AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
BMW
Seria 5
F10-F11
535i 306 KM 225 kW
535i 306 KM 225 kW
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 F10-F11
Podsumowanie 25 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silnik Benzynowy BMW Seria 5 F10-F11
535i 306KM 225kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Gran Turismo
10,3
59,45 zł
1
Limuzyna
12,1
69,87 zł
18
Limuzyna Facelifting
15,0
86,81 zł
5
Touring Facelifting
27,0
155,84 zł
1
Touring
-
-
0
Sprawdź najnowsze oferty BMW Seria 5
Zobacz 166 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(25)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
14,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Ogólnie zależnie od stylu jazdy spalanie od 9,5 nie wyobrażam sobie że ktoś wykręci mniej do 20 litrów zabawa w mieście
Dodane
4 lata temu
Pb
27,0
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535i 306KM 225kW
przy dynamicznej jezdzie, niestety, bierze dużo :( nie aż takich spalań oczekiwałem :(
Dodane
5 lat temu
Pb
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Auto niesamowicie elastyczne. Jest to najlepsza wersja silnikowa z benzyn dla tej budy. Wyprzedzanie daje duzo frajdy a przy tym pali nie duzo jak na te osiagi i mase 1.7t.
Dodane
5 lat temu
Pb
20,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW
Zmieniona mapa na 340KM, w mieście poniżej 20 raczej nierealne, trasa 16-18
Dodane
6 lat temu
Pb
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Samochód sprowadzony ze Stanów (wcześniej poprzednie BMW też ze Stanów). Jeżdżę trzeci rok, poza płynami: wymieniłem napinacz paska (350zł - lekko grzechotał na zimnym), uszczelkę termostatu oleju (80zł org.), świece (250zł, BOSH takie jak na pierwszy montaż), Termostat (220zł), Akumulator (480zł - wymień natychmiast po zakupie samochodu jeśli jest stary, to podstawa w bezproblemowej eksploatacji tego auta. Jest wrażliwy na napięcie), klocki (niecałe 300zł). Przede mną: wymiana tarcz i klocków z przodu (klocki wytrzymały 30k) - generalnie tarcze i klocki zużywają się dużo szybciej niż w poprzednim BMW, ale tutaj jest o 200kg więcej i moc.. +120KM, to robi różnice. Tempomat aktywny też robi swoje. Samochód jest fantastyczny, nie sprawia żadnych problemów. Zawieszenie jest jak nowe (przebieg aktualny 120k!), diagności zacieszają, że takie egzemplarze jeżdżą po drogach. Olej co 8-10 tys. Warto wymienić po 4 tys. sam filtr i dolać oleju. Silnik od wymiany nie bierze oleju, zero dolewek. Należy uważać na turbo, el. pompę wody. Odma jest zintegrowana z pokrywą - także koszt wymiany większy niż w typowych silnikach 6 cylindrowych BMW poprzedniej generacji. Skrzynia nie daje żadnych znaków zużycia. Spotkałem osobę na zlocie, który miał 535d, zrobioną na 800Nm, przebieg 480 tys. (w tym 200k po podniesieniu mocy). Oleju nie zmieniał. Jeździj z głową, obserwuj samochód i reaguj z wyprzedzeniem. To świetny samochód. Jeśli zaniedbasz, lub ktoś przed Tobą zaniedbał - potrafi od 6 do 15k z kieszeni wyciągnąć. Elektronika bez zastrzeżeń. Zrób aktualizacje wszystkich sterowników. Soft to podstawa! W moim jest ponad 50 sterowników, po aktualizacji samochód sprawniej funkcjonuje. Silnik lepiej pracuje, skrzynia również. Warto kupić samochód ze Stanów, moje 535i w Polsce zobaczyło pierwszą zimę. Podowzie jest jak nowo. Zawieszenie jest w o niebo lepszym stanie niż polskie / europejskie egzemplarze - wszystkie części są org. Wahacze wyglądają jak nowe, gumy są miekkie, elastyczne, przeguby zdrowe. To samo dot. jednostki napędowej i skrzyni. W USA jest ograniczenie na autostradzie do 120km/h. W DE ograniczeń nie ma - jednostki są pałowane. Ten samochód (535i) przy 120km/h jedzie na 1.850 obr./min. Litości. N55 ma taki zapas i elastyczność, że przy tej prędkości ma kulturę pracy jakbyśmy podróżowali 35km/h. A elastyczność, jakbyśmy mieli 3.5k obrotów przy 230 konnym motorze poprzedniej generacji. Minusy: F10 jest wymagającym samochodem w naprawie. Potrzeba więcej czasu, aby wymienić daną część. Wymiana termostatu była hardcorowa. Na razie nie miałem takiej potrzeby, ale widzę jak auto jest skonstruowane i nie jest to e60 czy e39. Proces złożoności jest x4, na szczęście auto budowane z tą samą filozofią, więc łatwo się odnaleźć.
Dodane
6 lat temu
Pb
10,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Sprawdzone
Dodane
7 lat temu
Dziennik kosztów dla
BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt
przejechania 100 km
39,00 zł
on
8,6
l/100km
pb
11,9
l/100km
lpg
11,9
l/100km
Zobacz
dzienniki
Pb
13,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Fajne auto ale zegary... Z zeszłego wieku.
Dodane
7 lat temu
Pb
12,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Pb
11,6
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
X-drive + cała masa gadżetów oznacza dużą, wyraźnie wyczuwalna masę. W porównaniu do A6 quattro 5tka to klocek. Na tym tle dynamika jest genialna a spalanie akceptowalne. Pod warunkiem że się za dużo nie stoi w korkach. W mieście przy ciągłym start i stop 20l to norma. W trasie można zejść poniżej 9l a przy 140-160 na renowację 10-11l.
Dodane
10 lat temu
Pb
11,8
Liczba komentarzy: 1
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
BMW czyli będziesz miał wydatki, a w ASO nawet duże wydatki. Części drogie, cieszy duża dostępność poza ASO. Opony wyłącznie Run Flat , na zwykłych 5 wariuje i na wypadek W , brak będzie homologacji. Więc jedynie Run Flat. After marketowe alufelgi trzeba dobierać pod czujniki temp. powietrza i ciśnienia nadające na 433 MHz. Ogranicza to znacznie wybór alufelg. Oryginalne koła np. zimowe ok 2500 / szt.
Dodane
10 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
BMW Seria 5 F10-F11
4,3 (231 ocen)
Sprawdź oferty BMW Seria 5
Wybierz nadwozie
Gran Turismo
Limuzyna
Limuzyna Facelifting
M5 Limuzyna
M5 Touring
Touring
Touring Facelifting
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
BMW Seria 5 w pigułce
BMW Seria 5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
BMW Seria 5
Dane techniczne
BMW Seria 5 F10-F11
Raporty zużycia paliwa
BMW Seria 5 F10-F11
Opinie
BMW Seria 5 F10-F11
Usterki
BMW Seria 5 F10-F11
Publikacje
BMW Seria 5
Newsy
BMW Seria 5
Galerie
BMW Seria 5
Nasze pomiary
BMW Seria 5
Filmy
BMW Seria 5
Ogłoszenia
BMW Seria 5
Ceny aut używanych
BMW Seria 5
Dziennik kosztów
BMW Seria 5 F10-F11
Opinie o instalacjach LPG
BMW Seria 5 F10-F11
Testy zderzeniowe
BMW
Aktualnie przeglądasz
BMW Seria 5 F10-F11
Dane techniczne
231 opinii
użytkowników
830 ogłoszeń
używanych
10 zgłoszonych
usterek
26 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla BMW Seria 5
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy