Szukaj

Najnowsze raporty Jaguar XJ

17,2
Sedan 4.0 i V8 32V 370KM 272kW
Jaguar XJ VI X308
Rewelacyjne auto, przykuwa uwagę niczym auta wyścigowe. Dobrze utrzymany egzemplarz co roku zyskuje na wartości. 363 konie zaskakują dynamiką, zwłaszcza właścicieli BMW, których obserwuję znikających w tylnym lusterku. Nie rdzewieje ponieważ został OCYNKOWANY co jest rzadkością. Usterki - odklejająca się podsufitka, szczotki w antenie, słabe czujniki parkowania. Świetnie utrzymuje się na drodze, komfortowe, niezawodne , części zamienne nie są tanie ale są nie do zajechania. Niemal bezawaryjne.
13,5
Sedan 3.2 i 24V 211KM 155kW
Jaguar XJ V
To jest moje drugie auto, na ten moment przy wymiare oszczędnej jeździe więcej trasy+ miasto (mam butle 65l, czyli wchodzi jakieś 52l) jestem w stanie zrobić 380 km na samym LPG, czyli 26 zł za 100km. To jest fakt bo jeżdzę dziennie około 70km, jedyny minus to częste tankowanie. Jeżeli chodzi o usterki to od roku miałem jeden problem, przetarł sie kabelek od czujnika położenia wału, naprawiłem to sam w 1h, czujnik jest dostępny i wyciąga sie go po wykręceniu jedej śruby. Ceny za części wmiare tanie, dużo tańsze niż w starszych mercedesach ( miałem wcześniej mercedesa w126) myślę, że auto godne polecenia, nie bać sie marki, to zwykły silnik r6! A prezentuje sie pięknie
15,0
Sedan 3.2 i V8 32V 240KM 177kW
Jaguar XJ VI X308
Jak na tą klasę auta, ceny części są zaskakująco przeciętne. No chyba, że z jakiegoś dziwnego powodu uważamy, że firmy Bilstein czy Lemforder robią tandetę i chcemy montować tylko oryginalne części Jaguara... wtedy będzie drogo. Popyt na części używane jest niewielki, dlatego na allegro dostaniemy niemalże wszystko w śmiesznych cenach. Spalanie we Wrocławiu przy jeździe (a raczej staniu) wynosi 22l/100km zimą. Lato w korkach cały czas z klimą - 20l/100km. Jeżeli mieszkasz w "normalnym" mieście, będzie palił koło 16. Na trasie pali duuużo mniej, niezależnie od stylu jazdy.
13,7
Sedan 3.0 i V6 24V 240KM 177kW
Jaguar XJ VII X350
Na autostradzie, przy rozsądnej prędkości jak an ten samochód, czyli około 160-170 km/h pali 11 l/100 km. Schodząc do 140 km/h spala około 9 litrów. Bardzo istotna jest dynamika jazdy, unikanie hamowania i gwałtownego przyspieszania. Najlepiej jechać bez przerwy na tempomacie o ile warunki na to pozwalają. W mieście nie ma litości. Przy staniu we Wrocławskich korkach potrafi spalić do 18 litrów na 100 km. Jeżdżąc nocą w mieście da się zejść do 13 litrów. Jeszcze jako ciekawostka. Przy prędkości 240-250 km/h, czyli jego maksymalnych osiągach spala 25 l/100km
14,0
Sedan 3.2 24V 200KM 147kW
Jaguar XJ IV
Ciężko do końca powiedzieć coś na temat spalania w mieście z uwagi na to, że komputer zawyża średnie spalanie w mieście pokazując 199l/100km przy każdym postoju i tylko troche mniej przy pierwszych metrach od ruszenia, więc jeśli dużo stoi sie w korku spokojnie pokaże ponad 20l średniego spalania mimo, że tak naprawde jest to około 15l. Jak sie chce nim jeździć ´porządnie´ z gazem w podłodze od świateł do świateł to i weźmie ponad 20l, ale na pewno nie ma co narzekać. Przyjemność z jazdy jest niesamowita. Na długiej trasie(100km autostrada M11), jadąc najoszczędniej jak sie dało, żadnego wyprzedzania, max 90km/h udało mi sie zejść poniżej 8l/100 i mimo ciągłej jazdy za ciężarówką i braku jakichkolwiek wrażeń z jazdy tak niskie spalanie robi wrażenie. Przy normalnej jeździe autostrada 110-130 - 11.5l-12l/100km. Nie ma co narzekać biorąc pod uwage wielkość silnika i to, że nawet przy 150km/h przyśpiesza jak rakieta.
