Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Captur I

Podsumowanie 126 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
42,24 zł
69
7,3
48,42 zł
10
7,2
47,91 zł
17
6,8
45,48 zł
7
6,2
41,07 zł
3
7,1
47,28 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
14,55 zł
1
Silniki Diesla Renault Captur I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
35,50 zł
4
4,6
30,97 zł
8
5,2
34,49 zł
2
4,7
31,48 zł
3

Zużycie paliwa Renault Captur I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (126)

6,7
Renault Captur I
Crossover 1.5 dCi 90KM 66kW
6,2
Renault Captur I
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
5,5
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW
8,0
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
Od czerwca do grudnia po wawie codziennie 50km dojazd do pracy. rano z 12km w korkach wieczorem z 8km w korku . nie wiem ślad te raport ofermowayy styl jazdy na. Eco. i 8l bak za bakiem identyczny wynik. wyłączone Eco 1 L więcej. w trasie do.130. 6.5l do Chorwacji z climą. skrzynia super na mieście, ale.te wyniki co opisują to jakieś fantazje automat delikatna jazda . i dowsazing..
6,6
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
Max średnie to zużycie z przewagą dystansów 2-5km sezonie jesienno zimowym. Średnio przy ekonomicznej eksploatacji 7,2L/100km. Najniższe to drogi podmiejskie z prędkością 80-90km/h. Minimalne i najniższe średnie to jazda z zasadami ecodrivingu.
6,2
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.3 TCe 150KM 110kW
8,3
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Pali jak smok nie da się przejechać trasy z gdyni do Warszawy bezpiecznie na jednym zbiorniku
8,3
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
7,1
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW
6,9
Renault Captur I
Crossover Facelifting 1.2 Energy TCe 120KM 88kW
Auto ma już 3 lata i przebieg 45k. Tzw. spalanie spadło do przyzwoitego poziomu po tzw. chiptuningu. Po tym zabiegu, który podniósł moc auta do 146km i spowodował wzrost momentu obrotowego do blisko 250Nm, dynamika auta uległa widocznej poprawie. Podane parametry odnoszą się do silnika po tuningu. Zatem, po tuningu zrobiłem już kilka tysięcy km, zatem wystarczająco do dokonania porównań. Przez cały okres zimowy przy jeździe miasto/ trasa (ok. 200km w weekendy) spalanie nie przekroczyło 6,7l/100km. Obecnie na trasie autostrada (120-130km/h)/drogi jednopasmowe (90km/h) osiągam spalanie na poziomie 5,9l/100km w tym b.dużo jazdy na tempomacie. Niestety przy szybszej jeździe autostradowej 140km/h i więcej spalanie dramatycznie rośnie. Trasa nad morze i z powrotem z kufrem na dachu (1200km) i prędkością ok 140km/k daje średni wynik ok 9l/100km. No cóż, to miejski crossover. Gdy zaakceptuje się cel dla jakiego teoretycznie go stworzono, to auto bardzo przyzwoite. Jazda nim nie męczy nawet na dłuższej trasie. Niestety brak poduszek tylnych pasażerów, kurtyn powietrznych, hamulce bębnowe z tyłu, mało czytelny wyświetlacz przy nasłonecznieniu to minusy. Średnie maksymalne zużycie paliwa przy dynamicznej jeździe wpisałem przypuszczalnie, bo tak nie jeżdżę zatem brak mi wiarygodnych danych.
Renault Captur I