 6,4 litra benzyny na 100 km podczas ekonomicznej jazdy w trasie do prędkości 100km/h. WADY: silnik ma mało mocy, przyspieszanie słabe, pierwsze biegi są krótkie jak w dieslu. Prędkość na trasie dla tego silnika to ok 130km/h, powyżej tej prędkości silnik już ciężej pracuje. UWAGI TECHNICZNE DO SILNIKA: rozmieszczenie podzespołów silnika w bardzo niewygodnych miejscach, utrudniony dostęp do świec zapłonowych, cewka zapłonowa wymaga częstej wymiany (ok 100tyś km) i też jest zlokalizowana w małodostępnym miejscu, przepływomierz wymaga regularnego czyszczenia ale to wada wszystkich silników które ponownie przepalają część swoich spalin. Auto przerobione na LPG przy przebiegu 155tyś km, w tym czasie padła cewka zapłonowa, silnik brał małą ilość oleju silnikowego ok 1 litr na 15tyś km. Auto przy przebiegu 220tyś km miało wymieniane uszczelniacze zaworów bo na jednym zaworze uszkodził się uszczelniacz i silnik nie miał mocy i wyrzucał ok 5 litrów oleju silnikowego na 15tyś km. Po wymianie wszystkich uszczelniaczy zaworowych silnik ponownie nie bierze oleju silnikowego. Zawieszenie przednie wielowahaczowe wymienione przy przebiegu około 220tyś km, zawieszenie wygodne nieporównywalnie komfortowe do tradycyjnych zawieszeń stosowanych np. w skodach octawiach młodszych o ok 10 lat. Auto dobrze prowadzi się w zakrętach (w porównaniu z konkurentami) - może to zasługa tego że nisko się siedzi w aucie i na długich dystansach jazdy (powyżej 3 godzin jazdy) jest się bardziej zmęczonym od innych siedzień w autach gdzie wysoko się siedziało. Auto jest małe i ma mały bagażnik. Silnik i auto dla osób które chcą tanio jeździć, a nie wymagają dynamicznej jazdy od auta. Auto niepopularne wśród złodziei - można zostawiać w różnych miejscach (nie to co użytkownicy toyot), auta nie szkoda o porysowania bo już ma swoje miejskie rysy.
8,0
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
Powiem tak: tankując za 110 zł gazu jeżdżę około 450 km, tj. około 8-10 litrów gazu na 100km
8,4
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
rewelacja
7,5
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
W trasie ok 6, w mieście nawet 9 ale średnia w zakresie 7,5 jak na ten silnik to nie jest źle
7,1
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
Audi A4 B6 Avant