Szukaj

Opinie lpg Hyundai i30 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Hyundai i30

5,0
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Hyundai i30 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik zagazowany przy przebiegu 110 tys.km, jak na razie przejechane niewiele zaledwie 20 tys.km, na instalacji Zavoli Winner. Ale mogę się już podzielić pierwszymi spostrzeżeniami. Silnik dobrze zniósł montaż, do tego dobre strojenie bo nie musiałem wracać na poprawki. Spalanie ychodzi mi ok 10l/100km więc naprawdę bardzo przyzwoicie. Do tego jeśli chodzi o moc to nie mam...
5,0
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Hyundai i30 I
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 24 tys. km
użytkowana przez: 47 tys. km
Wybrałem instalację po sugestii montażysty. Blue Box + herculesy to godny polecenia zestaw. Poprawna regulacja po stronie montażysty tez się przyczynia do pozytywnej opinii. A na instalację mam 5 lat gwarancji, co również ma znaczenie.
5,0
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Hyundai i30 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 64 tys. km
użytkowana przez: 19 tys. km
Trzeci Hyundai tutaj zagazowany,I10,I20 i I30 .Nie mam zastrzeżeń ,wszystko sprawuje się dobrze.Bardzo pomocna i miła obsługa a co najważniejsze porządek pod maską .Spalanie niewiele większe od spalania na PB,płynna jazda.Zdecydowanie polecam.
4,5
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Hyundai i30 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 84 tys. km
użytkowana przez: 36 tys. km
Bardzo fajne i elastyczne auto, świetnie nadaje się do miejskiej jazdy jak również w dłuższą trasę. Dodatkowo instalacja BRC bardzo dobrze sobie radzi i nie wpływa na awaryjność silnika, koszta podróży bardzo niskie. Zdecydowanie polecam do auto jak również instalację.
5,0
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Hyundai i30 I
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Niezauważalna różnica w jeździe. Moment przełączenia płynny. Przez ponad 20tys kilometrów tylko raz miałem problem z mocno falującymi obrotami i kontrolką check engine. Problem ustał po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika i już nigdy nie powrócił. Fachowcy, którzy montowali instalację zrobili to profesjonalnie i starannie.
5,0
Hatchback 3d 1.6 GDI 135KM 99kW
Hyundai i30 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje równo, bez skoków i szarpnięć. Do tego spalanie stosunkowo niskie - zaledwie ok 8% więcej tego co na benzynie co znacząco przekłada się na koszty jazdy. Jak na razie po 20 tys. km i pierwszym przeglądzie wszystko jest idealne. Nie mam nic do zarzucenia.
5,0
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Hyundai i30 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik nieźle pracuje na tym BRC. Lepiej niż na poprzedniej instalacji (Skoda i STAG). Może to kwestia regulacji, może reduktora w każdym bądź razie spalanie procentowo jest mniejsze, a i szybciej przełącza na gaz.
3,8
CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
Hyundai i30 I
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ STELLA OBD
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Na benzynie 106KM/136Nm, na gazie 88KM/123Nm (pomiary z hamowni przy przebiegu około 100.000km), więc różnica jest widoczna i odczuwalna. Może to wynikać ze źle założonej instalacji (auto kupiłem już z gazem). Spalanie waha się od 7 w trasie do 9,5 w cyklu mieszanym 50/50. Nie mieszkam w mieście, ale podejrzewam że w ruchu typowo miejskim mogłoby przekroczyć 10L. Żadnych...
5,0
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Hyundai i30 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Wszystko poszło sprawnie i szybko,samochód nie traci na mocy,nie odczuwam różnicy pomiędzy jazdą na gazie a jazdą na benzynie.Bardzo dobrze dobrane komponenty.Z resztą to już mój trzeci samochód montowany w tej firmie na przestrzeni 4 lat.Wiedzą jak dobrać części i jak je zamontować.Spalanie prawie takie samo jak na benzynie.Bardzo dobra estetyka montażu.
4,5
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Hyundai i30 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Bardzo dobrze pracuje na gazie,jestem po przeglądzie po 10000km i nie mam zastrzeżeń.Spalanie prawie jak na benzynie,nie szarpie,nie gaśnie.Założona bardzo profesjonalnie.Firma solidna,wszystko jest tak jak obiecali.
Hyundai i30