Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan X-Trail II

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,2
Deklaracja producenta
6,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.0

Lista raportów zużycia paliwa (58)

10,7
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
9,3
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
6,9
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
7,7
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
11,3
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Wersja silnika 2.0 dCi 150KM 110 kW rocznik 2008, rejestracja 2009, automatyczna skrzynia biegów. Zużycie paliwa ponad oczekiwania dla silnika 2-litrowego. W porównaniu do jednostki WV 2.0 16V 140KM brdzo nieekonomiczna. WV Touran z automatem DSG - każdy z parametrów z dowodu rejestracyjnego (poza długością auta) na korzyść WV - większa masa min i max, znacząco większy bagażnik, więcej miejsca, więcej schowków, większa prędkość max, przyspieszenie.
8,5
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
7,0
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Szok i wzór dla innych. Pali mało i nie psuje się. Czego chcieć więcej? Silnik jeden z najbardziej niezawodnych silników diesla w obecnych czasach (potwierdzi to każdy mechanik, który miał z nim do czynienia). Warunek - dbać, a kupując znać historię auta. Z autopsji wiem, że nie kupiłbym samochodu używanego, który nie był serwisowany w ASO. Wiem, wiem, że poza ASO też są fachowcy, czasem nawet lepsi, ale historia pojazdu to podstawa sukcesu (chyba, że bym kupował samochód dobrze mi znany i od dobrego znajomego)
6,8
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Drogi serwis który montuje nieoryginalne filtry i każe słono za to płacić
8,5
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
9,8
Nissan X-Trail II
Terenowy 2.0 dCi 150KM 110kW
Przejechałem 160 000 km. Przy 120 000 przejechanych kilometrów usunąłem - za namową panów z autoryzowanego serwisu filtr dpf-u (nie umieli sobie poradzić a zapychał się co 2000 - 5000 km; chyba już im głupio było ode mnie kasę brać). Od tego momentu spalanie spadło ale nie o obiecywane pół litra a jedynie 0,1 do 0,2 litra na 100km. Samochód generalnie bezawaryjny, jedynie czujnik doładowania powietrza był wymieniany (97 zł) Podobno z automatyczną skrzynią biegów takie spalanie jest OK ( to też opinia serwisu Nissana).
Nissan X-Trail II