Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 3 E30 Touring

on - zużycie paliwa dla silnika 324 td 115KM 85kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,4
Deklaracja producenta
7,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.6

Lista raportów zużycia paliwa (11)

8,5
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
7,0
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
7,2
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
jak pisałem wyżej. Spalanie na stałym poziomie 7 l/100km bez względu an załadunek auta i prędkości. Ceny napraw i pprzeglądów wysokie ponieważ każdy mechanik widząc BMW musi wg stereotypu zedrzeć z nas pieniądze,ogólnie ten model nie wymaga napraw jeśli pzrestrzega się zasad kożystania z diesla,silnik jest na tyle prosty iż każdy może sam go naprawić,nie dajcie się wkręcić w drogie wymiany rozrządów-ten samochód ma 1 wałek rozrządu i jedną rolkę napinającą,można anwet samemu to wymienić,dostęp jest ok,ale jeśli chcecie u mechanika to zrobić wówczas koszt nie powinien być wyższy niz 150-200zł za wymianę,części ok 120-170zł
10,4
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
korekta - nie do konca zrozumialem i zinterpretowalem definicje "sredn. maksymalnego spalania"... TAK jest dosc pozno;P , wiec zmeczenie zrobilo reszte ..Wykluczylem (w sumie zamierzenie) cykl miejski - mozna przeciez po rozpocz. jazdy wjechac od razu na obwodnice omijajac miasto,jednoczesnie jechac ´ostro´..nie ma tu tak duzo zatrzymywan i ruszania z miejsca jak w cyklu miejskim , stad moje wartosci coz..drobna pomylka:D
9,3
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
Jezdze stosunkowo dynamicznie, jednoczesnie w miare oszczednie (przeszedlem kurs oszczednej jazdy..dawno ale cos tam przyswoilem;) bmw e30-324 td 2,5 mam od 4 m-cy, wprawdzie jesszcze ´troche´ trzeba przy nim zrobic, ale co do spalania to wiecej sie raczej nie da go poustawiac..i moze byc tak ze nigdy nie dojde, co odpowiada za tak odbiegajace od standard. wartosci.Chyba ze metoda prob i bledow - np przy wym. jakiejs czesci, gdyz nie rozpisujac sie wiekszosc parametrow odpow. za spalanie sprawdzilem (znaj. mech)i poustawial(em) - powymienial(em) Nie sa to tragiczne wyniki..aczkolwiek auto mogloby palic mniej (z raportow wnioskuje ze nawet do 1,5 litra mniej.No a czesci(riposta na koment.)drogie? - zalezy gdzie i jakie sie kupuje..w 15 czy 20 latnim auto nowe czesci (sa wyjatki) nie sa koniecznym rozwiazaniem- patrz. blogi,autoserwisy ew. szroty
9,2
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
8,1
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
Silnik swoje potrafi, ale musi wejść na obroty. Nie zbiera się tak jak TDi. Nie ma się co dziwić, silnik to stara konstrukcja. Jeździ się trochę jak ciężarówką. Bardzo dobrze spisuje się na trasach, do tego tempomat i miód malina. Kto nie jeździł BMW lub MB ten nie wie, że nawet e30 to nie golf III
7,5
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
jak na diesla to raczej słabo w miescie bez trudu 10l trasa 6.5lobrotomierz max.do 2ooo tyś obr.jesli będziemy kręcić do 3 tyś i wyżej spokojnie wezmie ok 8l ale auto kusi żeby przycisnąć
7,8
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
nie ma co narzekac...
8,0
BMW Seria 3 E30
Touring 324 td 115KM 85kW
BMW Seria 3 E30 Touring