Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Saab 9-3 w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Saab 9-3 II

Lata produkcji: 2002 - 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D; od II generacji zaliczany do grupy premium) produkowany od 1998 roku. Saab wprowadził go jako następcę modelu 900 (nie ma nic wspólnego z modelem 93). Pierwsza generacja 9-3 była tylko zmodernizowaną wersją swojego poprzednika. Dzięki współpracy z koncernem General Motors, pod maskę auta trafił pierwszy w historii marki silnik diesla. W 2002 roku debiutował 9-3 drugiej generacji, tym razem jako zupełnie nowa konstrukcja. Znów stworzono ją jednak z udziałem GM, model powstał bowiem na płycie podłogowej GM Epsilon. W 2008 roku 9-3 przeszedł facelifting.
Saab ma swój charakter, jego samochody można lubić lub nie, ale nie sposób pomylić ich z autami innych marek. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Saab to od dawna marka produkująca jedne z najbardziej oryginalnych samochodów jakie jeżdżą po naszych drogach. 9-3 nie jest wyjątkiem. ~Powagosław
Saab od dawna urzeka mnie swoją innością. Może to jakieś szwedzkopodobne refluksy podświadomości z dzieciństwa? Gdy koledzy w podstawówce kochali się w dziewczynach z trzeciej klasy, ja śledziłem ruchy tych dwóch pszennych kusicielek z Abby w telewizorze. Dziś koledzy preferują niemieckie fury, a ja hołubię Szweda. ~Luzacjusz

Oceny Saab 9-3 II

Ogólna ocena
4,22
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(89%) NIE(11%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Silnik
WADY - Drobne usterki - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

Saab 9-3 II SportSedan
1.9 TiD 120KM 88kW (2005-2010) 4,08
nie dałem 5 tylko dlatego że to auto z duszą, najlepiej dla fana marki, napewno nie dla każdego, wymaga specjalnego traktowania, nie jest to typ auta że się jeździ aż stanie! Prowadząc saaba ma się poczucie bezpieczeństwa-jest to jedno z kilku najbezpieczniejszych aut na świecie, posiadające wiele zabezpieczeń rzeczywście chroniących pasażerów a nie tylko bajerów za które otrzymuje się punkty w testach. Dodatkowo auto można zostawić bez...
dodano 5 lat temu przez koneser
Saab 9-3 II SportSedan
1.9 TTiD PF 180KM 132kW (od 2005) 4,54
Całokształt wypada naprawdę świetnie po ponad dwóch latach użytkowania To głównie zasługa silnika, chyba pierwszego na świecie z dwiema turbinami. Nie ma turbodziury, silnik ciągnie od samego dołu. W porównaniu do samochodu z pojedynczym turbo to po prostu auto z innej planety. Silnik niesamowicie lekko i szybko wchodzi na obroty, auto mija slalomem inne samochody jak baletnica, która z lekkością i łatwością kręci swoje piruety. 2 lata...
dodano ponad rok temu przez Gudi
Saab 9-3 II SportKombi
1.9 TiD 120KM 88kW (2005-2010) 3,85
Samochód jest dobrym wyborem dla rodziny z małymi dziećmi. Wystarczająco pojemny bagażnik i rozsądna ilość schowków będą pomocne. Dodatkowo mocowania ISOFIX w tylnych siedzeniach pozwolą na zakup porządnych fotelików. Sylwetka przyciąga uwagę i wzrok innych kierowców i przechodniów. Samochód jest unikatem na naszych drogach i jego posiadacz wyróżnia się z tłumu. Bardzo dobrze świecące bi-ksenonowe reflektory skrętne bardzo dobrze oświetlają...
dodano 3 lata temu przez jsz

