Szukaj

Zużycie paliwa Mitsubishi Outlander – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Mitsubishi Outlander

8,0
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.2 TC-SST 156KM 115kW
Komputer pokładowy zawyża zużycie (o ok 0,5-1l) w stosunku do pomiaru przy dystrybutorze podczas tankowania. Auto ma 2 kierowców styl jazdy spokojny, często z napędem na 4 koła (nie zauważyłem żeby napęd 2/4 koła robił zmianę w spalaniu, więc jest ona niewielka). Od zakupu przejechane ponad 30k i spalanie prawie zawsze w okolicy 8l/100km. Kiedyś w trasie (autostrada) jako eksperyment jechałem najbardziej eko jak umiałem, to komputer pokładowy pokazał 5,3l (90km/h za ciężarówkami), ale raczej nie ma co na to liczyć w normalnej jeździe. Realnie w rasie przy prędkości do 110km/h da radę uzyskać 6,5-7l.
5,3
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Witam Kupiłem używanego PHEV'a i zaliczyłem już okładnie 4992km. Wiekszość robię w miescie czyli do pracy do domu na zakupy. Było kilka wyjazdów na trasy po około 200-400km. Odpowiedzieć tak na prawdę sie nie da ile to auto spala średnio benzyny. Z moich prowadzonych statystyk wychodzi, że na te 4992km zatankowałem 154.5 litra beznzyny i z moich wyliczeń wychodzi, że po mieście, mieszcząc się w okolicy 40km spala 0l/100km, a w trasie z umiejętnym wykorzystaniem funkcji charge i save spala około 6l/100km. Ostatnia trasa to 317km w terenie powiedzmy nawet górzystym gdzie przed wyjazdem zatankowałem pod sam korek dosłownie i na koniec jazdy również pod korek wynik był 6.8l/100km.
6,7
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
1. PHEVem jeżdżę kilka miesięcy, ale ogólnie hybrydami jeżdżę od ok. 4 lat, więc mam wyrobione specyficzne nawyki - spokojna i płynna jazda z przewidywaniem i staraniem się o maksymalną rekuperację energii. Taka jazda bardzo mnie angażuje i sprawia mi dużo satysfakcji. 2. Powinienem napisać, że w codziennej eksploatacji średnie minimalne zużycie benzyny wynosi 0,0L/100 km, bo w zasadzie bateria na dzienne zapotrzebowanie mi wystarcza, dom-praca-dom lub dom-praca-zakupy-dom, czyli w granicach 40-42 km dziennie. 3. Kiedy to tylko możliwe załączam tryb ECO i wyłączam klimatyzację, w naszych warunkach dobrze sprawdzają się auta z szyberdachem. Czas ładowania akumulatora do 100% wynosi ok. 4h ze zwykłego gniazdka 230V, szybkiego ładowania nie próbowałem. 4. Pojemność baterii ok. 12 kWh, mi spokojnie starcza na 42-45 km jazdy, w trybie jazdy emeryckiej jazdy zbliżam się do 50 km, a jeden raz, choć sam nie wiem jakim cudem udało mi się ujechać na jednym ładowaniu baterii 57,5 km. Nie mam pojęcia skąd biorą się tak niskie zasięgi podawane przez innych użytkowników, może jeżdżą z załączoną klimą, albo zimą lub przy częstych opadach deszczu, które to czynniki istotnie podnoszą zużycie baterii? 5. Poniżej parametry z kilku ostatnich jazd: a) Trasa 340 km (70% autostrada z Vśr=115 km/h, 30% drogi wojewódzkie i gminne Vśr=75 km/h), po naładowaniu akumulatora do pełna, w trybie ECO i wyłączoną klimatyzacją, pod koniec urlopowej podróży - pokazało średnie spalanie 6,0L/100 km (4 osoby i 1 pies na pokładzie, bagażnik załadowany na full); b) Trasa 130 km (dwupasmówka ze skrzyżowaniami, robotami budowlanymi i przewężkami V=ok. 90 km/h), tryb ECO i załączona klima, pusty wyładowany akumulator - komputer pokazał średnie spalanie 6.3 L/100 km); c) Jazda z kompletem pasażerów po wąskich górskich serpentynach po wyładowaniu akumulatora, tryb NORMAL wyłączona klima, w granicach 8-9L/100 km (akumulatora w takich warunkach starczyło na 35 km). 6. Przeliczenie wartości zużycia benzyny "ręcznie" na kartce z grubsza potwierdza wskazania komputera pokładowego.
