Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I

Podsumowanie 36 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Opel Insignia I 2.0 CDTI BiTurbo Ecotec 195KM 143kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
54,07 zł
1
7,0
46,95 zł
6
7,4
49,07 zł
8
7,5
50,07 zł
2
7,2
48,07 zł
1
8,4
56,38 zł
11
7,9
52,74 zł
7
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (36)

7,7
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
6,6
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Najnowsze wyniki, po wymianie dwumasy ze sprzęgłem. Blisko dwutonowy pojazd z napędem 4x4 i oponami 245/45 R18, aktualnie jeżdżony w Szwecji na szwedzkim paliwie. Dane podawane z komputera, realnie zapewne ~0,5l różnicy. Jeżdżąc do i z pracy trasą z ograniczeniem 80-90kmh 15km w jedną stronę spalanie wynosi między 6-6,5l (bez świateł czy skrzyżowań). Jadąc 210km na lotnisko najpierw krajówkami, potem trasą szybkiego ruchu spalanie 5,7l (średnia prędkość 96kmh). Na krótkich dystansach w średniej wielkości mieście wychodzi około 7,5l. Staram się z ciekawości lżej operować gazem by uzyskać możliwie jak najniższe spalanie. Na dojazdach do pracy najniżej jestem w stanie zejść do 5,8l, obroty trzymam między 1700 a 2200.
5,9
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Wyniki powyżej podane z komputera, średnia realna wyższa o 0,5 l/100km. Z ostatniej podróży, robionej po wymianie tarcz i klocków hamulcowych, i przesmarowaniu prowadniczek (mam wrażenie że miało to wpływ na spalanie). Poprzedni najniższy wynik w długiej trasie podawałem tu 6,4 l/100km (trasa Gdańsk-Lublin). Teraz miałem podróż do Słowenii, tam i z powrotem 3700km, około 500-600km zrobionych w górskich warunkach, gdzie czerpałem przyjemność z jazdy (czyli używałem więcej gazu niż było potrzeba :) ). Średnia z tej trasy na komputerze to 5,9 l/100km, minimalnie spadło do 5,6. Po sprawdzeniu i dotankowaniu auta po powrocie średnia realna wyszła 6,45 l/100km. Uważam, że jak na blisko dwutonowy pojazd z napędem 4x4 i niemałymi oponami (245/45 R18) jest to bardzo dobry wynik.
7,1
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
auto po chip tuningu
7,6
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
6,2
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,8
l/100km
10,3
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
7,5
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
spalanie jak na masę samochodu całkiem ok.
9,5
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
9,2
Opel Insignia I
Sedan 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Spalanie bardzo duże, mocno odbiega od deklaracji producenta. Zejście poniżej 10l/100km w mieście jest niemożliwe. Na trasie jeżeli kierowca ma ogromną cierpliwość 6l jest jak najbardziej do osiągnięcia, realne spalanie przy normalnej jeździe na trasie to 7-8l.
10,5
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Te raporty, że ten silnik mało pali chyba ludzie z Opla pisali. Ostatnia trasa przy prędkości 160km na tempomacie w sumie przejechane 400km ekspresówką spalanie 9.8L. Innym razem próbowałem jechać na maxa oszczędnie, tempomat na 100km/h spalanie 8.6L. W mieście jeżdżąc spokojnie, że wyjdzie mniej niż 11L nie ma co marzyć. Teraz jak zrobiło się chłodniej i na dworze jest około 4-6 stopni dobija do 12 litrów w mieście!
Opel Insignia I