Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen XM II Hatchback

Podsumowanie 65 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen XM II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
62,60 zł
5
10,3
65,21 zł
6
12,5
79,53 zł
2
11,2
71,25 zł
8
14,0
89,07 zł
3
Silniki Benzynowe Citroen XM II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,9
31,38 zł
2
10,3
27,28 zł
1
11,8
31,25 zł
2
12,3
32,57 zł
1
Silniki Diesla Citroen XM II Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
47,51 zł
21
7,5
47,63 zł
14

Lista raportów zużycia paliwa (65)

11,0
Citroen XM II
Hatchback 2.0 Turbo 147KM 108kW
Oszczędny na długich trasach przy prędkości 120 km/h
9,2
Citroen XM II
Hatchback 2.0 Turbo 147KM 108kW
Benzyna 5,61zł/l, 2,0 silnik plus turbina = 147 koni.. więc nie ma co sie spodziewać niskiego spalania, ale w porównaniu z V6 citroena to ten silnik daje więcej frajdy i zużywa znacznie mniej paliwa:)
8,9
Citroen XM II
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
13,5
Citroen XM II
Hatchback 3.0 V6 24V 200KM 147kW
6,8
Citroen XM II
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
6-8 ltrs per 100 km, in 2 years about 4000 PLN repair and maintenance cost is ok
9,7
Citroen XM II
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
No niestety. Tutaj musze dac najnizsza note... To auto wymaga nie tylko serca, ale tez poteznego portfela. Na chwile obecna to sa to juz auta prawie zabytkowe (brakuje czesci...). Klasa E wymaga pieniedzy, mimo wieku. Od podstaw typu opony, po powazniejsze rzeczy zaplacimy niestety sporo. Trzeba sie z tym liczyc. Jest oczywiscie masa standardowych rzeczy, gdzie znajdziemy tanie zamienniki, ale niektore czesci po prostu kosztuja duzo.
7,8
Citroen XM II
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
I tutaj jest problem - nawet TD lubi sobie "zjeść", a auto do wolnej jazdy nie zachęca. Największym problemem jest kompetentny mechanik - szukać ze świecą w stogu siana. Reasumując: jeśli ktoś świadomie kupuje XM'a, to nie będzie zaskoczony.
7,4
Citroen XM II
Hatchback 2.5 TD 129KM 95kW
Jak na tak duży silnik wcale nie spala tak dużo. Przy bardzo ciężkiej nodze nigdy nie przekroczył mi 10l/100km Średnio około 7l/100km w trasie najmniej zszedłem do 5,4l/100km. Jeśli chodzi o części też wcale nie są takie drogie, niestety gorzej wygląda robocizna. Silnik tak upchany w komorze, że mechanicy nie chcą się za to brać a jak już chcą to kroją kaskę. Dlatego Ja wole robić przy nim sam.
5,7
Citroen XM II
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
Ekonomiczność.... Cóż każdy odwołuje się tu do niskiego zużycia paliwa. Gdyby tak było było by super. Niestety awaryjność i koszy napraw, stracony czas i nerwy psują wszysko. Niestety minęły czasy kiedy mięliśmy mało pieniędzy i za to nieograniczny czas. Tylko 2 ostatnie lata eksploatacji (około 15 000 km) kosztowały mnie uwaga 10000 PLN nie licząc kosztów paliwa. To jest porażka. I zaznaczę, że naprawy 50% wykonywałem sam w oparciu o używane części. Nie liczyłem wszyskiego ale śmię twierdzić że w ciągu 15 lat eksploatacji wydatki na naprawy tego auta kosztowały nas spokojnie drugie tyle ile za nego zapłaciliśmy to jest około 65 000 PLN zaraz po denominacji złotego.
5,7
Citroen XM II
Hatchback 2.1 TD 12V 109KM 80kW
spalanie na trasie: prędkość 70km/h zużycie 4.7 l na 100 km prędkość 90-100km/h zużycie 6.5 l na 100 km prędkość powyżej 100km/h wzrasta o 15- 20% na 100km spalanie w mieście jest dość duże średnio to 8 litrów ropy idzie na korki, jednak delikatne operowanie gazem nieco to zmniejszy.
Citroen XM II Hatchback