Szukaj

Raporty zużycia paliwa Saab 9-3 II SportSedan

Podsumowanie 285 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
58,90 zł
11
9,2
60,97 zł
32
9,7
63,98 zł
17
8,7
57,46 zł
1
9,4
62,06 zł
32
6,8
44,91 zł
1
10,3
68,28 zł
26
12,3
81,36 zł
5
13,3
87,84 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
26,17 zł
3
10,3
28,79 zł
10
11,7
32,66 zł
2
11,7
32,72 zł
7
14,0
39,25 zł
1
Silniki Diesla Saab 9-3 II SportSedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
51,27 zł
1
6,5
43,21 zł
28
5,4
35,95 zł
1
6,7
44,74 zł
48
6,6
43,68 zł
20
6,8
45,35 zł
38
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (285)

6,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
spalanie w długiej trasie 4,8 (zasięg 1200km), po mieście średnio 7,5 ostrzejsza jazda 8 - 9 do 10l/100km przy autostradowej przeletowej średniej 200, zrobiony był tuning do 220KM / 450Nm (nie wiem czy to na plus czy na minus, ale zamyka szafe)
6,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
Spalanie na autostradzie, tempomat ustawiony na licznikowe 140. Brak wiatru, trasa non-stop 620km. Średnie spalanie 5.8l/100. Z lekkim wiatrem od tyłu 5.6. Tempomat na 150 daje wynik 6.0. Jak się jedzie pod mocny wiatr, to już przy tej prędkości wychodzi 6.5-6.6. Ekspresówka, 110km/h spalanie 5l/100. Spalanie po samym mieście już gorzej, 6.5-8l/100, zależy od korków i temperatury.
6,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TiD 120KM 88kW
przejezdzam rocznie od 12000-15000 km miesiecznie koszt utrzymania okolo 250 zl
8,4
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
większość cen odpowiada cenom cześć vectry. stopię skomplikowany wymian jak inne auta- nawet Henio za rogu sobie poradzi. akurat ten model nie posiada skomplikowanego układu wtryskowego,sprzęgłowego, turbin czy filtrów dpf. co wiąże sie ze spokojną ekspluatacja
8,7
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
10,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
Przy dynamicznej jeździe w trasie 10l, w mieście trzeba liczyć się ze spalaniem około 14l. Jak na tę moc spalanie przyzwoite, ale żałuje że nie kupiłem 2.8 V6, bo było by podobnie.
6,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.2 TiD 125KM 92kW
14,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.8 i V6 24V 280KM 206kW
Automat, 4x4, v6 turbo, fabryczne 280km i spalanie naprawdę przyzwoite. Frajda z jazdy kosmiczna :) spalanie tylko miasto ok 17l, trasa może i do 11 by się zeszło ale jeżdżąc 120km/h jest ok 12. Jestem pozytywnie zaskoczony. Instalacja gazowa AG Zenit.
11,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
5,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Całokształt wypada naprawdę świetnie po ponad dwóch latach użytkowania To głównie zasługa silnika, chyba pierwszego na świecie z dwiema turbinami. Nie ma turbodziury, silnik ciągnie od samego dołu. W porównaniu do samochodu z pojedynczym turbo to po prostu auto z innej planety. Silnik niesamowicie lekko i szybko wchodzi na obroty, auto mija slalomem inne samochody jak baletnica, która z lekkością i łatwością kręci swoje piruety. 2 lata szukałem jak najlepszej sztuki, testowałem 11 egzemplarzy, dużo wcześniej miałem też Saaba 9-3, ale z innym silnikiem. Dziwi mnie trochę lista usterek wypisywanych przez innych użytkowników. Usterki są, owszem, ale najczęściej w egzemplarzach podejrzanych (czytaj: sprowadzonych). Wynikają też w Saabie wskutek niewłaściwego paliwa i zarzynania auta (co jest prawdopodobne jak zobaczyłem wartości spalania u innych użytkowników i stwierdzenia, "przy jeździe ponad 200" lub na 3 biegu mieli kołami"). Mój jest salonowy, kupiony od I właść., dość znanej, starszej osoby. Turbiny miał regenerowane i sprzęgło wymienione po 4 latach użytkowania. Tarcze i klocki też wymieniłem, ale to są wszystko elementy, które szybko się zużywają. Poza tym nic, DPFa mam przy 118 tys. cały czas oryginalnego, ani razu nawet się nie zapchał, a moc mam podniesioną do 215 KM ! EGR , intercooler w najlepszym porządku. Dużo daje dbałość o samochód. Samochód trzymam w garażu, silnik wyłączam tylko w pełni rozgrzany, a paliwo to u mnie wyłącznie Shell V-power diesel. Przez 2 lata zrobiłem 31 tys., a spalanie naprawdę niskie. Jazda po mieście to u mnie średnio 6,3 litra, jazdy,gdzie od czasu do czasu przyciśnie się na maxa. Po mieście ekonomicznie można zejść na 5,8, raz zdarzyło mi się w niedzielne przedpołudnie zrobić w GOP 112 km. i uzyskać 5,2. Spalanie poza miastem 4,3-4,7, kilka razy na dystansie ponad 100 km uzyskałem 3,8. Wielu użytkowników skarży się na twarde zawieszenie. Prawdopodobnie nikt nie wie, że rodzajów twardości zawieszenia jest w tym Saabie 7 rodzajów (4 sportowe i 3 zwykłe). Poznać je można tylko po kodach nadwozia ( nie mylić z VIN). U mnie jest wariant najbardziej komfortowy z rodzaju sportowego. Przy felgach 18 obowiązuje ciśnienie 2,4, ale ja spuszczam na 2,2 i nie mam żadnego tłuczenia. Skóra w tym aucie może się marszczyć, przecierać itp., ale pod warunkiem, że się o nią nie dba. Jak ktoś, tak jak ja, płaci renomowanej firmie 360 zł. co pół roku za jej czyszczenie, pastowanie i odżywianie, to wygląda tak jak powinna.
Saab 9-3 II SportSedan