Szukaj

Raporty zużycia paliwa Opel Insignia I

Podsumowanie 770 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,2
31,60 zł
3
10,9
28,16 zł
4
14,3
36,94 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki z LPG Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Opel Insignia I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (770)

9,1
Opel Insignia I
Hatchback Facelifting 1.6 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
10,6
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Posiadam swojego Opelka od prawie 2lat,samochód w wersji cosmo,piekny,dynamiczny,super się prowadzi.Spalanie jak na taką masę i moc uwazam za dobre.Jesli ktos liczył na spalanie 7-8 litrów to niech sobie kupi samochód z silnikiem o mocy okolo 100km.Samochód ma oryginalny przebieg prawie 100tys.km serwisowany do konca.
Dodane 7 lat temu
8,9
Opel Insignia I
Hatchback 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
6,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
.
Dodane 7 lat temu
10,9
Opel Insignia I
Sedan 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Kupiłem Insignię w 2009 roku. Wybrałem napęd 4X4 i w związku z masą samochodu dałem mu manualną skrzynię biegów. Czytając wpisy na tym forum okazuje się, że wybór był słuszny ze względu na spalanie paliwa. Mam go już 9 lat i na razie nie myślę się z nim rozstawać. :) Wspomniane minimalne spalanie udało się osiągnąć na trasie 170 km pewnej soboty, kiedy ruch na drodze był praktycznie zerowy.
Dodane 7 lat temu
13,0
Opel Insignia I
Hatchback OPC Facelifting 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Cześć Wszystkie wyniki uzyskane ze stacji paliw: nalanie do pełna, jazda, nalanie do pełna, obliczenie spalania. Średnie maksymalne spalanie (miasto 100%): korki, klimatyzacja, normalne ruszanie spod świateł, jazda w trybie NORMALNYM Średnie minimalne spalanie (miasto 50% trasa 50%): klimatyzacja, normalne ruszanie i uzyskiwanie zadanej prędkości, jazda w trybie NORMALNYM, od czasu do czasu szybszy odcinek do 160km/h Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na długiej trasie (trasa 100%): klimatyzacja, normalne ruszanie i uzyskiwanie zadanej prędkości, jazda w trybie NORMALNYM. Jazda głównie z prędkością 110km/h (około 75%), szybsze odcinki z prędkością 160km/h (10%), wolniejsze odcinki 70km/h (10%), poruszanie się po mieście 30km/h (5%) Auto z przebiegiem 47kkm, skrzynia automatyczna, opony 255/35/20 Michelin Pilot. Paliwo na jakim porusza się auto to Verva 98, Olej używany w aucie to Motul 300V 0w40 + 0,5l Millitec-1 wymieniany co 10kkm. Pierwsze OPC jakie udało się kupić i pierwszy automat. Wygląd, dźwięk (wydech standardowy, odczucia w kabinie) wrażenia z jazdy naprawdę ekstra. Po przesiadce z diesla 150KM .... inny świat. Największy minus to mały zbiornik paliwa, Niestety, ale 70 litrów to trochę mało; 500km na zbiorniku trochę denerwuje. Skrzynia automatyczna mogłaby trochę płynniej pracować. Z usterek póki co to rozładowana bateria w kluczyku. Fotele Recaro bardzo wygodne i tak naprawdę jedyne które pasują do wnętrza wg mnie. Patrząc na koszty eksploatacji w ciągu miesiąca to robiąc 1500km w miesiącu oraz doliczając obsługę, tj. olej i filtry wychodzi jakieś 1200zł. (bez robocizny za wymianę oleju i zakup opon) Z kosztowniejszych rzeczy które czekają w niedalekiej przyszłości to wymiana dynamiczna oleju w skrzyni na 60kkm (olej + robocizna) ok.1800zł, wymiana oleju w haldexie na 60kkm (olej + filtr + uszczelka + robocizna) 700zł. Jeśli ktoś się waha między dieslem 195KM, a benzyną 260KM lub 325KM to zdecydowanie polecam benzynę, ponieważ: 1. Silnik V6 (inna elastyczność względem R) 2. Napęd 4x4 3. Bardzo udana i wytrzymała konstrukcja, rozwinięcie silnika 2.8 z Vectry C 4. Możliwość założenia LPG Można by wiele napisać o tym aucie, ale polecam się nim po prostu.... przejechać i sprawdzić czy auto pasuje do naszych potrzeb i jest tym czego poszukiwaliśmy :)
Dodane 7 lat temu
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,9
l/100km
10,4
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
9,3
Opel Insignia I
Sedan 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Opony 245/55/18
Dodane 7 lat temu
7,4
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
8,6
Opel Insignia I
Hatchback 1.8 Twinport ECOTEC 140KM 103kW
Może nie najmocniejszy silnik, ale do poruszania się na co dzień jest jak najbardziej okej
Dodane 7 lat temu
6,9
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Spróbowałem zejść jak najniżej na trasie. Prędkość 90-110, tempomat, żadnych szaleństw, delikatnie i udalo się osiągnąć 5,4 po przejechaniu 200km trasami lokalnymi, miasteczka wioski. Jak tę samą trasę zrobiłem ale już przy dynamicznej jeździe to wynik był 6,7. Uważam, że całkiem nieźle jak na samochód z tą masą i silnikiem 160KM.
Dodane 7 lat temu
Opel Insignia I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów