Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I Hatchback OPC Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW (w l/100km)
Średnie zużycie
13,0
Deklaracja producenta
10,7
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
12.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
18.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.5

Lista raportów zużycia paliwa (1)

13,0
Opel Insignia I
Hatchback OPC Facelifting 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Cześć Wszystkie wyniki uzyskane ze stacji paliw: nalanie do pełna, jazda, nalanie do pełna, obliczenie spalania. Średnie maksymalne spalanie (miasto 100%): korki, klimatyzacja, normalne ruszanie spod świateł, jazda w trybie NORMALNYM Średnie minimalne spalanie (miasto 50% trasa 50%): klimatyzacja, normalne ruszanie i uzyskiwanie zadanej prędkości, jazda w trybie NORMALNYM, od czasu do czasu szybszy odcinek do 160km/h Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie (trasa 100%): klimatyzacja, normalne ruszanie i uzyskiwanie zadanej prędkości, jazda w trybie NORMALNYM. Jazda głównie z prędkością 110km/h (około 75%), szybsze odcinki z prędkością 160km/h (10%), wolniejsze odcinki 70km/h (10%), poruszanie się po mieście 30km/h (5%) Auto z przebiegiem 47kkm, skrzynia automatyczna, opony 255/35/20 Michelin Pilot. Paliwo na jakim porusza się auto to Verva 98, Olej używany w aucie to Motul 300V 0w40 + 0,5l Millitec-1 wymieniany co 10kkm. Pierwsze OPC jakie udało się kupić i pierwszy automat. Wygląd, dźwięk (wydech standardowy, odczucia w kabinie) wrażenia z jazdy naprawdę ekstra. Po przesiadce z diesla 150KM .... inny świat. Największy minus to mały zbiornik paliwa, Niestety, ale 70 litrów to trochę mało; 500km na zbiorniku trochę denerwuje. Skrzynia automatyczna mogłaby trochę płynniej pracować. Z usterek póki co to rozładowana bateria w kluczyku. Fotele Recaro bardzo wygodne i tak naprawdę jedyne które pasują do wnętrza wg mnie. Patrząc na koszty eksploatacji w ciągu miesiąca to robiąc 1500km w miesiącu oraz doliczając obsługę, tj. olej i filtry wychodzi jakieś 1200zł. (bez robocizny za wymianę oleju i zakup opon) Z kosztowniejszych rzeczy które czekają w niedalekiej przyszłości to wymiana dynamiczna oleju w skrzyni na 60kkm (olej + robocizna) ok.1800zł, wymiana oleju w haldexie na 60kkm (olej + filtr + uszczelka + robocizna) 700zł. Jeśli ktoś się waha między dieslem 195KM, a benzyną 260KM lub 325KM to zdecydowanie polecam benzynę, ponieważ: 1. Silnik V6 (inna elastyczność względem R) 2. Napęd 4x4 3. Bardzo udana i wytrzymała konstrukcja, rozwinięcie silnika 2.8 z Vectry C 4. Możliwość założenia LPG Można by wiele napisać o tym aucie, ale polecam się nim po prostu.... przejechać i sprawdzić czy auto pasuje do naszych potrzeb i jest tym czego poszukiwaliśmy :)
Opel Insignia I Hatchback OPC Facelifting