Szukaj

Informacje o BMW Seria 1

Lata produkcji: 2004 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowy model należący do niższej klasy średniej (segment C), klasyfikowany w grupie premium, produkowany od 2004 roku. Pierwszy samochód BMW w tym segmencie i najmniejsze auto marki od czasów modelu 700 z przełomu lat 50. i 60. Technicznie spokrewniony z BMW Serii 3. „Jedynka” debiutowała jako pięciodrzwiowy hatchback, od 2007 roku dostępny również w wersjach coupe oraz kabriolet. Model szybko osiągnął rynkowy sukces – dziś jest drugim najpopularniejszym autem BMW, który wyprodukowano już w liczbie ponad miliona egzemplarzy. Od 2011 roku dostępna jest druga generacja modelu.
Powagosław
Nie spodziewałem się rewolucji i nowa Seria 1 jest naturalną konsekwencją modelu pierwszej generacji. Jest przy tym bardziej zadziorna i chyba jeszcze bardziej kontrowersyjna. Ale dzięki temu chyba żaden kompakt tak mocno nie odróżnia się od konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Dziękuję BMW Serii 1 za to, że jest. Dzięki niej, utwierdzam się w przekonaniu, że wciąż rozumiem i nadążam za uciekającym światem. Słońce wciąż wstaje, zimą jest zimno, Seria 1 wciąż jest brzydka. ~Luzacjusz

BMW Seria 1 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy BMW Seria 1

Cena od: 112 200 PLN

Oceny BMW Seria 1

Liczba ocen: 200
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,0
~Kuba
Hatchback 5d 118i 170KM 125kW
BMW Seria 1 F20-F21
To moja ponowna ocena. Poprzednią pisałem po trzech miesiącach użytkowania , dziś minęły już ponad trzy lata. Dbam o samochód. Przejechałem nim 60 tyś.km, kupiłem w Niemczech od pierwszej właścicielki - bezwypadkowe. Auto porządnie wykończone, estetyczne materiały, dobrze spasowane plastiki. Doskonałe w prowadzeniu, z fantastyczną 8- biegową skrzynią automatyczną. Intuicyjne sterowanie obsługą nawigacji i pozostałych systemów. Tyle pozytywów.Niestety psuje się regularnie od trzech lat, ale o tym później.
4,5
~Michał
Hatchback 5d E87 118d 143KM 105kW
BMW Seria 1 E81/E87
Generalnie auto po 6 latach eksploatacji i przebiegu ponad 180 tysięcy km oceniam bardzo dobrze. Stan podwozia, materiałów wykończeniowych wnętrza nie wykazują jakiegokolwiek zużycia. Wersja z wszystkimi pakietami M Performance wygląda bardzo dynamicznie. W wyposażeniu obniżone zawieszenie, ładne szprychowe felgi, sportowe fotele z świetnymi siedziskami, czarna podsufitka itp. Lakier metalik w doskonałej kondycji, brak oznak jakiejkolwiek korozji w podwoziu. Rura wydechowa od wewnętrznej strony praktycznie czysta. Elementy wyposażenia, komfortu nie wykazują zużycia. Przy odpowiednio zadbanym egzemplarzu daje poczucie zadowolenia.
4,0
~looko
Hatchback 5d E87 118d 143KM 105kW
BMW Seria 1 E81/E87
Witam, bardzo pomogły mi opinie z tej strony przy kupnie auta. Więc po roku użytkowania postanawiam się również podzielić z Wami swoją opinią. Auto sprawuje się bardzo dobrze, bez usterkowo. Zrobiłem nim w roku przeszło 25tys. km. Po roku wymieniłem w nim tarcze z przodu, klocki, wszystkie filtry i olej. Koszt 1000zł, czyli porównywalnie z innymi autami. Auto bardzo żwawe, poradzi sobie w każdych warunkach czy to w mieście czy po za. Po roku śmiało mogę auto polecić, nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.