8,0
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Witam szanownych.tym razem dluga trasa z Lodzi do Anglii. wyjazd na pustej baterii w trybie /normal/. 4 osoby+ caly bagaznik.wiekszosc trasy na tempomacie 125km/h. pomiar spalania za pomoca komputera pokladowego nie ma sensu i jest niemiarodajny..silnik raz napedza tylko kola,raz napedza generator i kola,a co jakis czas bateria napedza auto..komp pokazuje wiec jedna z kilku opcji-zalezy na co sie trafi w danym momencie..od 0,0 l/100km az do 13l/100km .. wiec zawsze tankowalem do drugiego odbicia..z calej trasy 1627km,145,5 litrow benzyny==8,95 l/100km. jazda przyjemna.jak trzeba,to auto ma kopa..pozdrawiam.
7,7
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Witam. napisze to co wszystkich interesuje najbardziej..spalanie na autostradzie. 4 osoby,obficie zaladowany. na trasie z Ostrowi mazowieckiej do Lodzi-232 km,z predkoscia 120-130km/h w trybie ,,save,, auto spalilo 9,2l/100km..uwaga-- podczas podrozy wial silny wiatr czolowy.. jak na taka ciezka chabete to calkiem niezle. najwiecej pije jak chce sie podladowac baterie jezdzac w trybie charge. jesli juz to w trakcie jazdy miejskiej,wtedy trwa to krocej, bo na autostradzie to bez sensu. wtedy bowiem silnik skupia sie glownie na napedzaniu auta. a w trybie /save/ lub /normal/ jest calkiem niezle..
14,0
Mitsubishi Outlander I
Terenowy 2.4 i 16V 4WD 160KM 118kW
Wyniki na podstawie 45tys km na LPG. W mieście przy wysokiej temp z klimatyzacją max. 19L zwykle 16,5-17L. W trasie 12-13L przy prędkościach 100-120km/h. Do tego trzeba doliczyć około 0,5-1,0L benzyny. W moim przypadku na uruchamianie oraz jak jeżdżę z większymi prędkościami na dotrysk gazu w celu chłodzenia.
7,3
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Jak na te gabaryty ujdzie. max spalania jakie miałem 9-9,1 na autostradzie średnio 150-160 km na tempomacie w 4 osoby z klimatyzacją + bagaze, przy jezdzie spokojnej do 110-120 okolice 6,5-6,8. Mogło by być odrobinę lepiej lecz moim zdaniem 2.0 to trochę za mało jak na ten samochód. zrobilem nim 50k km i jak na razie zadnej awarii, koszta tylko eksploatacyjne.
8,2
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Miasto latem minimum 8 litrów. Zima miasto maks 10 litrów. Trasa ok 90/100 km/h 6,5 litra. Trasa na autostradzie z gazem w podłodze 10 litrów. Outlander 2009r, silnik 2.0 DID 140KM z programem na 155KM
4,7
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Typowa hybryda Plug-In. Świetne auto do lokalnej nisko kosztowej jazdy. Bardzo wygodne i pakowne. Niestety części są drogie, a gumy użyte do układu chłodzenia bywają zjadane przez gryzonie - co kosztuje dużo w naprawie.
6,5
Mitsubishi Outlander II
SUV 2.0 DID DOHC 140KM 103kW
Jeżeli właściciel chce osiągnąć niskie spalanie to wystarczy utrzymywać obroty silnika na poziomie 1500 obrotów na każdym biegu , jeżeli ktoś naprawdę lubi swoje autko i chce zobaczyć niskie spalanie proponuje zrobić przed wymianą oleju plukanke silnika i do nowego oleju wlac ceratec firmy liqui moly
Mitsubishi Outlander