Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic VI Hatchback

Podsumowanie 943 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Civic VI Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
47,79 zł
82
7,3
47,30 zł
466
6,2
40,20 zł
33
6,8
44,08 zł
110
7,6
49,64 zł
10
7,9
51,48 zł
25
8,0
51,98 zł
5
8,8
57,05 zł
16
9,0
58,60 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Honda Civic VI Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
23,44 zł
20
8,4
23,56 zł
118
7,6
21,29 zł
9
7,6
21,17 zł
14
8,3
23,28 zł
3
8,8
24,59 zł
3
8,5
23,61 zł
2
8,2
22,91 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Honda Civic VI Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
37,10 zł
6
5,7
37,47 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (943)

6,6
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Hondę mam od kwietnia 2010, zrobiłem osobiście niecałe 50 tysięcy kilometrów. Moje auto jest po modyfikacjach(cały wydech z kolektorem i dolot). W takiej konfiguracji jeździ bardzo dynamicznie,nie jeden mocniejszym i droższym autem już się naciął, a to tylko skromne 1.4 litra. Komfort jazdy jest słaby, głośność w kabinie akceptowalna do 110km/h, powyżej jest hałas w środku. Fotele średnio wygodne, siedzi się nisko. Pozycja prawie jak w aucie sportowym. To auto jest takie, że jedni będą je kochać a drudzy nienawidzić. I właśnie tego chciał producent! Civic jest po prostu autem z charakterem, o sportowym zacięciu. Idealny samochód do dynamicznej jazdy po mieście, dla młodego człowieka jak ja, wprost doskonały. A teraz o spalaniu. Po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zauważyłem kilka rzeczy: 1.silnik nienawidzi niskich obrotów, więcej pali jeśli zmieniacie biegi przy 3000 rpm niż 5000 rpm. Optymalna prędkość na trasie to 110km/h. 2.-Zrobiłem test, jeździłem jeden bak do 4 tys. obrotów, z szybkością 80-90. Spalił 6,8 l. -Po kolejnym tankowaniu jeździłem bardzo dynamicznie, kręcąc auto do 7000rpm(oczywiście na dobrze rozgrzanym silniku). Prędkość na trasie 105-120km/h. Dużo wyprzedzałem, rozpędzałem się zawsze dynamicznie. Ku mojemu zaskoczeniu spalanie wyniosło 6,4 l ! -Żeby uwiarygodnić pomiar, tankowałem paliwo na tej samej stacji, przy tym samym dystrybutorze. Dodam, że jeździłem tymi samymi drogami o podobnych godzinach. -Wniosek z tego taki-Honda to nie auto dla emeryta, silnik uwielbia kiedy się go wysoko kręci. 3.Nie sugerujcie się wskaźnikiem poziomu paliwa, jest on wielce niedokładny. 4.Najwięcej udało mi się spalić 7.7l/100km. Zima, 2-3 pasażerów na pokładzie, 20% miasto, 80% trasa.
7,9
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
7,7
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
8,6
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Tutaj muszę pochwalić konstruktorów. Zużycie paliwa jest oczywiście uzależnione od nogi kierowcy, jak w każdym przypadku. Szczerze muszę się przyznać, że średniego zużycia benzyny nie jestem w stanie podać, ponieważ mam gaz :)Ceny części na normalnym poziomie, tym bardziej ich dostępność
7,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
to nie diesel, ale w mieście ma to swoje b. istotne plusy. Normalnie pali ok. 7.
8,6
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Civic 5D z silnikiem 75KM, odmulony na 90KM przez odetkanie dolotu, zastosowałem uszczelkę jak z D14A8, a mój silnik to D14A7. Sekwencja założona w 01.2012, Stag4plus, tomasetto Alaska i nieszczęscne Valteki3Ohm czerwone. Po odbiorze od gazownika, auto gasło co skrzyżowanie, spalało ok 11,5/100km, tragedia, załamka. Kilka wizyt reklamacyjnych, pomogło przy gaśnięciu ale nie do końca, spalanie nadal wysokie. Kupiłem interfejs, rozgryzłem staga, poprawiłem całą instalację pod maską, wtryskiwacze ustawiłem doionu, skróciłem przewody gazowe, rozwierciłem dysze, obniżyłem ciśnienie i wykalibrowałem na cacy. Chodzi bez zarzutu, już 13tyśkm bez problemów, spalanie ok 9 litrów, max 9,7 przy ostrzejszej jeździe. Oczywiście wtryski jak padną to już kupię lepsze ale te nie są najgorsze, da się je wyregulować i śmigać.
8,7
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
7,6
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
W mieście trochę pali, ale w sumie to nie ma co liczyć że samochód będzie palić 5L przejeżdżając 5km w 30 minut. Tym bardziej mam wrażenie że za każdym razem kiedy odpalam samochód to znacznie ubywa paliwa. Na trasie turbo ekonomiczna. Kiedy jedzie żona(max 90km/h) spalanie jest na poziomie 6L/100km. Jak chcemy trochę podgonić, to trzeba silnik "trochę" pokręcić. Przy częstym wyprzedzaniu obroty sięgają 7tys to i palić też musi, ale i tak nie jest źle bo ok 7L.
8,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
I tu kilka osób się skrzywi bo... założyłem podtlenek LPG. Z tego powodu 100km kosztuje mnie ok. 22zł i nie odczuwam żadnej różnicy poza tym w użytkowaniu pojazdu. Silnik i tak ma swoje lata więc nawet jeśli coś sie stanie to przez 30 tyś km zaoszczędziłem na jego wymianę. Na razie się na to nie zanosi. LPG 8/7 litra + Pb na rozgrzanie. (Golf 11,5 lpg)
8,6
Honda Civic VI
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Honda Civic VI Hatchback