Szukaj

Raporty zużycia paliwa Land Rover Freelander I

Podsumowanie 278 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Land Rover Freelander I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
69,76 zł
51
9,9
66,53 zł
39
12,5
83,76 zł
4
10,9
72,63 zł
5
Silniki Benzynowe Land Rover Freelander I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,3
31,82 zł
9
11,5
32,36 zł
11
26,0
72,92 zł
1
13,2
37,02 zł
3
Silniki Diesla Land Rover Freelander I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
56,87 zł
66
8,3
55,91 zł
57
8,2
55,12 zł
32

Zużycie paliwa Land Rover Freelander I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (278)

6,5
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
7,4
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
9,7
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
9,7
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
9,7
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
9,7
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
7,5
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
7,3
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Jak do tej pory moje ulubione auto. Bardzo niskie spalanie. 140/150 dynamicznie przyspieszając pali w trasie 8,7 l, dojazdy do pracy cykl głównie miejski 7l. Trzeba się tylko liczyć z cenami części i nie oszczędzać za wszelką cenę to jest wtedy niezawodny i daje dużo frajdy.
9,1
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Nie jest źle, wręcz duże zaskoczenie. Auto bardzo użyteczne, o dużych możliwościach adaptacyjnych, daje bardzo duże poczucie bezpieczeństwa. Ja mam wersję TD4, Hard Top, automat, lift 4", opony BF Goodrich AT alpine. Wjedzie wszędzie! jeżdżę na ryby, po lasach, wertepach i jeszcze nigdy nie miałem problemu aby skądkolwiek wyjechać. Zdarzyło mi się wyciągać przypadkowego Patrola z błota którego możliwości zostały przeszacowane. Skrzynia ma bardzo krótkie przełożenia i bardzo gwałtownie zmienia biegi, trzeba się przyzwyczaić ale w terenie to ogromny plus. Mam to auto za krótko aby ocenić koszty ale jak na necie się rozglądałem to tragedii nie ma. Silnik ogarnie każdy mechanik od Beemek. Myślę o zmianie opon na bardziej cywilne bo te ATki strasznie wyją już przy 70 kmph. Przy 100 kmph zaczyna wszystko wibrować i telepać kierownicą. Podnoszą też samo spalanie o około 2l na setkę. Na asfalcie przy manewrowaniu wspomaganie nie daje rady, za to w piachu lub błocie działa bez problemu. Dla pasażerów jest ogrom miejsca, a jak się tylne fotele poskłada to się robi naprawdę pakowny. Trzeba uważać na tylne drzwi bo z racji zdejmowanego dachu aby je otworzyć to zawsze pracuje mechanizm opuszczania i podnoszenia szyby. Ogólnie jestem jak na razie bardzo zadowolony z tego auta. ma 19 lat 227000 km, sprawdzałem go w kilku warsztatach w tym jednym specjalizującym się w Land Roverach i dostałem bardzo pozytywne oceny odnośnie mojego egzemplarza. Może po prostu miałem szczęście, czas pokaże.
9,8
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Land Rover Freelander I