Szukaj

Raporty zużycia paliwa FSO Polonez Atu

Podsumowanie 60 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe FSO Polonez Atu
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG FSO Polonez Atu
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (60)

10,7
Atu 1.6 GL 87KM 64kW
FSO Polonez
Części tanie jak barszcz przy dobrej opiece będzie jeżdżił kolejne 20 lat
8,0
Atu 1.4 103KM 76kW
FSO Polonez
Witam, samochod jak na ta konstrukcje dynamiczny, lubi duze obroty. Czesci tanie, dostepne. Jest to moj pierwszy samochod, w ciagu 16 miesiecy zrobilem nim 32 tysiace ( praca, uczelnia). Spalanie srednie w granicach 7,5 litra ( trasa cykl mieszany 270 km 20 litrow. W miescie (Krakow) spalanie nie zejdzie ponizej 10 l,co prawda ta sama jednsotka w Roverach spisuje sie lepiej, jest bardziej dynamiczna ale jak na FSO to zdecydowanie najlepszy silnik. W czasie eksploatacji praktycznie nic nie dokladam (stan licznika 72 tys), wymieniam olej co 10 tys, filtry, zmienialem jedynie plyn chlodniczy oraz termostat ( 30 zł). Polecam wlac od czasu do czasu srodek ktory czysci uklad wtryskowy mniej wiecej co 6 tysiecy. Pozdrawiam, w razie pytan moj meil dawidlysak@gmail.com
10,8
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Ze spalaniem średnio mieszczę się w 10 l/100 km. Najbardziej byłem zaskoczony spalaniem na trasie. Jadąc tak ok. 100 km/h wyszedł mi 7.7 l/100 km. Jechaliśmy wtedy w trójkę i z pełnym bagażnikiem. Do dziś nie mogę wyjść z podziwu :P
9,0
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
jeżdze poldkiem już 2,5 roku nie mam żadnych problemów stara konstrukcja części tanie i wszystko można samemu zrobić, jak się wymienia olej i inne rzeczy na bieżąco to praktycznie jest bezawaryjny raz tylko popsuła mi sie stacyjka kupiłem używana za 30 zł no i czasami coś w zawieszeniu trzeba zrobić ale to nasze polskie drogi:// w zime odpala bez problemu, jak na te pieniądze to chyba najlepszy wybór.
9,2
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Zużycie paliwa jest mocno zróżnicowane. Od niecałych 7 litrów benzyny przy spokojnej jeździe w trasie, do ponad 12 litrów przy jeździe miejskiej w zimę. Serwis wbrew pozorom jest dość drogi - coraz mniej części, często trudny dostęp do podzespołów oraz niestety coraz mniej warsztatów zajmujących się serwisem Polonezów. Takie doświadczenia mam przynajmniej z Warszawy. Pocieszeniem może być jednak stosunkowo niski koszt naprawy zawieszenia. Części są tanie, a zawieszenie wytrzymałe.
12,3
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Mój poldek na paliwo ma straszny apetyt. Jest to trochę wina mojego (zbyt) ostrego stylu jazdy (często potrzebuję kopyta... a zanim poldek się rozbuja..) Czasem mnie szlag trafia ile muszę wlewać, i ile za to najeżdżę, ale mówi się trudno i jeździ czym się ma.
11,5
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
Zużycie paliwa - wiadomo zależy od stylu jazdy. Jeśli nie próbuje się używać tego auta do szaleńczych wyścigów i wyprzedzania czterech naraz, wychodzi ekonomiczne autko. Ceny napraw - poldek jest prosty więc jest tanio.
9,5
Atu 1.6 GL 87KM 64kW
FSO Polonez
tutaj wiadomo zależy od nogi kierowcy... ale i tak kaszanka... przy jeździe na emeryta brał nawet 7,5 litra LPG, ale przy bardziej dynamicznej, nawet 16 litrów LPG...
9,6
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
15,3
Atu 1.6 76KM 56kW
FSO Polonez
FSO Polonez Atu