Raporty spalania BMW Seria 1

Liczba raportów: 268
Średnie spalanie dla BMW Seria 1
5,7 – 12,7
l/100 km
4,4 – 7,2
l/100 km
9,9 – 13,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,3
Hatchback 5d E87 130i 265KM 195kW
BMW Seria 1 E81/E87
Butla LPG zabiera pół bagażnika. Uważam że spalanie nie jest wygórowane biorąc pod uwagę że ten silnik chce cały czas więcej i szybciej. Zdecydowanie nie lubi niskich obrotow. Eksploatacja nie należy do najtańszych i z tym trzeba się pogodzić. Termostat z pompką elektryczną 1200zł, drugi termostat 300zł. Dla porowania mam octavie I 1.8 turbo benzyne - termostat 28zł. Wiem że to inna klasa aut Ale termostat to termostat. Ale i Tak uważam że jak ktoś chce auto które sprawnie się przemieszcza, daje frajdę z jazdy i dosyć ekonomiczne na trasie to będzie z jedynki zadowolony. Do jazdy bardziej nazwijmy to agresywnej koniecznie fotele sportsitze, ja mam zwykle i jeżdżę dupą w lewo i prawo.
7,4
Hatchback 5d Facelifting 2017 118i 136KM 100kW
BMW Seria 1 F20-F21
Konfiguracja: 118i, 136KM, model lipiec 2017, automat 8, przebieg 800km, wersja SportLine. Auto zachowuje tendencje typowego trzycylindrowca, czyli idealnie wpasuje się w miejski klimat i do krótkich dystansów przy prędkości 100-120km/h. Powyżej czuć mały motor i niedomaganie przy większych prędkościach. Auto wrażliwe na pedał gazu, więc przy ostrożnym jego traktowaniu można spokojnie osiągnąć spalanie 6.0 przy prędkości 90 - 100 km/h. Zastrzegam, że będzie to emerycka jazda. Przy swobodnej jeździe bardziej realne 7/100. W dużych korkach lub przy sportowej i dynamicznej jeździe należy liczyć 9/100.
5,3
Hatchback 3d E81 118d 143KM 105kW
BMW Seria 1 E81/E87
Ecodriving bez klimy 4,1 w trasie, przy predkosciach do 90km/h 4,5-4,8 , zeby w trasie zblizyc sie w okolice 7litrow naprawde trzeba sie postarac :) na autostradzie przy bardzo dynamicznej jezdzie w 2 osoby na odcinku 100km 7,8l

