Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 323 IV F

Podsumowanie 279 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Diesla Mazda 323 IV F
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Mazda 323 IV F
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Mazda 323 IV F
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (279)

8,1
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda 323 IV
10,0
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda 323 IV
6,8
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda 323 IV
6,6
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda 323 IV
Pozytywnie zaskoczyły mnie ceny części, mówi się, że do japońskich części są drogie, co nie sprawdza się w tym przypadku. Wszystkie części kupiłem w zwykłym osiedlowym sklepie. No i spalanie też zaskoczyło, jeżdżę oszczędnie, chociaż czasami lubię przydusić a tu średnio niecała siódemka...
10,8
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda 323 IV
Części są nieco droższe jak np do zachodnich marek, mowa o zamiennikach, ale nie ma jakiegoś dużego bólu.
9,2
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda 323 IV
9,1
F 1.8 16V 4WD 103KM 76kW
Mazda 323 IV
Auto mam od niedawna. Testowałem w trasie : przy prędkości 70-80 km spalanie 8.2 L gazu Przy prędkości 100 - 120 km spalanie 7.4 L gazu. W mieście i tylko w mieście z ciężką nogą potrafi spalić nawet 15 L ale przy normalnej jeździe w mieście 10 jest osiągalne i jak na tak szybkie autko i zrywne to super wynik. pozdrawiam
9,7
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda 323 IV
Jeśli chodzi o zużycie paliwa to.... no cóż. Na początku paliła pięknie- w 8-9 literkach gazu zawsze się mieściła. Aż tu nagle zrobiło się 12! Wtedy przestałyśmy się lubić... Niskie ceny części- in plus oczywiście!
10,1
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda 323 IV
Nigdy nie udało mi się zejść w mieście poniżej 10l.autko gaz i paliwo lubi bardzo a jesli chodzi o awaryjnoasc wiadomo japonia... czyli prawie wcale oprócz płynow eksploatacyjnych
6,7
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mazda 323 IV
Jak na silnik 1,6 16V spalanie jest w normie, oczywiście przy normalnej jeździe. przy mocniejszym wciśkaniu gazu silnik nabiera większego apetytu. Z kolei delikatne głaskanie pedału gazu wcale drastycznie nie ograniczy nam spalania.