AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
BMW
Seria 5
F10-F11
Limuzyna
Limuzyna
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Podsumowanie 197 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2010
2011
2012
2013
2014
2015
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
520i 184KM 135kW
8,2
47,43 zł
2
528i 245KM 180kW
10,5
60,77 zł
19
535i 306KM 225kW
12,1
70,02 zł
18
523i 204KM 150kW
11,3
65,17 zł
3
528i 258KM 190kW
9,3
53,51 zł
10
530i 272KM 200kW
11,4
65,65 zł
2
550i 407KM 299kW
13,6
78,67 zł
8
550i 450KM 331kW
-
-
0
Pokaż więcej silników
lpg
Silniki Benzynowe
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
528i 258KM 190kW
12,0
30,66 zł
1
on
Silniki Diesla
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
518d 143KM 105kW
6,5
39,55 zł
1
520d 184KM 135kW
6,8
41,65 zł
66
520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
6,5
39,63 zł
7
520d 190KM 140kW
7,1
43,05 zł
4
525d 218KM 160kW
7,6
46,24 zł
19
525d 204KM 150kW
7,9
47,86 zł
3
530d 245KM 180kW
7,6
46,38 zł
13
530d 258KM 190kW
7,7
46,70 zł
8
535d 300KM 221kW
9,8
59,78 zł
4
535d 313KM 230kW
9,2
56,10 zł
5
M550d xDrive 381KM 280kW
16,5
100,59 zł
3
518d 150KM 110kW
-
-
0
Pokaż więcej silników
pb
Silniki Hybrydowe
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
ActiveHybrid 5 340KM 250kW
9,1
52,64 zł
1
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 5
Zobacz 161 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(197)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
8,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 204KM 150kW
On
10,6
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna M550d xDrive 381KM 280kW
Spalanie w stosunku do mocy i osiągów jest naprawdę bardzo niskie.
Dodane
6 lat temu
On
7,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
On
7,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 525d 218KM 160kW
Średnie normalne zużycie w cyklu miejskim 9.0
Dodane
6 lat temu
Pb
12,1
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 530i 272KM 200kW
Smok niestety na tracie spalanie wychodzi okolo 10 litrów przy spokojnym operowaniu gazem i jazda max 120
Dodane
6 lat temu
On
8,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Usterki
BMW Seria 5 F10-F11
Liczba wpisów:
10
BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Lampy parowanie
Chłodniczka EGR
zawieszenie pneumatyczne
Zobacz więcej
usterek
Pb
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Samochód sprowadzony ze Stanów (wcześniej poprzednie BMW też ze Stanów). Jeżdżę trzeci rok, poza płynami: wymieniłem napinacz paska (350zł - lekko grzechotał na zimnym), uszczelkę termostatu oleju (80zł org.), świece (250zł, BOSH takie jak na pierwszy montaż), Termostat (220zł), Akumulator (480zł - wymień natychmiast po zakupie samochodu jeśli jest stary, to podstawa w bezproblemowej eksploatacji tego auta. Jest wrażliwy na napięcie), klocki (niecałe 300zł). Przede mną: wymiana tarcz i klocków z przodu (klocki wytrzymały 30k) - generalnie tarcze i klocki zużywają się dużo szybciej niż w poprzednim BMW, ale tutaj jest o 200kg więcej i moc.. +120KM, to robi różnice. Tempomat aktywny też robi swoje. Samochód jest fantastyczny, nie sprawia żadnych problemów. Zawieszenie jest jak nowe (przebieg aktualny 120k!), diagności zacieszają, że takie egzemplarze jeżdżą po drogach. Olej co 8-10 tys. Warto wymienić po 4 tys. sam filtr i dolać oleju. Silnik od wymiany nie bierze oleju, zero dolewek. Należy uważać na turbo, el. pompę wody. Odma jest zintegrowana z pokrywą - także koszt wymiany większy niż w typowych silnikach 6 cylindrowych BMW poprzedniej generacji. Skrzynia nie daje żadnych znaków zużycia. Spotkałem osobę na zlocie, który miał 535d, zrobioną na 800Nm, przebieg 480 tys. (w tym 200k po podniesieniu mocy). Oleju nie zmieniał. Jeździj z głową, obserwuj samochód i reaguj z wyprzedzeniem. To świetny samochód. Jeśli zaniedbasz, lub ktoś przed Tobą zaniedbał - potrafi od 6 do 15k z kieszeni wyciągnąć. Elektronika bez zastrzeżeń. Zrób aktualizacje wszystkich sterowników. Soft to podstawa! W moim jest ponad 50 sterowników, po aktualizacji samochód sprawniej funkcjonuje. Silnik lepiej pracuje, skrzynia również. Warto kupić samochód ze Stanów, moje 535i w Polsce zobaczyło pierwszą zimę. Podowzie jest jak nowo. Zawieszenie jest w o niebo lepszym stanie niż polskie / europejskie egzemplarze - wszystkie części są org. Wahacze wyglądają jak nowe, gumy są miekkie, elastyczne, przeguby zdrowe. To samo dot. jednostki napędowej i skrzyni. W USA jest ograniczenie na autostradzie do 120km/h. W DE ograniczeń nie ma - jednostki są pałowane. Ten samochód (535i) przy 120km/h jedzie na 1.850 obr./min. Litości. N55 ma taki zapas i elastyczność, że przy tej prędkości ma kulturę pracy jakbyśmy podróżowali 35km/h. A elastyczność, jakbyśmy mieli 3.5k obrotów przy 230 konnym motorze poprzedniej generacji. Minusy: F10 jest wymagającym samochodem w naprawie. Potrzeba więcej czasu, aby wymienić daną część. Wymiana termostatu była hardcorowa. Na razie nie miałem takiej potrzeby, ale widzę jak auto jest skonstruowane i nie jest to e60 czy e39. Proces złożoności jest x4, na szczęście auto budowane z tą samą filozofią, więc łatwo się odnaleźć.
Dodane
6 lat temu
On
7,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
On
5,6
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
On
6,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Poprzednia
1
...
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
...
20
Następna
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
4,3 (123 oceny)
Sprawdź oferty BMW Seria 5
Wybierz silnik
518d 143 KM
518d 150 KM
520d 184 KM
520d 190 KM
520d Efficient Dynamics 184 KM
520i 184 KM
523i 204 KM
525d 204 KM
525d 218 KM
528i 245 KM
528i 258 KM
530d 245 KM
530d 258 KM
530i 272 KM
535d 300 KM
535d 313 KM
535i 306 KM
550i 407 KM
550i 450 KM
ActiveHybrid 5 340 KM
M550d xDrive 381 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 5 w pigułce
BMW Seria 5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 5
Dane techniczne
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Opinie
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Usterki
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Publikacje
BMW Seria 5
Newsy
BMW Seria 5
Galerie
BMW Seria 5
Nasze pomiary
BMW Seria 5
Filmy
BMW Seria 5
Ogłoszenia
BMW Seria 5
Ceny aut używanych
BMW Seria 5
Dziennik kosztów
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna
Dane techniczne
123 opinie
użytkowników
776 ogłoszeń
używanych
2 zgłoszone
usterki
26 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy