Szukaj

Informacje o Chevrolet Camaro

Lata produkcji: 1967 – teraz
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) zaliczany do odradzającej się klasy „pony cars”, produkowany w latach 1966-2002 oraz ponownie od 2009 roku. Jedno z najsłynniejszych aut typu „pony” i „muscle cars”, wprowadzone na rynek jako rywal Forda Mustanga. Później wielokrotnie zmieniało swoje oblicze, a cztery lata po wycofaniu ze sprzedaży czwartej generacji auta, Chevrolet zaprezentował prototyp nowego, nawiązującego do przeszłości Camaro. Przedmiotem sporu zawsze było pochodzenie nazwy auta, według jednej z wersji, źródłosłowu należy szukać we francuskim „camarade” (czyli „kamrat”).
czytaj więcej
Powagosław
Muscle car to jedno z najlepiej sformułowanych określeń oddających charakter samochodu. Sylwetka nowego Camaro to perfekcyjna reinkarnacja snu o tych groźnych, potężnych wozach. Ideał. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak oddać słowami to uczucie? Spróbuję. Marek Kondrat płakał na widok nagich piersi Renaty Dancewicz. Trochę mu zazdroszczę, trochę rozumiem. Mam to samo, gdy widzę ten samochód. ~Luzacjusz

Chevrolet Camaro – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Chevrolet Camaro - wyceny aut używanych

Nie wiesz na co Cię stać? Policz to z nami!

Oceny Chevrolet Camaro

Liczba ocen: 45
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Stosunek jakość/cena

