Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Accord VI

Podsumowanie 484 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Accord VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
54,48 zł
12
7,6
50,59 zł
1
9,4
62,37 zł
177
9,9
65,79 zł
52
9,9
65,67 zł
20
12,0
80,07 zł
11
10,1
67,32 zł
8
10,4
69,23 zł
8
8,2
54,59 zł
2
11,7
78,14 zł
16
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Honda Accord VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
24,62 zł
1
10,4
29,04 zł
92
10,5
29,50 zł
36
10,6
29,78 zł
9
12,0
33,67 zł
3
11,5
32,18 zł
5
9,3
26,12 zł
3
12,7
35,54 zł
1
14,0
39,23 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Honda Accord VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
43,40 zł
8
6,3
42,33 zł
14

Zużycie paliwa Honda Accord VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (484)

10,7
Honda Accord VI
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
Trasa autostradowa 140-160 km/h 12 l
10,0
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
10,8
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
11,7
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Mój egzemplarz jest wyjątkowo paliwożerny. Albo to ja mam tak ciężką nogę :) Spalanie benzyny na autostradzie przy utrzymywaniu max 140 km/h wychodzi równo 10 litrów i to jest OK, ale w mieście poniżej 15 nie chce zejść. Raz mi wyszło 18 - pojechałem do diagnosty, ale żadnego problemu nie znalazł. Chyba przesadzam z piłowaniem jej. Bak 50 litrów wystarcza na 300-400 km. Tak drogie auta trzeba gazować.
8,3
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
11,2
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Spalanie w mieście 13-14 litrów. Trasa 8,5
13,0
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Koszty utrzymania w sporej części zależą od tego jakie auto kupimy. Jak zadbane to ograniczą się głównie do części eksploatacyjnych. Z dostępnością nie jest źle. Mimo że auto było oferowane głównie na rynek amerykański, większość części jest dostępnych bez problemu w ASO lub w zamiennikach. Ceny należą do średnich/umiarkowanych. Z silnikowych elementów to zdecydowanie najdroższy jest rozrząd. Przy jego wymianie, oprócz standardowych jego elementów mamy tez dość drogi hydrauliczny napinacz paska, którego dostępność jest dość ograniczona a cena wysoka. W ASO to ponad 800 zł. Jest też zamiennik dostępny za ok połowę tej kwoty. Wymieniać go musimy co drugą wymianę rozrządu. Do eksploatacji silnika dochodzi też regulacja luzu zaworowego o której już wyżej wspominałem, nie jest to skomplikowana operacja, ale jeśli auto ma założone LPG, to jest trochę roboty z dostaniem się pod pokrywy zaworów. Średnio kosztuje to 300-350 zł i robimy to raz na 15 tyś w autach z LPG. Ceny filtrów, olejów, świec, klocków i tarcz jak w innych samochodach. Przy co drugiej wymianie tarcz, zwłaszcza z tyłu warto zrobić także regeneracje zacisków bo zdarza się że przyblokowany potem tłoczek potrafi w efekcie pokrzywić nową tarczę. Drogi jest również serwis automatycznej skrzyni, czyli dynamiczna wymiana oleju. Robimy ją najlepiej co 50 tyś km lub 3-4 lata, kosztuje średnio ok 800-900 zł. Zawieszenie mamy wielowahaczowe ale wahacze są stalowe, z wymiennymi sworzniami co znacznie ogranicza koszty. Zawieszenie na dobrych komponentach (OEM lub CTR) potrafi wytrzymać sporo od wymiany do wymiany a koszt zamyka się w 1/3 ceny w porównaniu np do Audi. Spalanie to kwestia bardzo indywidualna. Ale jak na ta pojemność, automat i gabaryty auta jest nieźle. W moim przypadku PB wychodzi średnio 9/11/14 (trasa/mieszane/miasto) a LPG średnio 11/13/16. Więc naprawdę przyzwoicie. Jest to oczywiście mocno uśrednione ale mniej więcej tak to wygląda.
5,9
Honda Accord VI
Sedan 2.0 Turbo Di 105KM 77kW
10,7
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Do przyjęcia
8,7
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Samochód posiadam ponad rok, co do spalania hmm samochód ponad 1.5 tony 136km w trasie 8L może 7L, ale tym się nie da wolno jeździć bo z jedynki można pocisnąć do 60 km/h ogólnie to praktycznie bezaawaryjne a nie jak koledzy u mnie z roboty z BMW ciągle jeżdzą na serwisy i mówią ze to drobnostki ogólnie to polówka znajomego 1.4 w miescie 8 wezme wiec o czym my tu mowimy olej ? bierze fajnie się jeździ myślę o założeniu gazu. na pełnym baku w cyklu mieszanym i dynamicznym robie 550km. Pozdraiwam
Honda Accord VI