Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane III

Podsumowanie 11 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Renault Megane III 2.0 16v 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
55,03 zł
1
9,6
63,74 zł
7
8,5
56,36 zł
1
9,2
61,00 zł
1
Pokaż więcej silników
Silnik Benzynowy Renault Megane III 2.0 16v 140KM 103kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,3
31,50 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (11)

10,0
Renault Megane III
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
11,3
Renault Megane III
Coupe 2.0 16v 140KM 103kW
Auto oszczędne, ale tylko kiedy tego chcemy
8,5
Renault Megane III
Grandtour Facelifting 2.0 16v 140KM 103kW
8,3
Renault Megane III
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
12,7
Renault Megane III
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
Samochód przy zimnym silniku jak i na autostradzie spala bardzo dużo.
11,3
Renault Megane III
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
Samochód spali w trasie przy bardzo oszczędnej jeździe przy prędkość max 70 km/h - 7 l jednak przy krótkich trasach do 10 km średnie spalanie wyniesie ok 10 l. Na autostradzie przy prędkości ok 150 km/h - 13 l.

Usterki Renault Megane III

Liczba wpisów: 25

Renault Megane III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,3
Renault Megane III
Coupe 2.0 16v 140KM 103kW
9,1
Renault Megane III
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
Jak naradzie klocki, olej, żarówki, czyli normalne zużycie auta. Ceny części śmieszne w przeciwieństwie do toyoty.
8,6
Renault Megane III
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
Każdy gadał że będzię palił 10-11 litrów, stek bzdur. Chyba że go cały czas bedziesz dusił bez wystchnienia, skrzynia tak dobiera przełożenie że przy jednostajnej prędkości wstawia najniższe możliwe obroty silnika.
7,3
Renault Megane III
Grandtour 2.0 16v 140KM 103kW
Jak na dwulitrową 140KM jednostkę z automatyczną skrzynią biegów to spalanie jest naprawdę niewielkie, generalnie wszystko zależy od kierowcy, ale myślę że niskie spalanie tego auta, zresztą całkiem sporych gabarytów, jest wynikiem zastosowania bezstopniowej skrzyni biegów CVT, która utrzymuje obroty na niskim poziome w optymalnym przedziale. Polecam wszystkim, jak ktoś nie robi więcej niż 15 tys. km rocznie to nawet nie warto zakładać instalacji gazowej.
Renault Megane III