Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda CX-5 I SUV Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,7
Deklaracja producenta
6,0
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.6

Lista raportów zużycia paliwa (19)

6,9
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
8,0
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Po Facelifcie, Skypassion, 4x4, Automat, bez I-Eloop. Autko zaskakuje ale trzeba też uważać na rodzaj jazdy i dynamikę jazdy w mieście. 1. Przy maksymalnym zamulaniu/dziadkowaniu/eco-drivingu + tempomat, trasy krajówkami przy ok 80-85km/h to wynik nawet 5,9l/100. 2. Przy zwykłej jeździe w cyklu miejsko-pozamiejskim to spalanie w okolicach 7.5l - 8l/100. 3. Przy jeździe w mieście, kilka/kilkanaście km na jeden przejazd, to ciężko zejść z 10l, co ciekawe możne jeździć dynamicznie i nie zwiększa to znacznie zużycia, dzięki zmiennej fazie rozrządów. Przy dłużysz trasach miejskich po rozgrzaniu silnika można wywalczyć 9l/100. 4. W trasie (I tu należy uważać na wiatr, czy jest w plecy czy w twarz i czy jest deszcz, bo wyniki mogą być różne ze względu na niższą aerodynamiczność SUV'ów) przy prędkości 130km/h na liczniku, przy dobrym wietrze jest to 7.5l/100 a przy gorszym 8.5l/100. Zwiększanie prędkości z 130km/h o 10km/h-15km/h potrafi zwiększyć spalanie o 1l/100 i rośnie wykładniczo więc nie polecam walczyć z oporami no chyba że te 20/30 minut w dojeździe do celu robi znaczną różnicę. Jeżdżę głównie na tempomacie, czasami nawet w mieście mi się zdarza włączać jak jest mały ruch. Takie wyniki uważam za przystępne, szczególnie że rozglądam się obecnie za hybrydą i szczerze powiedziawszy w tych rozmiarach ciężko nawet hybrydzie zmniejszyć spalanie więcej niż 20% od tej Mazdy, więc jak sporo nie jeżdżę to może nawet zrezygnuję z przesiadki, ponieważ koszt zakupu to właśnie 20-30% więcej, czyli w moim przypadku się niweluje, a tu mam przynajmniej ładne autko z ciekawą skrzynią i zawieszeniem które nie boi się dynamicznej jazdy.
8,0
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
7,3
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
7,6
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Polecam
7,6
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Polecam
7,1
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
6,6
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
7,8
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
8,1
Mazda CX-5 I
SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Mazda CX-5 I SUV Facelifting