Autodiagnoza Saab 9-3 II

Liczba wpisów: 25
nie moge sie połaczyc z zestawem bluetooth
dodał: mrpawlosza, 7 lat temu
telefon nie moze sie polaczyc z bluetooth i nie moze wogule znalesc uzodzenia ze jakies jest w samochodzei a mam przyciski na kierownicy polacz i rozlacz polaczenie telefoniczne. i nie wiem co mam robic zeby sie polaczyc. a w komputeze pokladowym nie ma opcji wlaczenia bluetooth. za pomoc bende wdzieczny.
szarpanie silnika / zanikanie iskry zapłonu
dodał: witjas, 7 lat temu
Na początku roku 2010 (chyba w marcu może kwietniu) zauważyłem takie jakby szarpanie silnika odczuwalne (na gazie lub benzynie) wyłącznie pod czas przyśpieszenia, najmocniej odczuwalne w okolicach 2000-2300 obrotów i słabiej po 3000. Przy stałej prędkości brak tego objawu. Fachowcy mi radzili wymienić świece i tak zrobiłem ale objaw nie ustąpił. Późniejsza diagnoza komputerowa silnika wykazała przerwy na 2ch cewkach zapłonowych. Przybliżony koszt wymiany 2ch cewek to 1300zł. W warsztacie gdzie robiłem diagnozę nie gwarantują że to na 100% usterka cewek. Kto ma jakiś pomysł proszę się...
Brak mocy
dodał: ~ACbot, 8 lat temu
W momencie zatrzymania, np. na przejeździe kolejowym lub światłach, zapala się kontrolka pracy silnika i samochód porusza się jak bez turbo, silnik nie kręci się szybciej niż 3500obr/min (normalnie ok. 4200). Po dłuższej jeździe czasem kontrolka gaśnie, a czasem trzeba wyłączyć silnik.
szarpanie silnika / zanikanie iskry zapłonu
dodał: witjas, 6 lat temu
Na początku roku 2010 zauważyłem takie jakby szarpanie silnika odczuwalne (na gazie lub benzynie) wyłącznie pod czas przyśpieszenia, najmocniej odczuwalne w okolicach 2000-2300 obrotów i słabiej po 3000. Przy stałej prędkości brak tego objawu. Fachowcy mi radzili wymienić świece i tak zrobiłem ale objaw nie ustąpił. Późniejsza diagnoza komputerowa silnika wykazała przerwy na 2ch cewkach zapłonowych. Przybliżony koszt wymiany 2ch cewek to 1300zł. Choć w warsztacie gdzie robiłem diagnozę nie gwarantowali że to na 100% usterka cewek.
brak reakcji przycisków na kierownicy
dodał: greg83, 6 lat temu
Czasami działa jak należy, najczęściej jednak zdarza się że przyciski na kierownicy (głównie do sterowania radiem) nie reagują, lub reagują inaczej niż powinny- działanie przycisków jest przestawione (przycisk od głośności, zmienia stację itd. itd.) pan w warsztacie sprawdzał i stwierdził że o ile w tych starszych saabach jest taśma i mogła ulec przetarciu, to w tych nowszych już jest moduł i jeżeli coś się z nim stało to nowy będzie kosztować ok 3,5tyś. rozłączenie akumulatora nie pomogło. problem nadal się pojawia

Autorentgen Saab 9-3 II

Liczba wpisów: 9
Alternator.
dodał: Olgierd, 7 lat temu
Wjechalem w kaluze i po alternatorze z tego co ustalilem robiony byl juz wczesniej a poza tym to auto super
Wyświetlacz SID.
dodał: ~93 2.2 115, 8 lat temu
SID naprawić da sie żelazkiem - trzeba taśmę przylutować ponownie do płytki. I tyle. klimatronik cieższa sprawa ale za 100zł z gwarancja naprawiają.
Przepływomierz.
dodał: ~MAR, 8 lat temu
jako, że często w tym aucie siada przepływomierz - należałoby rozpędzi autko w czasie jazdy próbnej do 150 - 160 km/h. Jeśli jeszcze się zbiera to OK.
Wyrobione gumy i drążki stabilizatorów
dodał: Bonaducci, ponad rok temu
Na naszych drogach po około roku pojawia się bicie na nierównościach. Można z tym jeździć, ale jest nieprzyjemne i sugeruje, że coś niedobrego dzieje się z zawieszeniem.
Wykończenie wnętrza.
dodał: greg83, 6 lat temu
Ja mam z 2000roku 9-5a wczesniej z 98 i smiem twrdzic ze w porównaniu z samochodami jakie miałem przed tymi egzemplarzami(omegaB-97, passatB5-98, laguna-98, 406-99, mazda6-03) , to wnetrze jest bardzo dobrze zrobione, przyjemne i miłe w dotyku i dobrze wytłumione. deska z miekkiego materiału a nie jak w niemieckich lub japoncach z tego samgo okresu- z tandetnego plastiku. Bardzo wygodne, skórzane fotele.Fabryczny sytem audio (prestige) bije na glowe te z w/w aut. W kazdym samochodzie , wycieraja/zuzywaja sie czesci. bardzo fajny samochód-nie czytajcie bzdur jakie wypisuja ludzie którzy...

Dane techniczne Saab 9-3 II

Moc silników 120–280 KM
Pojemność silników 1,8–2,8 l
Prędkość maksymalna 195–250 km/h
Przyspieszenie 0-100 5,5–12,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Saab 9-3 II
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 3623
Koszt ogólny 14,73 PLN
LPG16.93 PLN
ON33.52 PLN
PB45.56 PLN
Wydatki serwisowe 9,83 PLN Pozostałe wydatki 8,54 PLN

Publikacje o Saab 9-3

Newsy o Saab 9-3

AUTOCENTRUM.PL S.A.