Szukaj

Raporty zużycia paliwa Lexus LS IV Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 460 380KM 279kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,3
Deklaracja producenta
11,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.5

Lista raportów zużycia paliwa (14)

10,6
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Spalanie rewelacyjne. Samochód w zasadzie bezawaryjny - podzespoły eksploatacyjne wytrzymują bardzo długo. Polecam osobom doceniającym jakość i bezawaryjność. Żałuję że dopiero od kilku lat zwróciłem uwagę na tą markę. Wcześniej głównie Audi Merc - głowa mi osiwiała od kosztów, itd... Najistotniejsze by znać co kiedy było wymieniane, np. zawieszenie pneumatyczne w ASO to koszt ponad 20tyś zł. Ja zakupiłem samochód który był serwisowany w PL ASO i było wymienione na nowe - tak wiec spokój na kolejne 200-300tyś km. Tak więc gdy chce się pojeździć, to polecam samochód może z większym przebiegiem lecz znaną historią, można w ten sposób wyeliminować przykre niespodzianki.
10,4
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Polecam, bardzo komfortowy i bezawaryjny samochód. Mam go od prawie 10 lat. Jazda nim to poezja. Spala bardzo mało w stosunku do mocy i osiągów. Samochód na kusi wariowania, butowania. Lecz jeśli jest potrzeba po wciśnięciu gazu wybija go jak z procy. Zużycie paliwa przy normalnej jeździe. Gdy się chce można spalić więcej, lecz nie bardzo się chce i jest gdzie (mandaty, punkty itd). Polecam samochody z znaną historią, samochód może mieć ponad 500tyś i wyglądać jak inne auta po przebiegu 100tyś - tak więc można się naciąć. Gdy samochód w środku ma popękane poprzecierane skóry nie może mieć 200, 300 tyś. Obstawiał bym 500, 600tyś i w górę.
10,5
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Super samochód, ma go od 6 lat. Zrobiłem nim prawie 80 tyś. km, głównie trasy. Nigdy nie miałem wcześniej tak komfortowego i bezawaryjnego samochodu. Najmilej mnie zaskoczyła oprócz niskiego spalania, bezawaryjność tego samochodu. Dosłownie zero awarii. Tylko eksploatacyjne materiały, które są bardzo tanie - komplet zamienników filtrów można kupić poniżej 100zł. Oleje, i inne płyny jak do wszystkich aut. Już nigdy nie wrócę do niemieckich aut premium - w porównaniu do Lexa - porażka. Najważniejsze by kupić samochód z pewną przeszłością, udokumentowaną, najlepiej ASO Polska. Ja taki samochód kupiłem od firmy która zakupiła go nowego w Polskim salonie Lexusa, był do końca serwisowany tylko w ASO, i to mi się wróciło z zawiązką. Odradzam samochody z innych krajów gdzie wiadomo nadal kwitnie proceder cudownego odmłodzenia po przekroczeniu granicy. A największe miny to samochody z USA (dla nie znających tematu, w prawie wszystkich stanach nie ma czegoś takiego jak badania techniczne - nikt na to nie zwraca uwagi). Tak więc polecam, jak dla mnie super, i mimo przebiegu dochodzącego do 300tyś km - samochód wygląda i jeździ jak nowy.
8,7
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
12,3
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Żadne. Podzespoły skonstruowane, tak by wytrzymać długie lata. Są wady, może i kosztowne, ale są to już poprawione części, które starczą na kolejne minimum 10 lat... Może 15...
12,1
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Daje ocenę doskonałą w stosunku do porównania kosztów z moimi wcześniejszymi autami. Koszty części oraz serwisu w bardzo przystępnych cenach. Byłem bardzo mile w tej kwestii zaskoczony.
12,3
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Jeżeli ktoś pyta ile to auto pali znaczy to że nie będzie stać go na utrzymanie ls 460 , jednak jeżeli wziąć pod uwagę ile ten silnik musi napędzić silniczków, komputerów, niezliczonej ilości mechanizmów, wyświetlaczy, świateł w którą wypakowano tę 2 tonową naszpikowaną elektroniką maszyne to spalanie na poziomie 15 litrów jest bardzo dobrym wynikiem. Jadą po autostradzie z średnią prędkością kolo 100 km/h można osiągnąć spalanie jakie deklaruje producent czyli koło 9 litrów!! To się nazywa japońska technologia
10,9
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Super
9,9
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Spalanie moze bardzo milo zaskoczyc przy rozsadnej jezdzie, osoby robiace przebiegi glownie na autostradach i ekspresowkach moga byc spokojne o swoja kieszen na stacji benzynowej. komputer potrafi pokazac 7-8 litrow przy predkosciach 130-140 i przeklada sie to na realne koszty na stacji.przy dynamicznej jezdzie na trasie nie powinno to przkroczyc 10-11. miasto to juz 14-15 przy plynnym przemieszczaniu sie. ceny przegladow niestety mnie dotknely, nigdy wczesniej nie serwisowalem auta w ASO i dlatego bylo to dla mnie tak odczowalne, tym razem bylem do tego zmuszony, dlatego,ze w okolicy nie ma prywatnego warsztatu specjalizujacego sie w tego typu autach.
12,8
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Lexus LS IV Sedan