Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jaguar XJ VI X308

Podsumowanie 15 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jaguar XJ VI X308
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
14,2
94,95 zł
4
14,0
93,56 zł
6
17,2
114,81 zł
1
Silniki Benzynowe Jaguar XJ VI X308
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
16,9
47,45 zł
3
15,7
44,08 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (15)

14,9
Jaguar XJ VI X308
Sedan 3.2 i V8 32V 240KM 177kW
Tanio nie jest, za to wygodnie
18,0
Jaguar XJ VI X308
Sedan 3.2 i V8 32V 240KM 177kW
Nieco pali ale to ciężkie auto z dużym silnikiem
17,2
Jaguar XJ VI X308
Sedan 4.0 i V8 32V 370KM 272kW
Rewelacyjne auto, przykuwa uwagę niczym auta wyścigowe. Dobrze utrzymany egzemplarz co roku zyskuje na wartości. 363 konie zaskakują dynamiką, zwłaszcza właścicieli BMW, których obserwuję znikających w tylnym lusterku. Nie rdzewieje ponieważ został OCYNKOWANY co jest rzadkością. Usterki - odklejająca się podsufitka, szczotki w antenie, słabe czujniki parkowania. Świetnie utrzymuje się na drodze, komfortowe, niezawodne , części zamienne nie są tanie ale są nie do zajechania. Niemal bezawaryjne.
15,7
Jaguar XJ VI X308
Sedan 3.2 i V8 32V 240KM 177kW
Samochód rewelacyjny, ma duszę . Rewelacyjnie się prowadzi lepiej od E65 z 2006 roku, też taką miałem. Części drogie ale coś za coś. Spalanie do przełknięcia, polecam instalacje LPG chodzi bez zarzutu.
12,3
Jaguar XJ VI X308
Sedan 4.0 i V8 32V 290KM 213kW
Jak na v8, nie jest zle, miasto 16l, trasa 10,5
15,7
Jaguar XJ VI X308
Sedan 4.0 i V8 32V 370KM 272kW
Jeśli już zadbamy o Niego i używamy raczej poza miastem, trwałość komponentów daje radę. Oprócz znanych wszystkim fanom tych aut przypadłości (podsufitka, antena, nieco elektronika, delikatna skóra)
Dziennik kosztów dla Jaguar XJ VI X308
Średni koszt przejechania 100 km
103,00 zł
16,8
l/100km
Zobacz dzienniki
13,8
Jaguar XJ VI X308
Sedan 3.2 i V8 32V 240KM 177kW
Ok
15,0
Jaguar XJ VI X308
Sedan 3.2 i V8 32V 240KM 177kW
Jak na tą klasę auta, ceny części są zaskakująco przeciętne. No chyba, że z jakiegoś dziwnego powodu uważamy, że firmy Bilstein czy Lemforder robią tandetę i chcemy montować tylko oryginalne części Jaguara... wtedy będzie drogo. Popyt na części używane jest niewielki, dlatego na allegro dostaniemy niemalże wszystko w śmiesznych cenach. Spalanie we Wrocławiu przy jeździe (a raczej staniu) wynosi 22l/100km zimą. Lato w korkach cały czas z klimą - 20l/100km. Jeżeli mieszkasz w "normalnym" mieście, będzie palił koło 16. Na trasie pali duuużo mniej, niezależnie od stylu jazdy.
14,0
Jaguar XJ VI X308
Sedan 4.0 i V8 32V 290KM 213kW
Ok. Mam pełne zniżki na oc, jeżdżę na lpg, a auto dobrej klasy więc się nie psuje.
17,0
Jaguar XJ VI X308
Sedan 3.2 i V8 32V 240KM 177kW
Przejechałem swoim XJ 40000 tys. km . Samochód całkowicie bezawaryjny, polecam instalacje do tego auta chodzi rewelacyjnie nie czuć żadnej różnicy mocy na gazie, a na benzynie. Samochód jest nietuzinkowy ma w sobie to coś. Daje niesamowitą frajdę z jazdy, rewelacyjnie się prowadzi. Jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem to gorąco polecam.
Jaguar XJ VI X308