Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 F10-F11

Podsumowanie 23 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy BMW Seria 5 F10-F11 535i 306KM 225kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
68,19 zł
1
12,1
80,14 zł
18
17,6
116,73 zł
3
27,0
178,74 zł
1
-
-
0

Lista raportów zużycia paliwa (23)

10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Auto niesamowicie elastyczne. Jest to najlepsza wersja silnikowa z benzyn dla tej budy. Wyprzedzanie daje duzo frajdy a przy tym pali nie duzo jak na te osiagi i mase 1.7t.
20,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 535i 306KM 225kW
Zmieniona mapa na 340KM, w mieście poniżej 20 raczej nierealne, trasa 16-18
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Samochód sprowadzony ze Stanów (wcześniej poprzednie BMW też ze Stanów). Jeżdżę trzeci rok, poza płynami: wymieniłem napinacz paska (350zł - lekko grzechotał na zimnym), uszczelkę termostatu oleju (80zł org.), świece (250zł, BOSH takie jak na pierwszy montaż), Termostat (220zł), Akumulator (480zł - wymień natychmiast po zakupie samochodu jeśli jest stary, to podstawa w bezproblemowej eksploatacji tego auta. Jest wrażliwy na napięcie), klocki (niecałe 300zł). Przede mną: wymiana tarcz i klocków z przodu (klocki wytrzymały 30k) - generalnie tarcze i klocki zużywają się dużo szybciej niż w poprzednim BMW, ale tutaj jest o 200kg więcej i moc.. +120KM, to robi różnice. Tempomat aktywny też robi swoje. Samochód jest fantastyczny, nie sprawia żadnych problemów. Zawieszenie jest jak nowe (przebieg aktualny 120k!), diagności zacieszają, że takie egzemplarze jeżdżą po drogach. Olej co 8-10 tys. Warto wymienić po 4 tys. sam filtr i dolać oleju. Silnik od wymiany nie bierze oleju, zero dolewek. Należy uważać na turbo, el. pompę wody. Odma jest zintegrowana z pokrywą - także koszt wymiany większy niż w typowych silnikach 6 cylindrowych BMW poprzedniej generacji. Skrzynia nie daje żadnych znaków zużycia. Spotkałem osobę na zlocie, który miał 535d, zrobioną na 800Nm, przebieg 480 tys. (w tym 200k po podniesieniu mocy). Oleju nie zmieniał. Jeździj z głową, obserwuj samochód i reaguj z wyprzedzeniem. To świetny samochód. Jeśli zaniedbasz, lub ktoś przed Tobą zaniedbał - potrafi od 6 do 15k z kieszeni wyciągnąć. Elektronika bez zastrzeżeń. Zrób aktualizacje wszystkich sterowników. Soft to podstawa! W moim jest ponad 50 sterowników, po aktualizacji samochód sprawniej funkcjonuje. Silnik lepiej pracuje, skrzynia również. Warto kupić samochód ze Stanów, moje 535i w Polsce zobaczyło pierwszą zimę. Podowzie jest jak nowo. Zawieszenie jest w o niebo lepszym stanie niż polskie / europejskie egzemplarze - wszystkie części są org. Wahacze wyglądają jak nowe, gumy są miekkie, elastyczne, przeguby zdrowe. To samo dot. jednostki napędowej i skrzyni. W USA jest ograniczenie na autostradzie do 120km/h. W DE ograniczeń nie ma - jednostki są pałowane. Ten samochód (535i) przy 120km/h jedzie na 1.850 obr./min. Litości. N55 ma taki zapas i elastyczność, że przy tej prędkości ma kulturę pracy jakbyśmy podróżowali 35km/h. A elastyczność, jakbyśmy mieli 3.5k obrotów przy 230 konnym motorze poprzedniej generacji. Minusy: F10 jest wymagającym samochodem w naprawie. Potrzeba więcej czasu, aby wymienić daną część. Wymiana termostatu była hardcorowa. Na razie nie miałem takiej potrzeby, ale widzę jak auto jest skonstruowane i nie jest to e60 czy e39. Proces złożoności jest x4, na szczęście auto budowane z tą samą filozofią, więc łatwo się odnaleźć.
10,3
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Sprawdzone
13,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Fajne auto ale zegary... Z zeszłego wieku.
12,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
11,6
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
X-drive + cała masa gadżetów oznacza dużą, wyraźnie wyczuwalna masę. W porównaniu do A6 quattro 5tka to klocek. Na tym tle dynamika jest genialna a spalanie akceptowalne. Pod warunkiem że się za dużo nie stoi w korkach. W mieście przy ciągłym start i stop 20l to norma. W trasie można zejść poniżej 9l a przy 140-160 na renowację 10-11l.
11,8
Liczba komentarzy: 1
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
BMW czyli będziesz miał wydatki, a w ASO nawet duże wydatki. Części drogie, cieszy duża dostępność poza ASO. Opony wyłącznie Run Flat , na zwykłych 5 wariuje i na wypadek W , brak będzie homologacji. Więc jedynie Run Flat. After marketowe alufelgi trzeba dobierać pod czujniki temp. powietrza i ciśnienia nadające na 433 MHz. Ogranicza to znacznie wybór alufelg. Oryginalne koła np. zimowe ok 2500 / szt.
10,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
11,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
BMW Seria 5 F10-F11