AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Citroen
Xsara
I
Kombi
Kombi
Raporty zużycia paliwa
Citroen Xsara I Kombi
Podsumowanie 88 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
1998
1999
2000
1998
1999
2000
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Citroen Xsara I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 i 75KM 55kW
7,4
42,86 zł
21
1.6 i 88KM 65kW
8,2
47,11 zł
12
1.8 i 90KM 66kW
7,9
45,66 zł
2
1.8 i 16V 110KM 81kW
8,2
47,63 zł
5
1.8 i 101KM 74kW
-
-
0
2.0 i 16V 132KM 97kW
-
-
0
Pokaż więcej silników
lpg
Silniki Benzynowe
Citroen Xsara I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.4 i 75KM 55kW
8,3
21,37 zł
7
1.6 i 88KM 65kW
8,5
21,78 zł
1
1.8 i 90KM 66kW
8,5
21,65 zł
2
1.8 i 16V 110KM 81kW
9,2
23,57 zł
1
2.0 i 16V 132KM 97kW
10,3
26,39 zł
1
on
Silniki Diesla
Citroen Xsara I Kombi
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.9 D 71KM 52kW
6,0
36,35 zł
1
1.9 D 68KM 50kW
6,3
38,26 zł
19
1.9 TD 90KM 66kW
6,1
36,83 zł
5
2.0 HDi 90KM 66kW
5,4
32,93 zł
11
Sprawdź najnowsze oferty Citroen
Zobacz 133 auta
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(88)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
9,7
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
W miescie pali mi ok 10l
Dodane
5 lat temu
Pb
6,9
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
On
6,3
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Wersja Exclusive z Niemiec. Pierwsza rejestracja luty 2000. Zasięg rzeczywisty mieszany 1147 km na baku (54l) przy średniej jeździe w trasie 105-115 km/h i 80 km/h w mieście (Warszawa po estakadach, na piątym biegu), aż do wyłączenia silnika z braku paliwa. Po mieście jakieś 300 km, reszta autostradami i drogami szybkiego ruchu. Miałem na tę okazję zapasowe 5l, które dolałem gdy wysuszyłem zbiornik i wyłączył się silnik. To było jeszcze przed zmianą rozrządu na nowy - jadąc na starym, który przejechał 200 tys. km. Sprawdzona na innej trasie maksymalna utrzymywana prędkość na autostradzie przez bite 3 godziny (!), to 195-198 km/h, a nie 181 km/h jak podaje producent. Pali wtedy dokładnie 9l/100 km. Głośność wtedy nadal znośna - da się spokojnie słuchać radia (pewnie mam dobre opony). Po zmianie rozrządu w Polsce wciąż prawie 200 km/h przy ok. 4200 obr./min. Przyspieszenie takie, że mało który nowy (!) samochód o porównywalnej mocy może utrzymać do mnie dystans na starcie spod świateł (a to 17-letni egzemplarz). Startuję zwykle szybko do osiągnięcia ok. 100 km/h zmieniając biegi przy 2k obr./min. Wyprzedzanie to bajka bo ma niesamowite rwanie na piątym biegu, nie mówiąc o redukcji do 4. Samochód, który na autostradzie dopiero co wyprzedzał Tira jadącego 100 km/h (i zjechał na prawo bez hamowania) wyprzedzam na drugiego jakbym wyprzedzał rower bo wtedy mam już 150 km/h. Cała wyprzedzanie to kilka sekund. Zdarza się, że bez obawy mogę wyprzedzić 30 samochodów na raz w ogonku za tirem gdy warunki na to pozwolą. Tak więc trafiłem sobie egzemplarz zarówno bardzo oszczędny, piekielnie zrywny i jeszcze cholernie szybki jak dla mnie. Chyba ważne, żeby kupować opony z indeksem H lub lepszym i pompować do 2,4-2,7 bar przy załadowanym bagażniku bo wtedy jeździ fantastycznie, Opona nadal przylega całą szerokością, a hamuje 3-4 metry krócej niż przy fabrycznym dolnym ciśnieniu 2.3+2.1. Na zakrętach trzyma się drogi tak dobrze, że po berlińskich i warszawskich estakadach jadę bez obawy nawet dwa razy szybciej niż inni wyprzedzając po zewnętrznej wszystko na sąsiednich pasach. Obrys samochodu bardzo niski, więc i mały przekrój, co przy prędkości do 110 km daje obroty na piątym biegu poniżej 2200 obr./min. Moc jest taka, że na trójce bez naciskania gazu sam ciągnie po płaskim mając 900 obr./min. bez żadnego dławienia i szarpania. To samo na dwójce i jedynce, ale wtedy nawet pod małą górkę. Może trafiłem na cholernie zadbany egzemplarz? Wg VIN był niemal całe życie serwisowany w berlińskim ASO. Z tego co już wiem HDi 2.0 90KM wytrzyma przy dobrej obsłudze do miliona km bez szlifowania cylindrów, więc jakieś 600 tys. km powinienem zrobić tanio lub szybko. A to wszystko za 300 euro, bez koła dwumasowego i DPF. :) Jestem bardzo zadowolony. Samochód kupiony spontanicznie. :)
Dodane
8 lat temu
Pb
7,2
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
On
6,0
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 D 71KM 52kW
Pb
5,8
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Prosta konstrukcja i tanie części, każdy naprawi. Za rozrząd z pompą i robocizna wydałem 300 zł .
Dodane
10 lat temu
On
5,7
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Spalanie przy jeździe głównie poza miejskiej.
Dodane
10 lat temu
LPG
7,1
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
Auto naprawdę godne polecenia dla osób ceniących ekonomiczną jazdę. Samochód może nie powala mocą, ale do normalnej jazdy jak najbardziej się nadaje. Spalanie to niewątpliwie mocna strona cytrynki. Pozdrawiam
Dodane
11 lat temu
On
6,4
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 D 68KM 50kW
Części niezbyt drogie, za to częstość wymiany duża.
Dodane
12 lat temu
Pb
8,2
Citroen Xsara I
Kombi 1.6 i 88KM 65kW
naprawdę niskie spalanie, w trasie przy prędkościach 100-140 ok 6 litrów/100 km, w mieście znacznie gorzej, 8-9 litrów
Dodane
12 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna
Citroen Xsara I Kombi
4,1 (143 oceny)
Wybierz silnik
1.4 i 75 KM
1.6 i 88 KM
1.8 i 90 KM
1.8 i 101 KM
1.8 i 16V 110 KM
1.9 D 68 KM
1.9 D 71 KM
1.9 TD 90 KM
2.0 HDi 90 KM
2.0 i 16V 132 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Citroen Xsara w pigułce
Citroen Xsara
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Citroen Xsara
Dane techniczne
Citroen Xsara I Kombi
Raporty zużycia paliwa
Citroen Xsara I Kombi
Opinie
Citroen Xsara I Kombi
Usterki
Citroen Xsara I Kombi
Publikacje
Citroen Xsara
Newsy
Citroen Xsara
Galerie
Citroen Xsara
Nasze pomiary
Citroen Xsara
Filmy
Citroen Xsara
Ogłoszenia
Citroen Xsara
Ceny aut używanych
Citroen Xsara
Dziennik kosztów
Citroen Xsara I Kombi
Opinie o instalacjach LPG
Citroen Xsara I Kombi
Testy zderzeniowe
Citroen
Aktualnie przeglądasz
Citroen Xsara I Kombi
Dane techniczne
143 opinie
użytkowników
3 ogłoszenia
używanych
7 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy