AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Saab
9-3
II
SportSedan
SportSedan
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-3 II SportSedan
Podsumowanie 292 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
pb
Silniki Benzynowe
Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.8 122KM 90kW
8,9
51,36 zł
11
1.8t 150KM 110kW
9,2
53,17 zł
35
2.0t 150KM 110kW
9,7
55,80 zł
17
1.8t BioPower 175KM 129kW
8,7
50,11 zł
1
2.0t 175KM 129kW
9,4
54,12 zł
32
2.0t BioPower 175KM 129kW
6,8
39,16 zł
1
2.0 Turbo 210KM 154kW
10,3
59,51 zł
27
2.8 i V6 24V 255KM 188kW
12,3
70,95 zł
5
2.8 i V6 24V 280KM 206kW
13,3
76,60 zł
1
2.0t 163KM 120kW
-
-
0
2.0 T BioPower 200KM 147kW
-
-
0
2.0t BioPower 200KM 147kW
-
-
0
2.0 Turbo BioPower 210KM 154kW
-
-
0
2.0 Turbo 220KM 162kW
-
-
0
Pokaż więcej silników
lpg
Silniki Benzynowe
Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.8 122KM 90kW
9,3
24,03 zł
3
1.8t 150KM 110kW
10,3
26,44 zł
10
1.8t BioPower 175KM 129kW
11,7
30,00 zł
2
2.0 Turbo 210KM 154kW
11,7
30,05 zł
7
2.8 i V6 24V 280KM 206kW
14,0
36,05 zł
1
on
Silniki Diesla
Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
1.9 TTiD PF 160KM 118kW
7,7
46,57 zł
1
1.9 TiD 120KM 88kW
6,5
39,24 zł
28
1.9 TTiD PF 130KM 96kW
5,6
33,56 zł
2
1.9 TiDS 150KM 110kW
6,7
40,63 zł
48
1.9 TTiD PF 180KM 132kW
6,6
40,08 zł
22
2.2 TiD 125KM 92kW
6,8
41,19 zł
38
Pokaż więcej silników
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Lista raportów
zużycia paliwa
(292)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
8,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
większość cen odpowiada cenom cześć vectry. stopię skomplikowany wymian jak inne auta- nawet Henio za rogu sobie poradzi. akurat ten model nie posiada skomplikowanego układu wtryskowego,sprzęgłowego, turbin czy filtrów dpf. co wiąże sie ze spokojną ekspluatacja
Dodane
8 lat temu
Pb
8,7
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
LPG
10,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Przy dynamicznej jeździe w trasie 10l, w mieście trzeba liczyć się ze spalaniem około 14l. Jak na tę moc spalanie przyzwoite, ale żałuje że nie kupiłem 2.8 V6, bo było by podobnie.
Dodane
9 lat temu
On
6,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
LPG
14,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 280KM 206kW
Automat, 4x4, v6 turbo, fabryczne 280km i spalanie naprawdę przyzwoite. Frajda z jazdy kosmiczna :) spalanie tylko miasto ok 17l, trasa może i do 11 by się zeszło ale jeżdżąc 120km/h jest ok 12. Jestem pozytywnie zaskoczony. Instalacja gazowa AG Zenit.