Usterki BMW Seria 1

Liczba wpisów: 14
Układ przeciwpoślizgowy DSC i DTC - kiedy włączyć lub wyłączyć
  • BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 116i 115KM 85kW 2004-2007
Układ DSC zapobiega obracaniu się kół napędowych przy ruszaniu i przyspieszaniu. DSC rozpoznaje również niestabilne stany podczas jazdy, jak np. nadsterowność i podsterowność. W takich przypadkach układ DSC pomaga utrzymać samochód na bezpiecznym kursie redukując moc silnika i hamując poszczególne koła. Układ DSC jest aktywny po każdym uruchomieniu silnika. DSC obejmuje funkcje DTC (dynamiczna kontrola trakcji) oraz DBC (dynamiczna kontrola hamowania). DTC jest wariantem DSC tak dostosowanym do szczególnych warunków drogowych, np. nie odśnieżonych nawierzchni jezdni, by zapewnić optymalną siłę pociągową kosztem mniejszej stabilności jazdy. Jak jeździć zimą? W poniższych sytuacjach wskazane jest krótkie naciśnięcie przycisku DTC (zapali się lampka kontrolna DTC): - podczas jazdy na ośnieżonych wzniesieniach, błocie pośniegowym lub na nieodśnieżonych nawierzchniach, - w celu rozkołysania samochodu, który utknął lub w celu ruszenia z głębokiego śniegu lub luźnego podłoża, - podczas jazdy z łańcuchami przeciwślizgowymi. Co tak na prawdę powoduje aktywowanie układu DTC? Układ ten pozwala na niewielki poślizg kół napędowych przy jednocześnie działającym układzie DSC. Układ DTC ma dwa podstawowe zastosowania. Pierwsze, zimą (w powyższych przypadkach) zalecane jest włączenie DTC ponieważ podczas jazdy w głębokim śniegu lub ruszania z parkingu niewielki uślizg kół (buksowanie) poprawia trakcję. Drugie zastosowanie to bardziej sportowa jazda przy jednoczesnej kontroli stabilności. Aktywny DTC pozwala doświadczonym kierowcom na kontrolowane poślizgi (drift). Możliwe jest także całkowite wyłączenie układu DSC (wraz z DTC). W tym celu należy przytrzymać wciśnięty przycisk DTC przez co najmniej 3 sekundy (zapali się lampka kontrolna prezentująca trójkąt ostrzegawczy otoczony strzałką). Od tej chwili, aż do następnego uruchomienia silnika, działania stabilizujące i wspomagające siłę pociągową nie będą przeprowadzane - samochód znajduje się w pełnej kontroli kierowcy.
Problem rozwiązany
3 kontrolki
  • BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 118d 122KM 90kW 2004-2007
  • instalacja elektryczna
  • 192 tys. km
Po odpaleniu silnika zaswiecaja się 3 kontrolki abs kontrola trakcji oraz ręczny na pomarańczowo a gdy ruszę zmienia się na czerwono. Stało się to zimą. Nie działa abs, DSC generalnie samochodem nie można się ruszyć.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Coś przesuwa sie czasami pod spodem po śsrodku karoserii, gdy ruszam lub hamuje.
  • BMW Seria 1 E81/E87
  • inne
  • 132 tys. km
Występowanie usterki:
gdy powoli jade, gdy ruszam lub hamuje, cos przesuwa sie pode mna jakby po rodku auta pod spodem. Ale nie zawsze. To przypomina jakby jaks zaokraglona duza sruba przesuwala sie po metalu lub kulka. Co to moze byc? Pomozecie?
6 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 8
5,0
Hatchback 5d E87 116i 115KM 85kW
BMW Seria 1 E81/E87
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
W odpowiedzi na zamieszczoną tutaj poprzednią opinię przez mojego klienta Łukasza Burka jestem zbulwersowany tym co on tutaj wypisuje.Jest to sterta bzdur i kłamstw,a tylko po to aby się odgryśdź,zresztą sam nie wiem za co. W tym miejscu chciałbym przedstawić moją wersję zdażeń: Montaż instalacji gazowej miał miejsce 26 08 2011 przy przebiegu 76464 km. Koszt zabudowy...
5,0
Hatchback 5d E87 116i 115KM 85kW
BMW Seria 1 E81/E87
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
W odpowiedzi na zamieszczoną tutaj poprzednią opinię przez mojego klienta Łukasza Burka jestem zbulwersowany tym co on tutaj wypisuje.Jest to sterta bzdur i kłamstw,a tylko po to aby się odgryśdź,zresztą sam nie wiem za co. W tym miejscu chciałbym przedstawić moją wersję zdażeń: Montaż instalacji gazowej miał miejsce 26 08 2011 przy przebiegu 76464 km. Koszt zabudowy...
2,5
Hatchback 5d E87 116i 115KM 85kW
BMW Seria 1 E81/E87
przebieg: 50 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Montowałem instalacje gazową w firmie Auto MIX w Skrzyszowie. Nie polecam! Na samym początku szef wydawał się osobą kulturalną i godną zaufania, mówił profesjonalnie i na rzeczy. Zaproponował solidną instalacje gazową do mojego samochodu. Wszystko było okej, do czasu zapłaty. Po zapłaceniu za instalacje gazową kwoty prawie 4 tyś złotych rozpoczęły się problemy. Pierwszy...
BMW Seria 1