Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Podsumowanie 180 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
54,73 zł
2
10,4
69,29 zł
16
12,1
80,80 zł
18
11,3
75,20 zł
3
9,2
61,16 zł
8
11,4
75,76 zł
2
13,6
90,78 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,0
33,69 zł
1
Silniki Diesla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
43,75 zł
1
6,9
46,32 zł
63
7,1
47,62 zł
4
7,8
52,25 zł
16
7,9
52,95 zł
3
7,6
50,98 zł
12
7,8
52,21 zł
7
10,3
69,55 zł
3
9,2
62,06 zł
5
16,5
111,28 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (180)

9,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535d 313KM 230kW
Ciągnie zarówno do przodu jak i paliwo z baku. Pali dużo, po prostu dużo. Ale jedzie super.
6,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
8,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 258KM 190kW
Auto posiadam już rok i jestem zadowolony. Przed zakupem liczyłem się z tym że duża masa wraz z 3L silnikiem musi swoje palić, ale radość z jazdy jest niesamowita. Ruszanie na światłach utrze nos nie jednemu kozakowi. Jak dla mnie 9L w cyklu mieszanym miasto/autostrada to dobry wynik.
7,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Ten silnik lubi jazdę autostradową Ok 140 na godzinę wówczas mam najlepsze spalanie pokroju 6l
28,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna M550d xDrive 381KM 280kW
jak sie jedzdi - to lubi spalic
7,9
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Auto niesamowicie elastyczne. Jest to najlepsza wersja silnikowa z benzyn dla tej budy. Wyprzedzanie daje duzo frajdy a przy tym pali nie duzo jak na te osiagi i mase 1.7t.
12,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto bardzo dobrze prowadzące się i przede wszystkim świetnie wyglądające. Na dobrej feldze i m pakiecie zwraca uwagę. Łatwy dostęp do części na portalach aukcyjnych dzięki czemu można łatwo doposażyć auto lub naprawić drobne usterki. W dobrej konfi jest praktycznie wszystko co się zamarzy bez sięgania po najnowszy model. Naprawa i serwis na oryginalnych częściach wychodzi drogo, ale to już uroki BMW. Silnik zbiera się przyzwoicie. Po podkręceniu do 280-300 km zaczyna jechać jak trzeba. Bardzo wysokie spalanie w mieście na krótkich odcinkach (odcinek 5-7 km średnio 14-16 l). W trasie nie najgorzej 8,5-10 l (przy jeździe bez ścigania się). Po chip tuningu dobry substytut dla osób, które nie chcą płacić za utrzymanie 535i. Dźwięk silnika mało atrakcyjny. Do wymiany napęd pompy i rozrząd średnio między 60-100 tyś km spowodowany pierwotnie niewłaściwym użytkowaniem. Zazwyczaj 1 właściciel odpuszcza interwał wymiany oleju (BMW wymienia olej między 20, a 30 tyś km) i pałuje auto na zimnym, co zabija ten silnik. Olej 5W40 lub 5W50 (polecam Motul, Liqui Moly albo Mobil 1.), a nie żadne 5W30! Wymiana oleju co 10 tyś i silnik długo pojeździ. Inaczej z dużym prawdopodobieństwem dołączycie do grona zdziwionych, że im się silnik w 28i zatarł.
7,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Użytkując BMW F10 520d 2010r skrzynia manualna spalanie waha się pomiędzy 4,7-9l. Uogólniając: trasa - 5-6l, miasto w korkach - 8,5l. Z reguły średnio wychodzi ok.7l więc jak na auto tej marki i o takiej wadze, wynik jest zadowalający
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna