Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Probe II

Podsumowanie 162 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Probe II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
61,17 zł
52
9,5
62,65 zł
4
11,6
76,71 zł
71
Silniki Benzynowe Ford Probe II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,7
29,88 zł
15
11,8
32,89 zł
6
11,7
32,71 zł
14

Lista raportów zużycia paliwa (162)

8,3
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Jak na 2,5 spalanie zaskakuje jeżeli probówka pali w normalnych warunkach więcej niż powinien znaczy ze trzeba sprawdzić sondy lambda gdy sa osobiste spalanie może dojsc nawet do 28 litrów
9,3
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
samochod ma krotka skrzynie biegow, przy wiekszych predkoscach obroty sa wysokie, przez co zwieksza sie zuzycie paliwa. poza miastem przy predkosciach 90-120km/h pali okolo 8l,w miescie okolo 12. Oczywiscie mozna tez spalic 17l gdy sie chce.
10,5
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Spalanie LPG (gaz sekwencja) max 13 litrów w mieście, z klimą, jazda dość dynamiczna. W trasie 8.5 też z klimą jazda spokojna, 9-11 dość dynamiczna (nie na złamany kark, ale sporo wyprzedzania 3-4 bieg). I to muszę przyznać na nie najlepiej skonfigurowanej sekwencji. Jeżeli pali Ci więcej, sprawdź zapłon, sondy lambda itp. Na benzynie można zejść i do 6 litrów w trasie (emeryt), ale 7 w trasie to standard. Jak jeszcze nie miałem gazu i jeździłem tylko na benzynie to cykl mieszany 8 do 8.5 litra przy dynamicznej jeździe. Jak komuś pali 20 to sorry ale chyba gaz 1 generacja beznadziejnie wyregulowany :) To samo z benzyną, jak pali powyżej dychy to już bym szukał usterki. Bardzo ekonomiczne auto, jeżeli chodzi o spalanie, ale muszą być wszystkie czujniki sprawne ;)
12,7
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
No tu niestety trochę boli, bo po mieście pali nawet 17 litrów. Za to na trasie nadrabia do ośmiu.
9,7
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
9,0
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Jak na takie duze auto i silnik 2.0 spalanie miesci sie w granicach normy w miescie srednio 10l prze normalnej jezdzie. W trasie potrafi zejsci nawet ponizej 7l. przy spokojnej jezdzie. Auto fajne jak ktos lubi takiw wynalazki czesci nie sa drogie duzo zamiennikow z reszta wiekszosc czesci jest od mazdy. Osiagi przyzwoite przy takiej mocy, kupujac te auto myslalme ze bedzie gorzej. Smialo moge polecic te auto ale tylko dla "lubiacych takie pojazdy" ;)
9,3
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
12,8
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
Niestety trafiłem na bardzo słaby zakład montujący LPG. Na tę chwilę jestem po 18 regulacji instalacji i nadal są jakieś niedociągnięcia. Na początku samochód spalał ponad 21 litrów LPG na setkę i szarpał, po kilku regulacjach szarpał już tylko na zimnym silniku ale przy obrotach powyżej 4000 zachowywał się zupełnie jak po odcięciu dopływu paliwa, później zubożono mieszankę do tego stopnia, że gasł podczas ruszania jeszcze na parkingu lub podczas dojeżdżania do skrzyżowań, obroty cały czas szaleją, nawet na postoju. Już udało im się ustawić mieszankę na tyle, że spalanie spadło do od 11 do 14,5l ale nadal jak nie wrażenie odcięcia na niektórych biegach, to szarpanie lub skoki obrotów. Gdyby nie to, że wydałem na sekwencję 2600zł to już zmieniłbym serwis ale tu niby mam gwarancję, więc męczę temat nadal. W poprzednim Probe 2,0l zakładałem instalację LPG w innym mieście i przez 4 lata nawet nie zagladałem do filtra, już po wstępnej regulacji miałem rewelacyjne spalanie na poziomie 10,5l i moc niezmienną do tej na benzynie. Tym razem byłem lokalnym patriotom, posłuchałem "ekspertów" i mam za swoje. Pozdrawiam
10,0
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
powiem tak,kto kupuje samochód z motorem o pojemności 2500 musi liczyć się z wydatkami, lecz w probe zaskoczyło mnie to że pali mniej nić BMW o pojemności 2.0, spokojnie można zejść do 8 litrów na 100km.
11,6
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Pali niewiele jak na 2,5 i to mnie cieszy. Ale spalanie jest spowodowane tym, ze silnik nie jest zbyt mocny. Kultura pracy silnika pozwala na jazde od 50km/h do max na ostatnim biegu co jest genialne jezeli nie chcesz szalec w danym momencie. Ceny czesci nie sa juz problemem, poniewaz jest duzo zamiennikow od mazdy oraz mnostwo czesci uzywanych.
Ford Probe II