Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 508 II

Podsumowanie 57 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Peugeot 508 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Benzynowe Peugeot 508 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,0
22,44 zł
1
Silniki Diesla Peugeot 508 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
33,16 zł
8
6,8
42,65 zł
6
6,8
42,91 zł
12
Silniki Hybrydowe Plug-in Peugeot 508 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (57)

4,6
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Mój kolejny 508 (poprzednia wersja była z lipnym 1.6THP), tym razem 1.5 HDi Allure Pack z dodatkami, kolor czarny. MINUSY - ciasno, jednak wybór świadomy. Brak czujnika płynu spryskiwaczy!. Bardzo krótkie siedziska. Konsola z badziewnym plastikiem piano black. Zegary z narzuconym układem elementów (nie mogę mieć np. klasycznych zegarów i raportu spalania/zasięgu). Mały bak. Brak 2.0 HDI. Kamera cofania przeciętnej jakości. Autor rolety bagażnika do wyjeb...ania z roboty. Przy włączonej funkcji otwierania tylnej klapy nogą podczas mycia na myjni bezdotykowej klapa się otwiera !!?? PLUSY - Wygląd jak dla mnie rewelacja. Szyby bez ramek. Super wnętrze. Świetna skrzynia biegów. Ultra poręczna kierownica. Bardzo sprawna klimatyzacja i ogrzewanie. Środkowa konsola i podłokietnik super. Spalanie z ostatnich 9999 kilometrów to niezmienne 4.8 l/100. Silnik o dziwo do normalnego przemieszczania się jest ok zarówno u nas w kraju jak i na trasach do Chorwacji i Włoch. Mam rodzinę 2+2, przejechane od kwietnia 22` 38tyś i śmiało powiem, że jest super, ilość miejsca porównać mogę do wcześniejszego proceeda GT, poprzedni 508 miał trochę więcej miejsca we wnętrzu. Jednak do posiadanych C5, czy Optimy nie ma co porównywać, zarówno bagażnik jak i wnętrze w nowym 508 SW jest ciasne. Wersja liftback odpadła natychmiast po otwarciu drzwi (jestem średniego wzrostu i pomimo to wsiadanie to porażka). Patrząc z boku jest całkiem spory ale to zmyłka ;-). PODSUMOWANIE - podoba ci się - kupuj. Jest ekonomiczny, atrakcyjny, dobrze wyciszony (pomimo szyb bez ramek). Ale cenę ma z czapki. Niestety mam uraz do wcześniejszego benzyniaka 1.6 THP i żadna siła mnie nie przekona żeby zaryzykować ponownie. Ten mały dieselek nie jest demonem przyspieszenia i prędkości max ale 200 km/h jedzie.
7,9
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
5,7
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 160KM 118kW
6,9
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
5,5
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Na trasie z lekka noga mozna zejsc do 4,5. Ale frajda z jazdy jest niestety przy spalaniu okolo 7.
7,9
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Nie wiem, skąd producent bierze swoje dane
5,2
Peugeot 508 II
Sedan 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
7,9
Peugeot 508 II
Sedan PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
Samochód świetnie się sprawdza przy jeździe miejskiej, o ile jest systematycznie ładowany. W trybie Electric vmax wynosi 130km/h, a max zasięg to ok. 40km w optymalnych warunkach, więc teoretycznie nie ma potrzeby uruchamiać silnika spalinowego. Inaczej to wygląda na trasie, gdzie dodatkowe 200kg baterii sprawia, że spalanie oscyluje w okolicach 8-9l/100km (no chyba, że włączymy tryb doładowywania baterii z silnika spalinowego- wtedy spalanie szybuje na poziom 12-13l/100km)
6,7
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
6,7
Peugeot 508 II
SW 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Peugeot 508 II