AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Saab
9-3
II
1.9 TTiD PF 180 KM 132 kW
1.9 TTiD PF 180 KM 132 kW
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-3 II
Podsumowanie 32 raportów
Filtruj
Zobacz
rankingi spalania
Lata produkcji
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
Rodzaj paliwa
Każdy
benzyna
olej napędowy
LPG
Filtruj
wyniki
on
Silnik Diesel Saab 9-3 II
1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9-3X
5,8
35,10 zł
2
SportKombi
6,9
41,61 zł
8
SportSedan
6,6
40,11 zł
22
Cabrio
-
-
0
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Lista raportów
zużycia paliwa
(32)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
On
5,3
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
On
6,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
spalanie w długiej trasie 4,8 (zasięg 1200km), po mieście średnio 7,5 ostrzejsza jazda 8 - 9 do 10l/100km przy autostradowej przeletowej średniej 200, zrobiony był tuning do 220KM / 450Nm (nie wiem czy to na plus czy na minus, ale zamyka szafe)
Dodane
8 lat temu
On
6,6
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
spalanie w długiej trasie 4,8 (zasięg 1200km), po mieście średnio 7,5 ostrzejsza jazda 8 - 9 do 10l/100km przy autostradowej przeletowej średniej 200, zrobiony był tuning do 220KM / 450Nm (nie wiem czy to na plus czy na minus, ale zamyka szafe)
Dodane
8 lat temu
On
7,0
Saab 9-3 II
SportKombi 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Za krótko jeźdzę żeby dobrze ocenić. Spalanie ma całkiem dobre jak na taką moc i masę samochodu a co do innych kosztów to wypowiem się jak je poniosę :)
Dodane
9 lat temu
On
5,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Całokształt wypada naprawdę świetnie po ponad dwóch latach użytkowania To głównie zasługa silnika, chyba pierwszego na świecie z dwiema turbinami. Nie ma turbodziury, silnik ciągnie od samego dołu. W porównaniu do samochodu z pojedynczym turbo to po prostu auto z innej planety. Silnik niesamowicie lekko i szybko wchodzi na obroty, auto mija slalomem inne samochody jak baletnica, która z lekkością i łatwością kręci swoje piruety. 2 lata szukałem jak najlepszej sztuki, testowałem 11 egzemplarzy, dużo wcześniej miałem też Saaba 9-3, ale z innym silnikiem. Dziwi mnie trochę lista usterek wypisywanych przez innych użytkowników. Usterki są, owszem, ale najczęściej w egzemplarzach podejrzanych (czytaj: sprowadzonych). Wynikają też w Saabie wskutek niewłaściwego paliwa i zarzynania auta (co jest prawdopodobne jak zobaczyłem wartości spalania u innych użytkowników i stwierdzenia, "przy jeździe ponad 200" lub na 3 biegu mieli kołami"). Mój jest salonowy, kupiony od I właść., dość znanej, starszej osoby. Turbiny miał regenerowane i sprzęgło wymienione po 4 latach użytkowania. Tarcze i klocki też wymieniłem, ale to są wszystko elementy, które szybko się zużywają. Poza tym nic, DPFa mam przy 118 tys. cały czas oryginalnego, ani razu nawet się nie zapchał, a moc mam podniesioną do 215 KM ! EGR , intercooler w najlepszym porządku. Dużo daje dbałość o samochód. Samochód trzymam w garażu, silnik wyłączam tylko w pełni rozgrzany, a paliwo to u mnie wyłącznie Shell V-power diesel. Przez 2 lata zrobiłem 31 tys., a spalanie naprawdę niskie. Jazda po mieście to u mnie średnio 6,3 litra, jazdy,gdzie od czasu do czasu przyciśnie się na maxa. Po mieście ekonomicznie można zejść na 5,8, raz zdarzyło mi się w niedzielne przedpołudnie zrobić w GOP 112 km. i uzyskać 5,2. Spalanie poza miastem 4,3-4,7, kilka razy na dystansie ponad 100 km uzyskałem 3,8. Wielu użytkowników skarży się na twarde zawieszenie. Prawdopodobnie nikt nie wie, że rodzajów twardości zawieszenia jest w tym Saabie 7 rodzajów (4 sportowe i 3 zwykłe). Poznać je można tylko po kodach nadwozia ( nie mylić z VIN). U mnie jest wariant najbardziej komfortowy z rodzaju sportowego. Przy felgach 18 obowiązuje ciśnienie 2,4, ale ja spuszczam na 2,2 i nie mam żadnego tłuczenia. Skóra w tym aucie może się marszczyć, przecierać itp., ale pod warunkiem, że się o nią nie dba. Jak ktoś, tak jak ja, płaci renomowanej firmie 360 zł. co pół roku za jej czyszczenie, pastowanie i odżywianie, to wygląda tak jak powinna.
Dodane
9 lat temu
On
6,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Narazie musiałem troche na eksploatacyjne rzeczy inne ****rele do wymiany więc nie jest Pięknie ale robiłem to jako pierwszy, ponieważ autko miało oryginalne wszystko. Więc tu się nie mogę narazie jakoś wylewniej wypowiedzieć. Jak do tej pory nic się nie dzieje i oby tak pozostało!
Dodane
9 lat temu
Dziennik kosztów dla
Saab 9-3 II
Średni koszt
przejechania 100 km
39,33 zł
on
7,2
l/100km
pb
11,0
l/100km
lpg
11,5
l/100km
Zobacz
dzienniki
On
7,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Wszystko zależy od stylu jazdy: w mieście: oszczędnie i spokojnie, wychodzi około 7-8, ciężka noga to 10, na trasie (tempomat): od 6 przy przepisowych prędkościach, 6.5 przy 160, 7.5 przy 180 do 10l przy 200kmh, silnik podrasowany na 220KM/450Nm - pewnie też nieco zmienia to wyniki
Dodane
9 lat temu
On
6,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
same koszty paliwa nie za duże, ale pozostałe koszty (naprawy, olej skrzyni i silnika) są pokaźną pozycją w kosztach utrzymania. Na plus że części daje się w miarę tanio kupić (pasuje sporo cześci opla i fiata)
Dodane
9 lat temu
On
5,9
Saab 9-3 II
SportSedan 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
On
6,3
Saab 9-3 II
9-3X 1.9 TTiD PF 180KM 132kW
Poprzednia
1
2
3
4
Następna
Saab 9-3 II
4,3 (272 oceny)
Wybierz nadwozie
9-3X
Cabrio
SportKombi
SportSedan
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9-3 w pigułce
Saab 9-3
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9-3
Dane techniczne
Saab 9-3 II
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-3 II
Opinie
Saab 9-3 II
Usterki
Saab 9-3 II
Publikacje
Saab 9-3
Newsy
Saab 9-3
Galerie
Saab 9-3
Nasze pomiary
Saab 9-3
Filmy
Saab 9-3
Ogłoszenia
Saab 9-3
Ceny aut używanych
Saab 9-3
Dziennik kosztów
Saab 9-3 II
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9-3 II
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9-3 II
Dane techniczne
272 opinie
użytkowników
10 ogłoszeń
używanych
32 zgłoszone
usterki
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy