Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 I

Podsumowanie 116 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Mazda 6 I 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
46,85 zł
41
7,4
47,88 zł
62
6,8
43,88 zł
13

Lista raportów zużycia paliwa (116)

7,8
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
b.duzo pali przy dynamicznej jezdzie (ok.10l), astronomicznie wysokie ceny czesci (np.wymiana filtra DPF w (GR)5700€, w (D)3700€)
7,4
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Minimalne średnie spalanie uzyskane przy jak najczęstrzej jeździe na tempomacie przy prędkościach nie przekraczających 90 km/h. Maksymalne przy bardzo nieoszczędnej jeździe (: Ale tak szczerze to trudno jest takie spalanie uzyskać. Minimalne spalanie uzyskane na trasie ok. 400km (Okolice Warszawy-Mazury-Okolice Warszawy). Większość trasy na tempomacie. Prędkość nie przekraczająca 110 km/h.
7,7
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
ogólnie jak na bryłę auta to jest przyzwoicie. Byłoby fajnie gdyby nie wypalanie DPF ale trzeba się nauczyć z tym żyć. przy dłuższych trasach można osiągnąć mniejsze spalanie ale tak jest w większości samochodów wiec nie napisałem nic nowego :)
6,9
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Oczywiscie sa to dane z komputera pokladowego, o ktorym wszyscy pisza ze jest zaklamany. Jeszce tego nie sprawdzalem.
5,9
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
9,3
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
drogo bardzo drogo
Dziennik kosztów dla Mazda 6 I
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
6,8
l/100km
10,1
l/100km
10,7
l/100km
Zobacz dzienniki
6,8
Mazda 6 I
Kombi 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Nie jest zle nie psuje się ale przy wymianie oleju czyszczę smoka a to kosztuje troche więcej o jakieś 50 zł.Pali średnio 7,4 l/100 km.Przy dynamicznej i nie oszczędnej jezdzie Wmieście ok 8 litrów w trasie można zejść do 6litrów.Cena rozrządu jest dość wysoka a czeka mnie za 20000 km ok 1200zł
7,9
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
A wiec autko lubi wypić heh spodziewałem sie mniejszego spalania dopiero Diesel V-power i magnety na przewodzie pozwoliły mi zejść aż 2l na 100km to prawda ale użytkuje w UK auto i V-power diesel super jest naprawdę 2l mniej na 100km niż na marketowskim dieslu. Optymalna oszczedna jazda to poza miastem 90-130km/h powyżej i poniżej spalanie wzrasta i to dość znacznie
7,9
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
A wiec autko lubi wypić heh spodziewałem sie mniejszego spalania dopiero Diesel V-power i magnety na przewodzie pozwoliły mi zejść aż 2l na 100km to prawda ale użytkuje w UK auto i V-power diesel super jest naprawdę 2l mniej na 100km niż na marketowskim dieslu. Optymalna oszczedna jazda to poza miastem 90-130km/h powyżej i poniżej spalanie wzrasta i to dość znacznie
7,5
Mazda 6 I
Hatchback 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
Zuzycie paliwa mogloby byc nieco nizsze (miasto 8,5 l/100km trasa -ekonomiczna jazda 6,4l/100km, dynamiczna 7,5 l/100km). Na szczescie rekompensuje to frajda z jazdy. Przeglady w cenach podobnych do innych marek. Oryginalne czesci zamienne bardzo drogie.
Mazda 6 I