Dodane
9 lat temu
Pb
11,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
Dziennik kosztów dla
Saab 9-3 II SportSedan
Średni koszt
przejechania 100 km
30,33 zł
on
6,7
l/100km
pb
10,1
l/100km
lpg
11,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
On
5,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Całokształt wypada naprawdę świetnie po ponad dwóch latach użytkowania To głównie zasługa silnika, chyba pierwszego na świecie z dwiema turbinami. Nie ma turbodziury, silnik ciągnie od samego dołu. W porównaniu do samochodu z pojedynczym turbo to po prostu auto z innej planety. Silnik niesamowicie lekko i szybko wchodzi na obroty, auto mija slalomem inne samochody jak baletnica, która z lekkością i łatwością kręci swoje piruety. 2 lata szukałem jak najlepszej sztuki, testowałem 11 egzemplarzy, dużo wcześniej miałem też Saaba 9-3, ale z innym silnikiem. Dziwi mnie trochę lista usterek wypisywanych przez innych użytkowników. Usterki są, owszem, ale najczęściej w egzemplarzach podejrzanych (czytaj: sprowadzonych). Wynikają też w Saabie wskutek niewłaściwego paliwa i zarzynania auta (co jest prawdopodobne jak zobaczyłem wartości spalania u innych użytkowników i stwierdzenia, "przy jeździe ponad 200" lub na 3 biegu mieli kołami"). Mój jest salonowy, kupiony od I właść., dość znanej, starszej osoby. Turbiny miał regenerowane i sprzęgło wymienione po 4 latach użytkowania. Tarcze i klocki też wymieniłem, ale to są wszystko elementy, które szybko się zużywają. Poza tym nic, DPFa mam przy 118 tys. cały czas oryginalnego, ani razu nawet się nie zapchał, a moc mam podniesioną do 215 KM ! EGR , intercooler w najlepszym porządku. Dużo daje dbałość o samochód. Samochód trzymam w garażu, silnik wyłączam tylko w pełni rozgrzany, a paliwo to u mnie wyłącznie Shell V-power diesel. Przez 2 lata zrobiłem 31 tys., a spalanie naprawdę niskie. Jazda po mieście to u mnie średnio 6,3 litra, jazdy,gdzie od czasu do czasu przyciśnie się na maxa. Po mieście ekonomicznie można zejść na 5,8, raz zdarzyło mi się w niedzielne przedpołudnie zrobić w GOP 112 km. i uzyskać 5,2. Spalanie poza miastem 4,3-4,7, kilka razy na dystansie ponad 100 km uzyskałem 3,8. Wielu użytkowników skarży się na twarde zawieszenie. Prawdopodobnie nikt nie wie, że rodzajów twardości zawieszenia jest w tym Saabie 7 rodzajów (4 sportowe i 3 zwykłe). Poznać je można tylko po kodach nadwozia ( nie mylić z VIN). U mnie jest wariant najbardziej komfortowy z rodzaju sportowego. Przy felgach 18 obowiązuje ciśnienie 2,4, ale ja spuszczam na 2,2 i nie mam żadnego tłuczenia. Skóra w tym aucie może się marszczyć, przecierać itp., ale pod warunkiem, że się o nią nie dba. Jak ktoś, tak jak ja, płaci renomowanej firmie 360 zł. co pół roku za jej czyszczenie, pastowanie i odżywianie, to wygląda tak jak powinna.
Dodane
9 lat temu
On
6,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Narazie musiałem troche na eksploatacyjne rzeczy inne ****rele do wymiany więc nie jest Pięknie ale robiłem to jako pierwszy, ponieważ autko miało oryginalne wszystko. Więc tu się nie mogę narazie jakoś wylewniej wypowiedzieć. Jak do tej pory nic się nie dzieje i oby tak pozostało!
Dodane
9 lat temu
Pb
8,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
,
Dodane
9 lat temu
LPG
10,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
Autko przy dosc dynamicznej jezdzie po autostradzie pali ok 11l, w miescie skacze do 12, jednak gdy mamy lekka noge i hamujemy biegami to potrafi spalic mniej niz 9 ;)
Dodane
9 lat temu
Poprzednia
1
...
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
...
30
Następna
Saab 9-3 II SportSedan
4,2 (200 ocen)
Wybierz silnik
1.8 122 KM
1.8t 150 KM
1.8t BioPower 175 KM
1.9 TiD 120 KM
1.9 TiDS 150 KM
1.9 TTiD PF 130 KM
1.9 TTiD PF 160 KM
1.9 TTiD PF 180 KM
2.0 T BioPower 200 KM
2.0 Turbo 210 KM
2.0 Turbo 220 KM
2.0 Turbo BioPower 210 KM
2.0t 150 KM
2.0t 163 KM
2.0t 175 KM
2.0t BioPower 175 KM
2.0t BioPower 200 KM
2.2 TiD 125 KM
2.8 i V6 24V 255 KM
2.8 i V6 24V 280 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9-3 w pigułce
Saab 9-3
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9-3
Dane techniczne
Saab 9-3 II SportSedan
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-3 II SportSedan
Opinie
Saab 9-3 II SportSedan
Usterki
Saab 9-3 II SportSedan
Publikacje
Saab 9-3
Newsy
Saab 9-3
Galerie
Saab 9-3
Nasze pomiary
Saab 9-3
Filmy
Saab 9-3
Ogłoszenia
Saab 9-3
Ceny aut używanych
Saab 9-3
Dziennik kosztów
Saab 9-3 II SportSedan
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9-3 II SportSedan
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9-3 II SportSedan
Dane techniczne
200 opinii
użytkowników
10 ogłoszeń
używanych
26 zgłoszonych
usterek
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy