Szukaj

Raporty zużycia paliwa Chevrolet Spark II Hatchback facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0L DOHC 68KM 50kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,3
Deklaracja producenta
5,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.0L DOHC 68KM 50kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0

Lista raportów zużycia paliwa (7)

6,9
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
1,0
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Wersja Elektryczna z USA - 136KM , 542Nm i niewiele ponad 7s. do 100km. Zużycie w zależności od stylu jazdy - od 9Kwh/100km do 20kwh/100km . Polecam każdemu :)
6,6
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto można traktować jako sposób dotarcia z punktu A do punktu B. Nie ma szans na dynamiczną szybką jazdę bez kosmicznego spalania, a poza tym szybka jazda tym autem nie dostarcza przyjemności. Tylko jazda między 2-3 tys obrotów pozwala na akceptowalny poziom spalania.
8,6
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Szybka jazda w trasie, częste wyprzedzanie i wąskie drogi przełozżyły sie na spalanie jak w aucie z silnikiem 2,5l. Masakra. A w mieście wcale nei jest wiele lepiej.
8,6
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Nie da się oszukać fizyki. Mały silnik w mieście to ciągle niski bieg i wysokie obroty
6,8
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Auto mam od nowości, przebieg ok. 30tys. Docierałem zimą, spalanie ok. 7.5l, po zimie spadło do 6,7. Auto garażowane jeździ na trasie 2x40 i 2x60 km dziennie w trasie, nie znalazłem sposobu na zmniejszenie spalania (ecodriving)
8,2
Hatchback facelifting 1.0L DOHC 68KM 50kW
Chevrolet Spark II
Najczęściej jeżdżę w mieście czasem wyjeżdżając poza miasto na trasy do 50km w jedną stronę. Wtedy spala średnio 8,5l. Najwięcej wyszło mi jak 45km korka przejechałem w 3,5h, spalił wtedy 11,5l. Ostatnio miałem okazję jechać trasą 200km w jedną stronę. Jechałem na prawdę spokojnie, bez jakiejś zmiany biegów przy 5tys. obrotów, nie było korków ani niczego tego typu. Spalił mi 7,5l. Żeby zejść do 6l podawanych mi przez sprzedawcę przed zakupem trzeba by chyba jechać całą trasę 50km/h na piątym biegu. I to najlepiej jadąc cały czas z górki. Tak czy inaczej 100km jazdy kosztuje mnie około 20 złotych także jest to bardzo dobry wynik.
Chevrolet Spark II Hatchback facelifting