Szukaj

Najnowsze raporty Chevrolet Camaro

15,7
Coupe 6.2L V8 432KM 318kW
Chevrolet Camaro V
Przeciętny posiadacz zagazowanego Golfa pomyśli, żem wariat wystawiając ocenę dobrą, bo średnia opróżniania baku z ostatnich 15.000 kilometrów oscyluje koło 15 litrów, ubezpieczenie jest jednak wyższe niż dla motorynki a i dzięki podatkowi można utrzymać kilku beneficjentów PińcetPlus i natchnąć ich do myślach o kolejnych pociechach i kolejnych pięćsetkach. Porównując jednak z czymkolwiek na czterech kołach, osiągającym ponad 430 KM i około 570 Nm momentu obrotowego każdy głupi pojmie, że taniej po prostu już być nie może, bo Chevrolet musiałby mi w zasadzie dopłacać.
12,8
Coupe 5.0 218KM 160kW
Chevrolet Camaro III
Daje mega dobra ocene bo jak na Muscle Cara z takim poteznym motorem i dysponujacym momentem obrotowym spalanie jest jak dla mnie rewelacyjne.W to lato przejechalem 2 tys km i w trasie przy predkosci miedzy 90 a 140 km/h spalil 12 litrow.W miescie az tak sie nie krecilem ale to spalanie jest w wiekszosci w trasie ale troszke tez w miescie niewielkie przeloty do sklepu itd.Samo miasto mysle ze w granicach miedzy 14 a 16 litrow sie zmiesci, wiec jak na Bandyte z takim sercem jest ok.Ale jak ktos kupuje takie auto jak w moim przypadku uzytkuje tylko w lecie i robie max 2 tys km to nie przejmuje sie spalaniem.
12,3
Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW
Chevrolet Camaro IV
Amerykańskie silniki widlaste eksploatowane normalnie (czyli do 120km/h w trasie i bez palenia opon na starcie) potrafią odwdzięczyć się niezawodnością i w miarę niskim jak na 3.8 pojemności spalaniem. Silnik nie potrzebuje wysokich obrotów jak małolitrażowi koledzy... a komfort prowadzenia się i stosunek mocy do wagi pojazdu oraz niepowtarzalny dźwięk widlastej ósemki... bezcenne :) W zimę pali więcej benzynki niż w lato na rozruch, ale lepiej niech instalacja LPG odpali później niż silnik miał by być niedogrzany. Pozdrawiam posiadaczy Camaro. Tak wiem, zgrzeszyłem... zagazowałem maszynę :P ... ale niestety bieda zmusza do szukania oszczędności. :/
11,9
Coupe 6.2L V8 405KM 298kW
Chevrolet Camaro V
Po 5 latach użytkowania ( kupiony nowy w salonie w Polsce ) i przejechaniu 150000 km ( jazda głównie pozamiejska , choć krętymi warmińsko-mazurskimi szosami i trasami szybkiego ruchu/autostradami ) - spalanie wciąż na tym samym poziomie :)
16,3
Coupe 5.7 i V8 324KM 238kW
Chevrolet Camaro IV
To już niestety nie jest 2.0 TDCI. W mieście przy umiarkowanej jeździe 20L. Im przyjemniejsza jazda tym bardziej zbliżamy się do 30 L. Można pewnie jeszcze wyżej :) Na długiej trasie, przy włączonym tempomacie można zejść do 10 L.
13,3
Cabrio 3.8 i V6 193KM 142kW
Chevrolet Camaro IV
Części w normie, ale część trzeba szukać albo ciągnąć ze stanów. Ekonomia nie istanieje w tym samochodzie - pali tyle co kierownik kotłowni z Misia "pani kierowniczko, ja palę bez przerwy". Chociaż każdy samochód z 200 KM spali podobnie.
12,5
Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW
Chevrolet Camaro IV
Spalanie przy tej pojemności i tej masie to Pan Pikuś oczywiście nie przekraczając 120/h i obroty do 2000orp.Czasami się depnie i nie patrze na zbiornik tylko do przodu, nie można mając takie auto liczyc na cuda to pali niestety. No jak ktoś myśli inaczej trzeba kupic (kaszlaka)126P to jest ekonomia prawda.
8,8
Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW
Chevrolet Camaro IV
Jestem w szoku, że te auto pali tak mało. Generalnie jeżdzę oszczędnie, czasami lubie podusić auto, ale wiecej niz 11l nigdy mi nie spalił, 500km na jednym baku bez problemu. Mity ze auta amerykanskie pala 20-30l trzeba traktowac malo poważnie. No chyba ze przy paleniu gumy, ale jak kogos stac na opony to i na paliwo tez stac.
23,8
Coupe 6.0 400KM 294kW
Chevrolet Camaro V
Zużycie paliwa i koszt ubezpieczenia jest dość wysoki, w porównaniu do aut europejskich nawet tych klasy premium. Cen napraw jeszcze nie znam, a samochód jest pod opieką "rodzinnego" serwisu. Ekonomiczność to raczej słaba strona tego samochodu, ale frajda z jazdy.
18,7
Coupe 7.0 431KM 317kW
Chevrolet Camaro I
auto pali jak smok, mozna tylko lac i lac a i tak bedzie malo, a wskazowka od poziomu benzyny w baku porosza sie tak jak ta od licznika, na szczescie benzyna w USA jest tansza niz ta w Europie gdybym mial jezdzic takim autem po Europie to bym zbankrutowal
Chevrolet Camaro