Szukaj

Raporty zużycia paliwa Chrysler Town & Country IV

pb - zużycie paliwa dla silnika 3.3 i V6 180KM 132kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,7
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
16.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.1
lpg - zużycie paliwa dla silnika 3.3 i V6 180KM 132kW (w l/100km)
Średnie zużycie
14,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
13.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
17.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
11.3

Lista raportów zużycia paliwa (29)

16,0
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
Spalanie bardzo mocno uzależnione od stylu jazdy, warunków na drodze, prędkości i obciążenia. Auto raczej do spokojnej jazdy choć możliwości ma naprawdę duże. Poza tym KOMFORT i przestrzeń. Jakość wykończenia - średnia. Części tanie i łatwo dostępne. Prosta konstrukcja ale za to mało awaryjna ( np. resory w zawieszeniu jak w dyliżansie ). Polecam spokojnym kierowcom mającym rodziny 2 + do 5. Auto coraz częściej spotykane na naszych drogach.
13,2
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
Mój "kluseczek" nigdy mnie nie zawiódł. Może nie jest mistrzem w oszczędnym spalaniu gazu, ale ceny za części zamienne i komfort jazdy rekompensuje wydatki na paliwo.

Usterki Chrysler Town & Country IV

Liczba wpisów: 5

Chrysler Town & Country IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

13,0
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
Ubezpieczenie 260 zł. Gaz obecnie jest po 1,58 zł/litr, co przy spalaniu 12-15 l/100 km jest po prostu wyborne.
11,8
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
Z LPG koszty jak przy Hondzie Civic 1,5 (EG4), części nie drogie.
14,7
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
Mój egzemplarz wyposażony jest w instalację LPG co czyni go bardziej ekonomicznym od diesla... nawet przy relatywnie wysokim spalaniu. Mechanicy liczą sobie sporo za naprawę ale jeśli mamy młotek, śrubokręt i odrobinę chęci to z większością napraw poradzimy sobie we własnym zakresie. Zazwyczaj psują się pierdoły ale mechanik z pewnością powie,że musiał wymienić pół auta bo to przecież jest "amerykaniec"
17,0
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
skrzynia oczywiscie automat (nie bylo takiej opcji do wyboru..) autko w trasie spala przy w miare spokojnej jezdzie (do 150 km/h) 14-16 litrow, miasto 20-22 - oczywiscie mowimy o LPG. Jak na takie gabaryty i mase jest ok! Bardzo wygodny samochod! W trasie naprawde nie czuc zmeczenia. Mam nowsze auta, z tych "komfortowych" niemieckich ale nie umywaja sie do wygody jazdy tym staruszkiem! polecam!
16,0
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
bardzo duze fajne rodzinne auto-mega wygodne ale jak to bywa w amerykanskich autach spalanie jest dosc duze- ale nie ma co sie dziwic 2000kg mus cos pociagnac. bardzo dobry pomysl z siedzeniami stow´go jedno pociagniecie linka i fotele schowane w podlodze. polecam to auto- mialem dwa lata i nic sie nie zapsulo-super
11,2
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
15,7
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
witam myslalem ze bedzie lepiej ale niestety duze auto duzo pali trasa do 180 km na godzine 15 litorw do 120km/h 13 litrow a w miescie jak smok 20 litrow oczywiscie gazu i automat
14,9
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
Chrysler Town & Country IV
TAK CZYTAM WASZE OPINIE I MYŚLĘ, ŻE CO NAJMNIEJ POŁOWA Z WAS POMYLIŁA TO AUTO 2 TONOWE Z LINIKIEM 3300CM3 ZE SKRZYNIĄ AUTOMATYCZNĄ(NIE ZAUTOMATYZOWANĄ!) Z DAEWOO TICO 700CM3 POJEMNOŚCI I 900Kg MASY. AUTO MUSI SPALAĆ ILOŚCI JAKIE PODAJĘ. UWAŻAM ŻE TO NIE JEST DUŻO. SPALANIE W ZIMIE NA ODCINKACH DO 10 KM TO 16-17L LPg + 3 L Pb. SPALANIE W LECIE W MIEŚCIE NA TYCH SAMYCH ODCINKACH 15L LPg + 2L Pb. SPALANIE NA TRASIE OK. 100KM 13-15L LPg. JEŻDŻĘ SPOKOJNIE. 4 PRZEŁOŻENIE ZAŁĄCZA MI SIĘ W WIĘKSZOŚCI PRZYPADKÓW OK. 40-50 KM/H. AUTO NIE ZACHĘCA DO SZYBKIEJ JAZDY. MAM BARDZO NOWOCZESNĄ INSTALACJĘ LPg NA STAgU 300-6 Z PODgRZEWANYMI POLSKIMI WTRYSKAMI, BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW NA ODCINKU 15000 KM. NA POPRZECZNYCH NIERÓWNOŚCIACH BARDZO BUJA - NIESTABILNE. SUPER KOMFORTOWE NA NASZYCH DZIURACH W DRODZE BRZUCH NIE BOLI. JEŚLI CHCECIE KUPIĆ AUTO DO SZYBKIEJ JAZDY TO ODRADZAM PO ROKU UŻYTKOWANIA. JEŚLI PREFERUJECIE SPOKOJNY STYL JAZDY TO NIE ZNAM LEPSZEgO AUTA A MIAŁEM ICH WIELE WIELE. AUTO JEST Mega wyciszone w środku. NIE SŁYCHAĆ SILNIKA, LEDWO WYCZUWALNA JEST ZMIANA PRZEŁOŻEŃ. AUTO MA 42000 KM Przebiegu.
Chrysler Town & Country IV