Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A4 B6 Avant

on - zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 163KM 120kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,0
Deklaracja producenta
7,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,1
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.5

Lista raportów zużycia paliwa (33)

7,7
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
Auto pali praktycznie tyle samo co 1.9tdi a jazda sporo przyjemniejsza.
7,8
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
7,5
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
7,5
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
7,5
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
Na początku nie wierzyłem, że auto z takim silnikiem może palić mniej niż 8 litrów/ 100 km. Jestem pod dużym wrażeniem, a co najlepsze wcale lekkiej nogi nie mam. Jeżdże dynamicznie, auto zbiera się z każdego biegu a spalanie jak dla mnie rewelacja. Żadna czterocylindrowa "kosiarka" nie zastąpi dźwięku i elastyczności V6.
7,8
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
7,4
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
Audi A4 b6 2.5 TDI avant, multitronic. Minimalne spalanie na trasie ok. 100km przy bardzo oszczędnej jeździe, praktycznie bez wyprzedzania, max 80-90 km/h, wynosi ok. 5,2-5,5 l. Średnie spalanie na takiej samej trasie przy normalnej jeździe do 120-130km/h, wyprzedzanie itp. ok. 6,5 - 7,5 l. Na autostradzie, przy jeździe 140-180 km/h spalanie do 8-8,5 l. Miasto (Wrocław) krótkie odcinki, do kilku kilometrów, korki: 10-14 litrów. Miasto poza szczytem ok. 8-8,5 l.
8,1
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
auto posiadam dopiero 2 tyg. nie przejechałem więcej niż 500km. Jak narazie komputer pokazuje średnie spalanie 8,1-8,2 l głównie miasto więc nie jest najgorzej, tymbardziej że przy minusowych temperaturach. Jedno co mnie niepokoi to dudnienie z tyłu , ponieważ ja zawsze auta tankuje do pełna to może być powód ale nie jestem pewien. Trudno to sprawdzić , ponieważ dopytując inne osoby dowiedziałem się że użytkownicy takich aut nigdy nie tankują ich do pełna. Natomiast przy zakupie od handlarza auto było na rezerwie , nie słyszałem żadnego dudnienia , a trochę nią pojeździłem.
9,9
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
witam.. A4 B6 2003r 2.5 tdi 163km BDG multitronic w avancie naped przedni...tym autem trzeba poprostu umiec jezdzic..2.5 tdi ma duzy potencjal ale nie depczac od swiatel do swiatel w miescie da sie naprawde oszczednie pojezdzic..dzwiek silnika V6 i gwizdu turbo jest przepiekny..na niskich obrotach super ´pyrka´ zwraca uwage ludzi..oczywiscie moze spalic swoje przy nie umiejetnej jezdzie ale mozna dojsc do wprawy i miec auto zrywne szybkie i nie duzo palace..tu nie chodzi o to zeby pruc 150 od swiatel do swiatel..w trasie auto sprawuje sie super wyprzedzanie np.tirow poezja(w trybie S-port)gna do przodu no i ten dzwiek silnika..w trasie mozna nawet spalic 5.5l co na tak duzy silnik jest jak dla mnie rewelacja..predkosc maxymalna godna uwagi sporo ponad 200..smialo mozna leciec.. PODSUMOWANIE zawieszenie troche konstruktorom nie wyszlo..za duzo tam tych wszystkich wahaczy..no ale komfort daja jak sie dba nie jest zle(nie kupowac najtanszych zamiennikow tylko te ze sredniej polki)..silnik praktycznie jak sie dba jest bez-awaryjny (plyny rozrzad filtry)trzeba wymieniac wtedy kiedy trzeba a nie jak juz cos sie dzieje..w srodku miejsca nie ma tyle co w A6 czy A8 no ale nie ma tragedii wszystko jest w zasiegu reki i wzroku..skrzynia ja mam multitronic (wymiana oleju co 60tys.km)jest ona bezstopniowa jedzie sie jak np. melexem cos pieknego zadnych szarpniec poprostu gnamy do przodu..fakt faktem jak cos sie w niej rozwali liczmy sie z duzymi kosztami..dlatego trzeba dbac..auto posiada duzo systemow pomagajacym kierowcy..pasazerowie z tylu maja w miare miejsca..bagaznik (avant) bardzo pojemny..ogolnie ja z auta jestem zadowolony lecz wystrzegac sie powinno TZW "OKAZJI" bo takie cos nie istnieje poprostu..dobre auto np. z 2003roku kosztuje od 17tys a nawet mniej(okazje tak zwane) az nawet do prawie 30.000zl..kupimy tanio duzo wpakujemy zeby doprowadzic autko do stanu jaki bedzie nam odpowiadal..POLECAM Bardzo Dobrze Sprawdzic Auto Najlepiej W ASO AUDI koszt okolo 500zl ale jak jestesmy juz zdecydowani na dany egzemplarz radze dobrze sprawdzic mozna nawet podczas poszukiwania danego modelu spisac nr. VIN i isc do servisu AUDI i zapytac co wiedza o tym autku i wtedy dopiero dzialac dalej j.w...odradzam sprawdzanie np.w stacji kontroli nie ma sensu nic ciekawego sie tam nie dowiemy.. AUDI To Nie Marka..AUDI To Styl Zycia.. :)) pozdrawiam wszystkich AUDI-maniaQw..(a4-klub.pl) polecam te forum mozna tam znalesc wiele cennych informacji
8,6
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Audi A4 B6
Mam ten samochód od roku jestem z niego bardzo zadowolony przyjemność z jazdy wielka w okresie letnim spalanie około 8 litrów w cyklu mieszanym zimą spalanie kręciło mi się w okolicach 10.5 litra w mieście
Audi A4 B6 Avant