Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Pajero IV

Podsumowanie 63 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mitsubishi Pajero IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,3
87,61 zł
11
Silniki Benzynowe Mitsubishi Pajero IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
18,2
50,90 zł
3
Silniki Diesla Mitsubishi Pajero IV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,9
78,94 zł
35
9,4
62,25 zł
1
10,7
71,11 zł
13

Zużycie paliwa Mitsubishi Pajero IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (63)

20,3
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.8 MIVEC 250KM 184kW
Auto to świeży nabytek, zrobiłem ok 2000km. Instalacja gazowa dobrej firmy, spalanie podałem przy napędzie tylko na tylną oś. Generalnie ciężko zejść poniżej 2ol LPG, jazda na zimówkach Dunlop Grandtek, więc może trochę więcej palić. Auto waży ponad 2300kg więc liczyłem sie z takim spalaniem. Komfort z jazdy rekompensuje częstsze wizyty na stacji benzynowej.
16,4
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.8 MIVEC 250KM 184kW
Auto fantastycznie współpracuje z instalacją gazową. Praktycznie nie czuć różnicy. Średnia zużycia gazu miasto i droga to 16 l/km. Czyli jakieś 6,5-7,5 litra benzyny w zależności od ceny gazu. Przejechane na gazie 100 tys . Bez zarzutu. Nic tylko jeździć i jeździć .
11,3
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 DOHC 200KM 147kW
Jak ktoś szuka oszczednego auta to nie kupuje terenówki.
11,0
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 DOHC 200KM 147kW
Hmmmm... trochę taniej niż w Toyocie
11,3
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
ceny części z kosmosu
10,3
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 DOHC 200KM 147kW
10,2
Mitsubishi Pajero IV
SUV 3d 3.2 DOHC 200KM 147kW
Jeśli ktoś szuka samochodu do oszczędzania to na pewno nie powinien kupować Pajero. Cudów nie ma a głupoty wypisywane przez sprzedających na portalach aukcyjnych nijak mają się do rzeczywistości. 2,5 tony masy, 200 KM, 3,2 litra pojemności, automatyczna skrzynia, napęd na 4x4 i opony 265 mm muszą swoje zdziałać. W mieście spalanie średnio 14l/100km, w trasie przy spokojnej jeździe koło 9, na autostradzie przy niecałych 110 km/h i na tempomacie poniżej 7, ale wystarczy troszkę powyprzedzać i zaraz wartość idzie mocno w górę. W sumie, jak na swoje parametry to bardzo oszczędny samochód, ale tylko idiota może uwierzyć, że będzie palił jak Octavia 1.9 TDI.
15,3
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.8 MIVEC 250KM 184kW
[skrzynia jest automatyczna choć nie ma takiego pola wyboru w formularzu] Jeśli samochód traktuje się jak wyścigówkę (a przy 250 KM można próbować) to spalanie może wzrosnąć i do 30, ale średnia nie wychodzi tak strasznie. Gdyby się postarać to minimalne na trasie mogłoby być i 11, ale musisz mieć naprawdę lekką nogę i nie przekraczać 100km/h. Ten samochód to bezpieczna limuzyna z ogromnymi możliwościami terenowymi, nie może więc palic tyle co cinquecento. Sensownym rozwiązaniem jest gaz.
12,5
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.8 MIVEC 250KM 184kW
Latem pali 12,2 oczywiście przy delikatnym obchodzenia się z pedałem przyśpieszenia,zimą niestety spalanie wzrasta,zwłaszcza gdy przełączymy na 4h lub dalej zużycie waha się w granicach 13,5-13,8 litra.
11,3
Mitsubishi Pajero IV
SUV 5d 3.2 Di-DC 170KM 125kW
Nic sie nie psuje. Klocki od 80pln do 300pln "najlepsze", tarcze od 160pln do 700pln "najlepsze" i olej z filtrami to podobnie jak w innych cenowo - oleju przy wymianie trzeba 9 l. filtry od 50pln do 150 "najlepsze". Oczywiscie nie jezdzimy do aso mitsubishi bo to zlodzieje cenowi a do tego partacze (przecwiczylem na wlasnej skórze podczas trwania gwarancji). No i spalanie 12-12,8 litra w miescie nic mniej i wiecej trasa spada do 9-10 nie mniej i nie wiecej.
Mitsubishi Pajero IV