Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Bravo I

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 GT 113KM 83kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,1
Deklaracja producenta
7,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.8 GT 113KM 83kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,8
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.9

Lista raportów zużycia paliwa (44)

10,2
Liczba komentarzy: 1
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Samochód b fajny mam klimatronik nawet! :) Ogólnie motor nie powala mocą wbrew temu co piszą inni użytkownicy...może dlatego, że drugie moje auto ma prawie 300 koni :) ale do rzeczy...na gaz przelacza mi sie momentalnie, jednak 14 litrow w miescie bez wiekszych szalenstw to "troche" przesada. W trasie zazwyczaj ok. 10. Te 14 litrow pewnie jest spowodowane krotkimi odcinkami w miescie, ale bez przesady, bo i po 15 km w jakies miejsce potrafie tez przejechac. Szczerze to BMW 528 e39 spala ok 14 litrow gazu przy takiej jezdzie w tym samym miescie bo mialem poprzednio i jak tu ocenic "paliwozerne" wg wszystkich opiniodawcow BMW a taniego Fiacika, który moim zdaniem przy tej pojemnosci i wadze powinien maksym lykac 10-11 w miescie! Ogolnie troche zawiedziony jestem spalaniem, do reszty nie mam zastrzezen bo i wymagania sa nizsze do takiego samochodu. Dodam, że auto mam b zadbane
10,3
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
//SPALANIE//LPG 2. gen. - TRASA: 9 (Warszawa-Koszalin, prędkość do max 130)raz, gdy były sznury, a ja cisnąłem, jak wariat wyszło 10,8; MIASTO:11-13(Warszawa - w zależnosci od korków), 10-11 Koszalin//CZĘŚCI//Tarcze + klocki kpl. na przód=300PLN, rozrząd gates/INA z robocizna poza miastem=500PLN, filtr kabin=60PLN (na allegro jakieś 30:)//UŻYTKOWANIE//po kupnie ukręciła się mała śrubka na bębnie koła (zbędna - służyła do podtrzymania bębna dopóki nie wkręcimy śrub); na jednej kolumnie była urwana śruba, przy próbie odkręcenia 2-ch pozostałych ukręciła się druga; przy wyjmowaniu kolumny McP mechanik stuknął w przewód hamulcowy(alu!!!) i zrobiłem cały przód na "Cu" + gumowe przewody końcowe - z robocizną ok 420PLN, poza tym do pół roku OK, zimą wyszły dziury z podłogi i w tylnym nadkolu; dwukrotne zanurkowanie przodem=cieknąca skrzynia i ślizgające się sprzęgło-czytaj wymiana, mechanik poprzedniego właściciela za mocno dokręcił świece, co skutkowało wyrwaniem=nalewka+używana cewka=400PLN, po sprzedaży ponoć zaczął kopcić. PODSUMOWANIE: spalanie do przyjęcia, samochód delikatny - jak każdy FIAT czy ALFA 140-150km/h nieprzyjemny już szum od szyb/drzwi (wszystko zamknięte:) Uwielbiałem ten samochód - pięknie łykał zakręty, doskonale się prowadził, a lekki tył pozwalał zimą driftować, to była prawdziwa, ognista miłość, ale taka, w której skacze się sobie do gardeł:D
9,6
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
Moja brawka z sekwencyjną instalacją gazową
9,4
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
9,5
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
9,3
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
7,5
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
7,5
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
7,5
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
9,8
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 1.8 GT 113KM 83kW
PB trochę pali,ok 8 w trasie. Miasto nie wiem, podejrzewam że ok 10-11l/100km. LPG wciąga ok 9,5l/100km w cyklu 80%trasa 20%miasto
Fiat Bravo I