AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Citroen
Xsara
I
2.0 HDi 90 KM 66 kW
2.0 HDi 90 KM 66 kW
Raporty zużycia paliwa
Citroen Xsara I
Podsumowanie 31 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
1997
1998
1999
2000
1997
1998
1999
2000
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
on
Silnik Diesel Citroen Xsara I
2.0 HDi 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Hatchback
5,5
33,36 zł
20
Kombi
5,4
32,94 zł
11
Sprawdź najnowsze oferty Citroen
Zobacz 135 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(31)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
6,3
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Wersja Exclusive z Niemiec. Pierwsza rejestracja luty 2000. Zasięg rzeczywisty mieszany 1147 km na baku (54l) przy średniej jeździe w trasie 105-115 km/h i 80 km/h w mieście (Warszawa po estakadach, na piątym biegu), aż do wyłączenia silnika z braku paliwa. Po mieście jakieś 300 km, reszta autostradami i drogami szybkiego ruchu. Miałem na tę okazję zapasowe 5l, które dolałem gdy wysuszyłem zbiornik i wyłączył się silnik. To było jeszcze przed zmianą rozrządu na nowy - jadąc na starym, który przejechał 200 tys. km. Sprawdzona na innej trasie maksymalna utrzymywana prędkość na autostradzie przez bite 3 godziny (!), to 195-198 km/h, a nie 181 km/h jak podaje producent. Pali wtedy dokładnie 9l/100 km. Głośność wtedy nadal znośna - da się spokojnie słuchać radia (pewnie mam dobre opony). Po zmianie rozrządu w Polsce wciąż prawie 200 km/h przy ok. 4200 obr./min. Przyspieszenie takie, że mało który nowy (!) samochód o porównywalnej mocy może utrzymać do mnie dystans na starcie spod świateł (a to 17-letni egzemplarz). Startuję zwykle szybko do osiągnięcia ok. 100 km/h zmieniając biegi przy 2k obr./min. Wyprzedzanie to bajka bo ma niesamowite rwanie na piątym biegu, nie mówiąc o redukcji do 4. Samochód, który na autostradzie dopiero co wyprzedzał Tira jadącego 100 km/h (i zjechał na prawo bez hamowania) wyprzedzam na drugiego jakbym wyprzedzał rower bo wtedy mam już 150 km/h. Cała wyprzedzanie to kilka sekund. Zdarza się, że bez obawy mogę wyprzedzić 30 samochodów na raz w ogonku za tirem gdy warunki na to pozwolą. Tak więc trafiłem sobie egzemplarz zarówno bardzo oszczędny, piekielnie zrywny i jeszcze cholernie szybki jak dla mnie. Chyba ważne, żeby kupować opony z indeksem H lub lepszym i pompować do 2,4-2,7 bar przy załadowanym bagażniku bo wtedy jeździ fantastycznie, Opona nadal przylega całą szerokością, a hamuje 3-4 metry krócej niż przy fabrycznym dolnym ciśnieniu 2.3+2.1. Na zakrętach trzyma się drogi tak dobrze, że po berlińskich i warszawskich estakadach jadę bez obawy nawet dwa razy szybciej niż inni wyprzedzając po zewnętrznej wszystko na sąsiednich pasach. Obrys samochodu bardzo niski, więc i mały przekrój, co przy prędkości do 110 km daje obroty na piątym biegu poniżej 2200 obr./min. Moc jest taka, że na trójce bez naciskania gazu sam ciągnie po płaskim mając 900 obr./min. bez żadnego dławienia i szarpania. To samo na dwójce i jedynce, ale wtedy nawet pod małą górkę. Może trafiłem na cholernie zadbany egzemplarz? Wg VIN był niemal całe życie serwisowany w berlińskim ASO. Z tego co już wiem HDi 2.0 90KM wytrzyma przy dobrej obsłudze do miliona km bez szlifowania cylindrów, więc jakieś 600 tys. km powinienem zrobić tanio lub szybko. A to wszystko za 300 euro, bez koła dwumasowego i DPF. :) Jestem bardzo zadowolony. Samochód kupiony spontanicznie. :)
Dodane
8 lat temu
On
5,1
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
On
4,7
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
wyjątkowo niskie przy jeździe do 130 km/h i nieprzekraczaniu 3000 obrotów, później w normie.
Dodane
13 lat temu
On
7,6
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
opłaty za dużą pojemność ,cena ON , cena części nie może się mierzyć z bęzyną (z gazem).ja mojego citroena chcę sprzedać , gdyż to mi się już nie kalkuluje.
Dodane
13 lat temu
On
5,7
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
On
5,9
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Spalanie nie jest duze , ale tez nie malutkie , poprostu w normie.
Dodane
14 lat temu
Dziennik kosztów dla
Citroen Xsara I
Średni koszt
przejechania 100 km
30,00 zł
on
8,7
l/100km
pb
7,9
l/100km
Zobacz
dzienniki
On
5,6
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Co do paliwa to mało pali jak na ten silnik (2.0) Ceny co do napraw mogły by być niższe a te naprawy to głównie tylko wymiana zużytych elementów eksploatacyjnych (narazie!!)
Dodane
14 lat temu
On
5,2
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Samochód naprawdę oszczędny. Codziennie pokonuję 150km. Naprawy zdarzają się. Normalna rzecz gdy auto codziennie pokonuje tyle kilometrów. Robiłem pompe wspomagania, klocki, oleje, rozrząd itd. To co w każdym aucie. Wczoraj samochód poszedł do mechanika coś stało się w okolicach rozrządu prawdopodobnie jakaś rolka.
Dodane
15 lat temu
On
5,5
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Co do spalania to jestem w pełni zadowolony:)
Dodane
15 lat temu
On
5,2
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Citroen Xsara I
4,1 (557 ocen)
Wybierz nadwozie
Hatchback
Kombi
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Citroen Xsara w pigułce
Citroen Xsara
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Citroen Xsara
Dane techniczne
Citroen Xsara I
Raporty zużycia paliwa
Citroen Xsara I
Opinie
Citroen Xsara I
Usterki
Citroen Xsara I
Publikacje
Citroen Xsara
Newsy
Citroen Xsara
Galerie
Citroen Xsara
Nasze pomiary
Citroen Xsara
Filmy
Citroen Xsara
Ogłoszenia
Citroen Xsara
Ceny aut używanych
Citroen Xsara
Dziennik kosztów
Citroen Xsara I
Opinie o instalacjach LPG
Citroen Xsara I
Testy zderzeniowe
Citroen
Aktualnie przeglądasz
Citroen Xsara I
Dane techniczne
557 opinii
użytkowników
3 ogłoszenia
używanych
37 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy