Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Saab 9-3 II

Lata produkcji: 2002 - 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D; od II generacji zaliczany do grupy premium) produkowany od 1998 roku. Saab wprowadził go jako następcę modelu 900 (nie ma nic wspólnego z modelem 93). Pierwsza generacja 9-3 była tylko zmodernizowaną wersją swojego poprzednika. Dzięki współpracy z koncernem General Motors, pod maskę auta trafił pierwszy w historii marki silnik diesla. W 2002 roku debiutował 9-3 drugiej generacji, tym razem jako zupełnie nowa konstrukcja. Znów stworzono ją jednak z udziałem GM, model powstał bowiem na płycie podłogowej GM Epsilon. W 2008 roku 9-3 przeszedł facelifting.
Powagosław
Saab ma swój charakter, jego samochody można lubić lub nie, ale nie sposób pomylić ich z autami innych marek. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Saab to od dawna marka produkująca jedne z najbardziej oryginalnych samochodów jakie jeżdżą po naszych drogach. 9-3 nie jest wyjątkiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Saab od dawna urzeka mnie swoją innością. Może to jakieś szwedzkopodobne refluksy podświadomości z dzieciństwa? Gdy koledzy w podstawówce kochali się w dziewczynach z trzeciej klasy, ja śledziłem ruchy tych dwóch pszennych kusicielek z Abby w telewizorze. Dziś koledzy preferują niemieckie fury, a ja hołubię Szweda. ~Luzacjusz

Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Dane techniczne Saab 9-3 II

Moc silników 120–280 KM
Pojemność silników 1,8–2,8 l
Prędkość maksymalna 195–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 5,5–12,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Saab 9-3 II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 3709
Koszt ogólny 14,87 PLN
LPG17.07 PLN
ON33.55 PLN
PB45.36 PLN
Wydatki serwisowe 10,08 PLN Pozostałe wydatki 8,52 PLN

Publikacje o Saab 9-3

Newsy o Saab 9-3

Saab 9-3 II