Szukaj

Raporty zużycia paliwa Land Rover Range Rover III

on - zużycie paliwa dla silnika 3.6 TD V8 271KM 199kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,2
Deklaracja producenta
11,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
13,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.0

Lista raportów zużycia paliwa (17)

12,8
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Fajny pancerny silnik spalanie akceptowalne do wielkości auta
14,0
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
14,0
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
8,9
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
10,7
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
11,0
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Dziennik kosztów dla Land Rover Range Rover III 3.6 TD V8 271KM 199kW
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
13,5
l/100km
Zobacz dzienniki
14,3
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Auto użytkowane z Warszawie. Przy średniej prędkości w mieście 19km/100km (katastrofalne mega korki) potrafi spalić nawet 20l. W normalnych korkach okolice 16l to norma. Na trasie, przy spokojnej jeździe, udało mi się zejść poniżej 9l. Mniej mogą uzyskać tylko masochiści, bo oznacza to jazdę na kropelce, planowanie każdego manewru, itp.:) Autostrada 120km/h - około 10/11l, przy 180km/h - 16l. W cyklu mieszanym, mi średnio wychodzi około 12 - 14l. Praw fizyki nie oszukasz, przy tych gabarytach i masie, auto musi palić.
10,3
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
11,7
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
11,6
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Jak na ten komfort, masę i przyspieszenie, spalanie jest perfekcyjne. Udało mi się zejść do 7.8 jadąc w cyklu mieszanym + pozamiejskim trochę "emerycko", koło 90-100 km/h prawym pasem. Jak na samochód 3.6 v8, który z gratami w bagażniku i pasażerami waży ponad 3 tony, jest doskonale. Co ciekawe, jeżdżąc w góry na wspinaczkę w 5 osób z bagażnikiem załadowanym elementami metalowymi po dach osiągałem mniejsze spalanie, niż jeżdżąc w trasie samemu bez bagażu - no cóż, moment obrotowy kusi do wciskania gazu do dechy...
Land Rover Range Rover III