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Przemek
Coupe 6.2L V8 432KM 318kW
Chevrolet Camaro V
To motoryzacyjna fascynacja od pierwszego wejrzenia, a prawdziwa miłość od drugiego (czyli opanowania delikatnej różnicy między napędem na przód i na tył). Dla mnie Camaro ucieleśnia najwyższy stopień ewolucji samochodu z silnikiem benzynowym - nie dziwię się, że teraz po drogach zaczynają poruszać się dziwactwa na elektrony albo wodór - nigdy w historii wszechświata nie zostanie wyprodukowane nic wspanialszego i napędzanego przy pomocy benzyny. Oczywiście, są samochody droższe, szybsze, potężniejsze, mające w środku drewno albo najcudowniejsze plastiki w całej Galaktyce - ale, podobnie jak Elvis - król samochodów jest tylko jeden. Rzecz jasna nie jest to ani samochód popularny, ani "dla każdego", ale to wartościuję akurat w kategorii zalet. PS Do właścicieli Mustangów i Challengerów - Wy też jeździcie królami, tylko trochę mniejszymi. Bez urazy!
4,2
[email protected]
Cabrio 5.7 i V8 275KM 202kW
Chevrolet Camaro IV
w sumie ´super bryka´. 8 garow, przeszlo 300 koni. bardzo szybki samochod i dobrze trzyma sie drogi. troche drogi w naprawie. niedawno robilem hamulce i zaplacilem ok $500. w lecie wymienilem opony ($700). tune up kosztuje ok 500, jeszcze nie robilem calego. raz wymienilem kable i swiece na dwoch cylindrach bo silnik nierowno pracowal. zreszta poprzedni wlasciciel zrobil tune up po 50 tys mil. kupilem to auto w 1998 roku (rocznik 1995) z przebiegiem 52 tys mil. dwa lata temu wymienilem muffler (tlumik). kosztowalo ok 450 dolarow, sam muffler prawie 350. zalozylem fabryczny gdyz tzw performance (glosny warkot) kosztuje ok $800. troche za duzo jak dla mnie. teraz mam troche powyzej 100 tys mil przebiegu i nadal jestem bardzo zadowolony. duzo pali ale cos za cos. moc silnika powala z nog. w zimie wkladam ok 50 kilo obciazenia do bagaznika i jezdze bez problemu. najszybciej jechalem 140 mph na autostradzie. moze nie powinienem sie przyznawac bo ograniczenie predkosci bylo 65 mph ale musialem sprobowac chociaz raz. aha, mam reczna 6 biegowa skrzynie. uwielbiam moj samochod i jestem bardzo zadowolony. szkoda tylko ze przestali produkowac camaro ale mam nadzieje ze niedlogo zaczna od nowa.
4,0
~SZAKAL Z KIELC
Coupe 5.0 218KM 160kW
Chevrolet Camaro III
Tak pioeknego auta nieznajdzie!! Jest to auto z dusza swoim charakterem!! i mysle ze jak dla mnie piekne camaro 3 gen!! stawiajac przy mercedesie wartym 250,000,000 tys zl!! to i tak dla mnie merol to dno!! camaro niema porownania z zadnym autem pod katem wygladu!!, jakosci i takiego klimatu jakie daje camaro!!! Nie ma!!! Samochod przynajmniej moj pali w miescie 13 litrow !!! przy jezdzie zgodnej z przepisami zdazaja sie waryjacje!! takze czego mozna chciec wiecej!!!!! jedynie zeby paliwo stanialo!!!
Średnie spalanie dla Chevrolet Camaro
9,2 – 30,7
l/100 km
12,4 – 33,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,7
Coupe 6.2L V8 432KM 318kW
Chevrolet Camaro V
Przeciętny posiadacz zagazowanego Golfa pomyśli, żem wariat wystawiając ocenę dobrą, bo średnia opróżniania baku z ostatnich 15.000 kilometrów oscyluje koło 15 litrów, ubezpieczenie jest jednak wyższe niż dla motorynki a i dzięki podatkowi można utrzymać kilku beneficjentów PińcetPlus i natchnąć ich do myślach o kolejnych pociechach i kolejnych pięćsetkach. Porównując jednak z czymkolwiek na czterech kołach, osiągającym ponad 430 KM i około 570 Nm momentu obrotowego każdy głupi pojmie, że taniej po prostu już być nie może, bo Chevrolet musiałby mi w zasadzie dopłacać.
12,8
Coupe 5.0 218KM 160kW
Chevrolet Camaro III
Daje mega dobra ocene bo jak na Muscle Cara z takim poteznym motorem i dysponujacym momentem obrotowym spalanie jest jak dla mnie rewelacyjne.W to lato przejechalem 2 tys km i w trasie przy predkosci miedzy 90 a 140 km/h spalil 12 litrow.W miescie az tak sie nie krecilem ale to spalanie jest w wiekszosci w trasie ale troszke tez w miescie niewielkie przeloty do sklepu itd.Samo miasto mysle ze w granicach miedzy 14 a 16 litrow sie zmiesci, wiec jak na Bandyte z takim sercem jest ok.Ale jak ktos kupuje takie auto jak w moim przypadku uzytkuje tylko w lecie i robie max 2 tys km to nie przejmuje sie spalaniem.
12,3
Coupe 3.8 i V6 203KM 149kW
Chevrolet Camaro IV
Amerykańskie silniki widlaste eksploatowane normalnie (czyli do 120km/h w trasie i bez palenia opon na starcie) potrafią odwdzięczyć się niezawodnością i w miarę niskim jak na 3.8 pojemności spalaniem. Silnik nie potrzebuje wysokich obrotów jak małolitrażowi koledzy... a komfort prowadzenia się i stosunek mocy do wagi pojazdu oraz niepowtarzalny dźwięk widlastej ósemki... bezcenne :) W zimę pali więcej benzynki niż w lato na rozruch, ale lepiej niech instalacja LPG odpali później niż silnik miał by być niedogrzany. Pozdrawiam posiadaczy Camaro. Tak wiem, zgrzeszyłem... zagazowałem maszynę :P ... ale niestety bieda zmusza do szukania oszczędności. :/
Chevrolet Camaro