Szukaj

Raporty zużycia paliwa Lexus IS III Sedan

Podsumowanie 63 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Lexus IS III Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
65,20 zł
25
9,9
63,83 zł
15
Silniki Hybrydowe Lexus IS III Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
42,72 zł
23

Lista raportów zużycia paliwa (63)

11,8
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Przy takiej niedużej wadze i średnich osiągach to powinien palić dużo mniej. Miałem dużo większe auta z dużo większymi silnikami które paliły o litr czy dwa więcej a bez porównania lepiej jeździły. Idea downsizing'u poległa tutaj. Niby malutki silniczek + turbo powinno mniej palić i do tego beznadziejny system start-stop (mam go po raz pierwszy). Skasowałem pomiar i po zatankowaniu w sumie ponad 180 litrów zaoszczędził 1,3 litra :) a ile razy rozrusznik uruchamiał silnik... a ile razy powodowało to u mnie zmianę języka na łacinę :) Tu nie mam zarzutów do Lexusa bo to wymysł UE - kompletna bzdura - użytkownik powinien mieć wybór jak nie chce go używać to wyłącza NA STAŁE i po nerwach.
8,7
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Przy jeżdzie spokojnej poza miastem spalanie może być nawet 6,5. Średnio na trasie prędkości autostradowe do 140-150 km ok 8,1. W mieście więcej - niestety. Spalanie spalaniem. Natomiast przyjemność z jazdy gwarantowana!
8,7
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Lexusem IS250 jeżdżę od ponad roku, obserwacje po tym czasie odnośnie spalania: 7,2 jazda przy prędkości 100km/h, 8,3 przy prędkości 120-140km/h, 8,6-9,2 przy prędkości 160km/h, w Warszawie przy dużych korkach ok 11-12l. Ogólnie jestem bardzo mile zaskoczony spalaniem bo czytając niektóre fora nastawiałem się na minimum 10l.
7,8
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
11,4
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Autem przejechałem 45000 km, po tym przebiegu można coś powiedzieć. Miasto trzeba liczyć minimum 10l/100, zależy od ilości korków i od pory roku. Trasa średnio 9l przy prędkościach 120/140 km/h. Powyższe dane dotyczą dynamicznej jazdy, ale pierwsi na światłach nie będziemy. Jeżeli chcemy być pierwsi na każdych światłach lub obudzi się w nas duch pryszczatego nastolatka wówczas 20l też wam średnio może wyjść. Spalanie jest wyższe niż u konkurencji, ale samochód jest też dużo cięższy gdyż mój waży 1630 kg. Porównywałem go do konkurentów z podobnymi silnikami, owszem byli szybsi, palili mniej przy porównywalnych prędkościach, ale w Lexusie czuję się najlepiej i najprzyjemniej mi się go prowadzi.
11,2
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Pozytywne zaskoczenie! Przy spokojnej jezdzie w cyklu mieszanym samochod spala ok 11l, wlekac sie poza miastem (70-80) mozna zjesc ponizej 7l, srednia z ekspresowki/autostrady to 9-10l, natomiast przy dynamicznej jezdzie w miescie bez problemu mamy 16-17l. Jak zwykle w podobnych silnikach decyduje styl jazdy...
Dziennik kosztów dla Lexus IS III Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,7
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
Spalanie w mieście przy spokojnej jeździe 6-7 litrów, poza miastem 6-7, autostrada 6-7. Można wskoczyć na 8 l ale trzeba nieźle cisnąć. Można też powoli się turlać i zejść poniżej 5. Ubezpieczenia nie są tanie.
12,9
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Sprawa klaruje się dokładnie tak: Przy 80km/h 6,8 Przy 90km/h 7,5 Przy 100km/h 8 Przy 110km/h 8,6 Potem przy 200km/h komputer pokazał 19,7l, a w rzeczywistości wyszło niemalże równe 20l. Samochód ma parę wad, jak skrzypienie zawieszenia, jak lekkie ruszanie się na włączonym trybie park, jak i np aby przełączy stację radiową o jedną wyżej, trzeba wcisnąć strzałkę w dół. Problemem okazały się także opony samochodu, które przy jeździe po krętych drogach górskich miały na sobie takie jakby kotki z gumy. Takie małe ubytki odstające od powierzchni opon. Kolejną kwestią jest brak możliwości stałego wyłączenia ESP.
10,4
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Miasto ( bez większych korków ) + trasa, można zejść poniżej 10 czyli tak do 9,6, oszczędnie jadąc wyciągnąć 8,5 w trasie. Sprytny silnik, no ale auto jest trochę ciężkie ( te 5 gwiazdek ncap... )
13,3
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Pali jak typowe 2.0 turbo czyli... dużo, szczegolnie biorąc pod uwage to co za to otrzymujemy - dwulitrową 4-cylidrówke z dużą turbo dziurą. Przy jeździe po mieście (Warszawa), ok. 30% drogi w korkach, przy jeździe dynamicznej ale absolutnie bez wciskania gazu do podłogi spalanie z komputera 17-18 litrów. Sądze że bez jazdy w godzinach szczytu i przy bardzo delikatnej nodze 12-13 litrów jest osiągalne. Ale 10 po mieście jak niektórzy tutaj piszą? Można zapomnieć, "bujdy na resorach". O trasie sie nie wypowiem bo nie jezdzilem nim w trasy. Osobiście uważam że to chyba najgorsza wersja silnikowa, niedużo mocniejsza od pozostałych, do tego z niesamowice irytującą turbo dziurą, a bez dwoch zdan pali najwiecej. Jezeli nie jedziemy w trybie manualnej zmiany i nie trzymamy obrotów silnika na poziomie 4-5 tyś. to od wciśniecia pedału gazu do momentu kiedy samochód zaczyna przyspieszać mijają około 2 sekundy, przed tym nie dzieje sie nic, ani drgnie, dosłownie. Jeśli chcemy szybko zmienić pas i wskoczyć w jakąś lukę to możemy o tym zapomnieć, najprawdopodobniej zajedziemy komuś droge i uderzy w nasz tył zanim turbina sie rozkreci a samochod ruszy. Chyba że nauczymy się wciskać pedał 2 sekundy przed wykonaniem jakiegokolwiek manewru. Co do pozostalych wersji silnikowych: 250 czyli 2,5 bez turbo powinien palic mniej, majac zdecydowanie lepszy rozklad momentu i brak turbo dziury. Natomiast 300h, na pewno pali zdecydowanie mniej i ma najlepsza reakcje na pedal gazu (jezdzilem juz hybrydami Lexusa).
Lexus IS III Sedan