Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87

pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 130i 265KM 195kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,1
Deklaracja producenta
8,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
16.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 3.0 130i 265KM 195kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
13.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
16.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
11.0

Lista raportów zużycia paliwa (6)

10,8
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 3.0 130i 265KM 195kW
12,1
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 3.0 130i 265KM 195kW
Użytkuje od 5 lat na chwilę obecną przebieg 150tys km Spalsnie jak na n52 w normie ale jeśli ktoś myśli że to małe i lekkie auto to będzie palić mniej to się grubo myli. Wcześniej miałem 120i średnie 11,5 oraz 116i lci 10,9l/100km
12,1
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 3.0 130i 265KM 195kW
Użytkuje od 5 lat na chwilę obecną przebieg 150tys km Spalsnie jak na n52 w normie ale jeśli ktoś myśli że to małe i lekkie auto to będzie palić mniej to się grubo myli. Wcześniej miałem 120i średnie 11,5 oraz 116i lci 10,9l/100km
13,3
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 3.0 130i 265KM 195kW
Butla LPG zabiera pół bagażnika. Uważam że spalanie nie jest wygórowane biorąc pod uwagę że ten silnik chce cały czas więcej i szybciej. Zdecydowanie nie lubi niskich obrotow. Eksploatacja nie należy do najtańszych i z tym trzeba się pogodzić. Termostat z pompką elektryczną 1200zł, drugi termostat 300zł. Dla porowania mam octavie I 1.8 turbo benzyne - termostat 28zł. Wiem że to inna klasa aut Ale termostat to termostat. Ale i Tak uważam że jak ktoś chce auto które sprawnie się przemieszcza, daje frajdę z jazdy i dosyć ekonomiczne na trasie to będzie z jedynki zadowolony. Do jazdy bardziej nazwijmy to agresywnej koniecznie fotele sportsitze, ja mam zwykle i jeżdżę dupą w lewo i prawo.
10,3
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 3.0 130i 265KM 195kW
Auto posiadam od 3 lat. Przejechałem nim ponad 100 000km. Ten model BMW bardzo sobię chwalę. Nie bez powodu został LIDEREM w teście długodystansowym. Sam pokonałem 100k km bez żadnej awarii co potwierdza wynik testu. Ta "Jedyna" jest moim oczkiem w głowie. Auto bardzo dynamiczne, zwinne i zwrotne. Dźwięk silnika to czysta przyjemność dla ucha, szczególnie od 4 tys obrotów. Moc dostępna na każdym biegu. Nie potrzeba redukować przy wyprzedzaniu ale czemu miałbyś tego nie robić? Ja jestem uzależniony od tego dźwięku i wciskania w fotel :) Spalanie średnie przez 3 lata kształtuje się na poziomie od 9,5-10,5l na 100km. Najwyższe spalanie jakie osiągnąłem na trasie przy sportowej jeździe to 13,5l, a najniższe 7,8l na 100km (wyjazd na morze - spokojna jazda w miarę równomierna ok 100km/h). Auto pomimo już swojego wieku nadal fajnie się prezentuje.
15,0
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 3.0 130i 265KM 195kW
Niesamowity silnik. 265KM, czyste 3 litry bez turbiny. Używany w Warszawie, ale nie do codziennej jazdy. Co do wyników spalania. Rekord 27 litrów, uzyskany na trasie 4 kilometrów przejechanych w godzinę. Przy normalnej jeździe po mieście pali koło 12 litrów, jeśli się wyciska z niego co się da to dojdzie do 16-17 w zależności od tego czy jedzie się z kontrolą trakcji czy bez. Osiągi porównywalne do Imprezy STI, a spalanie zdecydowanie mniejsze. Gdyby ktoś był zainteresowany to polecam: bmw130.pl
BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87