Szukaj

Najnowsze raporty Land Rover

9,1
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Land Rover Freelander I
Nie jest źle, wręcz duże zaskoczenie. Auto bardzo użyteczne, o dużych możliwościach adaptacyjnych, daje bardzo duże poczucie bezpieczeństwa. Ja mam wersję TD4, Hard Top, automat, lift 4", opony BF Goodrich AT alpine. Wjedzie wszędzie! jeżdżę na ryby, po lasach, wertepach i jeszcze nigdy nie miałem problemu aby skądkolwiek wyjechać. Zdarzyło mi się wyciągać przypadkowego Patrola z błota którego możliwości zostały przeszacowane. Skrzynia ma bardzo krótkie przełożenia i bardzo gwałtownie zmienia biegi, trzeba się przyzwyczaić ale w terenie to ogromny plus. Mam to auto za krótko aby ocenić koszty ale jak na necie się rozglądałem to tragedii nie ma. Silnik ogarnie każdy mechanik od Beemek. Myślę o zmianie opon na bardziej cywilne bo te ATki strasznie wyją już przy 70 kmph. Przy 100 kmph zaczyna wszystko wibrować i telepać kierownicą. Podnoszą też samo spalanie o około 2l na setkę. Na asfalcie przy manewrowaniu wspomaganie nie daje rady, za to w piachu lub błocie działa bez problemu. Dla pasażerów jest ogrom miejsca, a jak się tylne fotele poskłada to się robi naprawdę pakowny. Trzeba uważać na tylne drzwi bo z racji zdejmowanego dachu aby je otworzyć to zawsze pracuje mechanizm opuszczania i podnoszenia szyby. Ogólnie jestem jak na razie bardzo zadowolony z tego auta. ma 19 lat 227000 km, sprawdzałem go w kilku warsztatach w tym jednym specjalizującym się w Land Roverach i dostałem bardzo pozytywne oceny odnośnie mojego egzemplarza. Może po prostu miałem szczęście, czas pokaże.
7,3
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Land Rover Freelander I
Jak do tej pory moje ulubione auto. Bardzo niskie spalanie. 140/150 dynamicznie przyspieszając pali w trasie 8,7 l, dojazdy do pracy cykl głównie miejski 7l. Trzeba się tylko liczyć z cenami części i nie oszczędzać za wszelką cenę to jest wtedy niezawodny i daje dużo frajdy.
11,9
SUV 2.0 Si4 200KM 147kW
Land Rover Range Rover Evoque II
Najbardziej podoba mi się wynik 7,7 l bo pomogła mi grawitacja , krótko mówiąc z górki bez dodawania pedału gazu . Chyba mniej się nie da :) Evoque pozwala nam robić zawody na jak najniższe spalanie i najwyższe i myślę, że w najniższymi uczy paradowania a najwyższe jeszcze nie odkryliśmy wszystkich możliwości...
7,3
Standard 1.8 i 16V 117KM 86kW
Land Rover Freelander I
Mam landka przejechałem nim pół Europy z Polski Czechy, Włochy, Austria, Niemcy, Luksemburg Francja, , Belgia, Holandia, Niemcy w tą i z powrotem przy normalnej jeździe na benzynie wychodzi trochę więcej niż 7 ł a na gazie 10,5 litra Góra, w Alpach wiadomo trochę więcej no ale jak się dba tak się ma. Ja tylko wymieniam olej, rozrząd i opony i jeżdżę,
10,7
SUV 2.0 Si4 250KM 184kW
Land Rover Range Rover Velar
Spalanie mocno odbiega od danych katalogowych. Średnio spalam w mieście miedzy 11-12 litrów. Ta wartość może wzrosnąć do średnio 14 litrów przy dynamiczniejszej jeździe. Na trasie najmniej udało mi się spalić średnio 7 litrów jadąc gównie na tempomacie z prędkością 100km/h. Od rocznika produkcji 2019 zwięszkono bak paliwa do 75 litrów dzięki czemu zasięg auta jest wystarczający.
14,8
Terenowy 2.0 Si4 300KM 221kW
Land Rover Discovery V
No cóż mały silnik a duże gabaryty auta.. dodam ze nie mam lekkiej nogi. Chodź to nie auto do wyścigów.
12,5
SUV Facelifting 2.0 P I4 250KM 184kW
Land Rover Discovery Sport
Przejechane ~400km , większość (10%) na tempomacie 125km/h na S'kach, poźniej częściowo po lokalnych drogach. Średnie spalanie w okolicy 10.9 l/100
14,7
SUV 2.0 Si4 200KM 147kW
Land Rover Range Rover Evoque II
Przykre ale prawdziwe, spalanie w miejskim ruchu w okolicy 20 litów przy delikatnej jeździe. Prawdopodobnie podejmę kroki prawne w stosunku do sprzedawcy.
13,0
SUV 2.0 Si4 200KM 147kW
Land Rover Range Rover Evoque II
Niestety coś za coś. Niesamowity komfort kosztem ogromnego zużycia paliwa. W korkach pali średnio 21L/100km
10,2
SUV 2.0 SD4 240KM 177kW
Land Rover Range Rover Velar
Realnie pali 10-11l Zima krótkie trasy, zakorkowane miasto 13l Niemiecka autostrada prędkość 200 km/h 11,5-12l