Szukaj

Zużycie paliwa Renault Captur – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Renault Captur

8,0
Crossover Facelifting 1.3 TCe 150KM 110kW
Renault Captur I
Jestem zdziwiony tak dużym spalaniem. Szczególnie w mieście i w trakcie przyspieszania i ruszania. Każde muśnięcie pedału gazu od razu pokazuje kilkanaście litrów chwilowego zużycia. Od nowości 6 tankowań co 2 tygodnie. Jazda w trasie (drogi krajowe) 6,2-6,5 l/100km przy delikatnej jeździe. Po mieście 9,5-10 z klimą, włączonym eco i wyłączonym start/stop. Żeby osiągnąć te wpisane 5,5 l/100km trzeba jechać bardzo płynnie nie więcej niż 90km/h ze stałą prędkością, co nie zawsze jest możliwe, stąd zazwyczaj zwiększa się do min. 6,2 l/100km Mam nadzieje, że wiosną spalanie nieco zmaleje :-( To przecież mały i lekki samochodzik.
5,3
Crossover ENERGY dCi 90KM 66kW
Renault Captur I
autostrada 140 km/h na tempomacie - 6.5 l. trasa do 100 km/h - 4 l. jazda "w koło domu" - 6.5 l. ASO omijam z daleka, części eksploatacyjne (oryginalne Renault - w śmiesznych cenach, klocki 80-100 zł, rozrząd kpl. 350-400 zł, filtr oleju 20 zł, filtr pow. 35 zł, kabinowy 45 zł.) Po Clio II x 2, Megane II, Twingo II, Megane III, Clio III, Grand Scenic IV - to kolejne moje Renault i kolejny raz jestem usatysfakcjonowany. Jeżdżę tylko dieslami (robię ok 20 tyś rocznie) i nie wiem co to DPF, turbina, wtryski, dwumasa itp. Warunek - AUTO Z POTWIERDZONYM PRZEBIEGIEM :)
6,6
Crossover ENERGY TCe 118KM 87kW
Renault Captur I
Rok produkcji 2018 wersja zen używane na dojazdy do pracy Gliwice-Katowice trasa dtś i wieczne korki spalanie w normie dla tej mocy i dynamiki obecnie średnia z 4tyś km wskazuje 7,5. Po skasowaniu komputera w gdańsku i po przyjechaniu na śląsk bez szaleństw max 110km/h spalanie 5,6 klima włączona paliwo pb95 wszystko bez włączonego eco. Na prędkości autostradowe zadowalające przyśpieszenie spalanie niestety podchodzące pod 8,5l trasa Katowice Wrocław Katowice po skasowaniu komputera na dystansie ponad 300km.
5,0
Crossover ENERGY dCi 90KM 66kW
Renault Captur I
Autem przejechałem już ponad 8 tys. km. Na początku korzystałem z trybu EKO, jednakże w tym trybie samochód zupełnie nie ma mocy a zatem aby poruszać się sprawnie trzeba było mocniej naciskać na pedał gazu... a i tak dynamika była mizerna. Większość jazd odbywa się w Krakowie czyli więcej się stoi niż jedzie. Na autostradzie w miarę oszczędnie jedzie się do 120 km/h. Powyżej tej prędkości zużycie sięga 7-8 l/100 km. Na trybie normalnym zużycie ON jest porównywalne jak na EKO ale dynamika o wiele lepsza a co za tym idzie nie trzeba mocno "deptać" pedału gazu aby bez problemów poruszać w gęstym ruchu miejskim.
5,2
Liczba komentarzy: 1
Crossover Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur I
Nie jestem świeżo upieczonym kierowcą i od dnia zakupu tego auta, a kupiłam używany żeby nie stracić za dużo na wyjechaniu z salonu, myślałam jak jeździć ECO Capturkiem 0.9 TCe. Dziś jestem bardzo zadowolona z zakupu. Nie spodziewałem się takich możliwości w oszczędności na stacji paliwa. Mieszkam na obrzeżach miasta i pokonuję codziennie około 50km do pracy i z powrotem, więc zdecydowałam się na montaż instalacji LPG, teraz bez problemu mieszczę się w 5.5-5.9l/100km LPG Jeżdżę zawsze używając trybu ECO i Start-Stop, brawo Renault ! Niedługo po zakupie wymieniłam olej na nowość ELF 900 FTX 0W20 wystarcza na 40tyś km i opony Michelin Cross Climate bo po co zmieniać na zimówki, mogę jeździć cały rok oszczędniej, odpadają mi kłopoty i koszty z wymianą. Mój rekord to 4.2 l/100km LPG w trasie autostradą z Poznania do Łodzi, pokonaną w nocy, jadąc 90 km/h, równo z TIRami, wykorzystując umiejętności ECO jazdy za nimi.
7,8
Crossover ENERGY TCe 118KM 87kW
Renault Captur I
Auto nowe, po dotarciu (obecnie ok. 2000 km). Użytkowane nieustannie w trybie Eco, staram się jeździć tak ekonomicznie jak to tylko możliwe. Trzymając się niskich obrotów, bez gwałtownych przyspieszeń, hamowanie silnikiem itd. w trasie długości 150 km, ze średnią prędkością 100 km/h udało się zejść do 6,5 l/100km.. Po mieście w korkach, z włączoną klimatyzacją należy się przygotować raczej na wynik w okolicach 10 l/100km. Szczerze mówiąc jestem zawiedziony, auto miało być ekonomiczne, a pali tyle co mój stary 16-letni gruchot.
9,0
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur I
Miasto, Kraków, dużo w korkach, pali niczym smok! Zgłoszenie na gwarancji w Renault poskutkowało oficjalnym pismem od producenta wyjaśniającym, że rzeczywiste wyniki spalania mają prawo się różnić od laboratoryjnych. Ale aż o ponad 4 litry?
5,9
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur I
Wyjazd 06.10.2019 roku z Ostródy. Powrót 20.10.2019 roku. Przejechane 6.035 km. Trasa Polska, Czechy, Austria, Słowenia, Chorwacja, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Albania. Jazda na tempomacie, czasami w ECO, przy prędkości 106 km/h.
5,9
Crossover Facelifting 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur I
W sumie spodziewałem się mniejszego spalania w jeździe typowo miejskiej, bo ciężko zejść poniżej 6,5l/100km. Ale na trasie jest już lepiej, oczywiście przy prędkości do 100km/h. Spokojnie wtedy można zejść poniżej 5l/100km. Ostatnio zrobiłem prawie 3000km do Chorwacji i średnie wyszło 5,7l/100km - większość trasy na autostradach 120km/h na tempomacie. Aktualny przebieg 20080km
9,0
Crossover Energy TCe 90KM 66kW
Renault Captur I
Skoro samochód jest taki, to myślę, że jedynym problemem mogą być koszty ewentualnych grubych napraw. Np. części, które zużywają się w trakcie traktowania samochodu po terenowemu. Auto jest bajecznie tanie jeśli chodzi o benzynę. Ubezpieczenie...też niedrogie. Zdążyłem się zorientować też, że opony zimowe też są z różnego przedziału cenowego.
Renault Captur