13,8
Sedan 3.2 24V 200KM 147kW
Jaguar XJ IV
Ciężko do końca powiedzieć coś na temat spalania w mieście z uwagi na to, że komputer zawyża średnie spalanie w mieście pokazując 199l/100km przy każdym postoju i tylko troche mniej przy pierwszych metrach od ruszenia, więc jeśli dużo stoi sie w korku spokojnie pokaże ponad 20l średniego spalania mimo, że tak naprawde jest to około 15-17l. Jak sie chce nim jeździć 'porządnie' z gazem w podłodze od świateł do świateł to i weźmie ponad 20l, ale na pewno nie ma co narzekać. Przyjemność z jazdy jest niesamowita. Na długiej trasie(100km autostrada M11), jadąc najoszczędniej jak sie dało, żadnego wyprzedzania, max 90km/h udało mi sie zejść poniżej 8l/100 i mimo ciągłej jazdy za ciężarówką i braku jakichkolwiek wrażeń z jazdy tak niskie spalanie robi wrażenie. Przy normalnej jeździe autostrada, bez żadnych oporów jeśli chodzi o wciskanie gazu, 110-150km/h - 11.5l-12l/100km
12,6
Sedan 4.0 i 24V 241KM 177kW
Jaguar XJ V
Pisanie, że jakakolwiek limuzyna jest ekonomiczna zakrawa na ponury żart. Stąd taka a nie inna ocena. A mimo to są i jaśniejsze punkty: zużycie paliwa w mieście przyjemnie zaskakuje (jadąc ok. 90km/h da się zejść nawet poniżej 9 l/100km.). Części zamienne nie są tak drogie jak można przypuszczać, chociaż do tanich z pewnością nie należą. Dopiero długa jazda w wielkomiejskich korkach lub zero-jedynkowe używanie pedału gazu mogą wydrenować portfel kierowcy, nie wychodzą jednak poza normę dla tego typu pojazdów. Za magię przychodzi niekiedy płacić. Zapewniam jednak - jest tego warta.
11,3
Sedan 2.7 V6 24V D 207KM 152kW
Jaguar XJ VII X350
Te wartości ,które są podawane przez serwisy to czysta bajka mój XJ 350 d po mieście nie spali mniej niż 12 litrów ale częściej jest to 13. L . Trasie mieści się w ośmiu litrach ale trzeba pilnować 150 km nie więcej.
8,0
Sedan 2.7 V6 24V D 207KM 152kW
Jaguar XJ VII X350
Najwygodniejsza i przy tym oszczędna limuzyna jaką znam. Dla mnie historia o tym że silnik 2.7 jest zły to mit. Na pewno trzeba o niego bardziej dbać niż 20sto letbiego passata, aczkolwiek przy wymianach oleju co 10 tyś km, nie miałem większych problemów z samochodem. Bardzo polecam
15,7
Sedan 3.2 i V8 32V 240KM 177kW
Jaguar XJ VI X308
Samochód rewelacyjny, ma duszę . Rewelacyjnie się prowadzi lepiej od E65 z 2006 roku, też taką miałem. Części drogie ale coś za coś. Spalanie do przełknięcia, polecam instalacje LPG chodzi bez zarzutu.
Jaguar XJ